@TheKetrab Po co TickTock? Można to zrobić w inny sposób, bez TickTock'a, niestety będzie to miało swoją wadę, mianowicie, pod świątynią Adanosa można utworzyć zCMover, który będzie się składał z dwóch klatek, pierwsza będzie pod świątynią, druga w. Jak już to się zrobi, to trzeba dodać child'a (prawy klik na obiekt zCMover) oCZoneMusic, ustawić strefę muzyczną tak, by obejmowała ona TYLKO obszar świątyni w której znajduje się Kruk, oraz tak, by znajdowała się pod ziemią, jeśli będzie ustawiona pierwsza klatka zCMover'a.
Później wystarczy tylko przy dialogu aktywować zCMover'a i tyle, wada tego rozwiązania jest taka, że jeśli gracz opuści obszar walki (cofnie się wcześniej) no to wiadomo, zmieni mu się muzyka, plus trzeba dobrze ustawić obszar, ale da radę to zrobić.
@Edit
@Fors jeśli nie zrozumiałeś za dużo z mojej wypowiedzi, spróbuj zrozumieć w jaki sposób działa pułapka w świątyni Adanosa i w jaki sposób tworzyć child obiekty w spacerze.
@Fors, Jeśli chodzi o pytanie 4, w teorii da się to zrobić bez ingerencji w silnik gry, jedynym problemem pozostaje nakładanie OverlayMds w odpowiednim momencie (gdy gracz zwiększy/zmniejszy swoje statystyki bojowe)