Muzyka w G2NK i kilka pierdół 3501 6

O temacie

Autor Fors

Zaczęty 4.02.2018 roku

Wyświetleń 3501

Odpowiedzi 6

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
Witam otóż mam kilka spraw.

1. Jak zrobić by po rozpoczęciu nowej gry muzyka z menu się wyłączała? Bo wrzuciłem muzykę z Arcani i przestaje grać dopiero jak się skończy.

2. Jak dodać muzykę tak by można było ją wstawić w spacerze? W sensie chodzi mi o skrypt. Czy to po prostu trzeba dodać do pliku "Music"

3. Co trzeba zrobić by dodać muzykę do walki z konkretnym przeciwnikiem np: krukiem

4. Wiem że to pytanie może być podobne do tego które było gdzieś na forum i możecie mnie zjechać za ponowne zadawanie pytania które było ale sorry. Czy można bez  ŻADNYCH pakietów skryptowych typu: AST, Ikarus , LeGo dodać animacje posługiwania się bronią przydanym stopniu ? Chodzi mi o to że Hero ma 60% dwuręczną, to przy konkretnej broni  np: Topór berserkera odpala się taka i taka animacja. Bez tworzenia żadnych nowych flagów.

 

FOgidel

FOgidel

Użytkownicy
posty60
Propsy100
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
4. Można. Musisz tylko mieć te animacje (na wzór tych co już są). Sprawdź jak jest to zrobione w skrypcie uczenia się % w broni.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
1. Scripts/System/Music/MusicInst.d
znajdź: INSTANCE SYS_Menu
i wykomentuj Gamestart.sgt

2. musisz ją przeformatować do .sgt programem DirectInstProductions? Coś takiego, na forum jest tutaj. A potem określić ją w skryptach w pliku MusicInst.d

3. TickTock wywołujacy głośniczek w Spacerze. Obawiam się, że może to być zbyt skomplikowane, jak dla początkującego modera
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
2. Skrypt jest w MusicInst.d. Są tutaj poradniki o tworzeniu muzyki i definiowaniu oCZoneMusic.

3. Najłatwiej jest tworząc dla miejsca walki oddzielne oCZoneMusic. Niech będzie (lub będą) oCZoneMusic okalające całą Świątynię Adanosa, a wewnątrz niego niech znajduje się mniejszy oCZoneMusic, okalający tylko komnatę. Chyba nawet tak to wygląda w oryginalnym NK (do komnaty z Krukiem przygrywa inna muzyka niż w całej świątyni).
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
Problem 1 i 2 już załatwiłem.

@Zucklov
Co do muzyki przy walce z krukiem to muzyka miała by być włączana po dialogu. Czyli zapewne  bardziej skomplikowany sposób @TheKetrab


W między czasie pojawił jeszcze jeden problem. Mam gotową umiejętność walki tarczą ale nie wiem jak dopisać ją do menu statystyk. Robiłem wszystko wg tego tutoriala:  https://themodders.org/index.php?topic=9016.0  Dopisałem do pliku Text.d , MENU_STATUS i skompilowałem to . Ale owa umiejętność się nie pojawia.

Ktoś jeszcze oprócz @FOgidel wie coś na temat 4 pytania?

 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@TheKetrab Po co TickTock? Można to zrobić w inny sposób, bez TickTock'a, niestety będzie to miało swoją wadę, mianowicie, pod świątynią Adanosa można utworzyć zCMover, który będzie się składał z dwóch klatek, pierwsza będzie pod świątynią, druga w. Jak już to się zrobi, to trzeba dodać child'a (prawy klik na obiekt zCMover) oCZoneMusic, ustawić strefę muzyczną tak, by obejmowała ona TYLKO obszar świątyni w której znajduje się Kruk, oraz tak, by znajdowała się pod ziemią, jeśli będzie ustawiona pierwsza klatka zCMover'a.

Później wystarczy tylko przy dialogu aktywować zCMover'a i tyle, wada tego rozwiązania jest taka, że jeśli gracz opuści obszar walki (cofnie się wcześniej) no to wiadomo, zmieni mu się muzyka, plus trzeba dobrze ustawić obszar, ale da radę to zrobić.

@Edit @Fors jeśli nie zrozumiałeś za dużo z mojej wypowiedzi, spróbuj zrozumieć w jaki sposób działa pułapka w świątyni Adanosa i w jaki sposób tworzyć child obiekty w spacerze.

@Fors, Jeśli chodzi o pytanie 4, w teorii da się to zrobić bez ingerencji w silnik gry, jedynym problemem pozostaje nakładanie OverlayMds w odpowiednim momencie (gdy gracz zwiększy/zmniejszy swoje statystyki bojowe)
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
3. No można zrobić nawet wywołanie w ZS_Attack. Jeśli się walka toczy to puść muzykę.

4. ApplyOverlayMDS. I RemoveOverlayMds. Te dwie funkcje. To wcale nie jest trudne.

Tarcza: wykorzystaj nieużywane umiejętności w oknie statystyk. Są w pliku menu status. Kilka jest takich. Zedytuj im tylko nazwę w trzy.d i zaimplementuj poprawnie w menu status.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry