Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - FOgidel

Strony: [1]
1
Ogólnie to powracam tutaj (nie incognito) po okresie doła i czucia się naiwnym gównem.

No to tak:
1. Czy gdzieś w skryptach da się zmienić ustawienia (np. to, że od razu zabijają) obrażeń od magii i broni dystansowych?
(Pewnie bez ikarusów i innych nie, a mi się jeszcze nie chce)

Odpowiedź na drugie pytanie jest (jeśli twierdząca, to na pewno) równoznaczna z odpowiedzią na pierwsze.

2. Czy ustawienie wszystkim broniom i czarom obrażeń na zero (w statach), a obliczanie obrażeń w B_AssessDamage i B_AssessMagic ma sens? Rozwiązałoby to problemy wszystkich niuńków chcących mieć srebrne i stalowe miecze, albo jakiś dziwny własny sposób obliczania obrażeń.

2
Forum / Co dają propsy
« dnia: 2016-07-29, 06:05 »
Myślę, że to dobry dział na moje pytanie:
Co dają propsy, poza tym, że niewątpliwie świadczą o długości penisa? Bo zauważyłem, że niektórzy strasznie się nimi podniecają.

3
No więc tak, zrobiłem sobie dziesięć nowych gildii (na razie nijakich, żeby tylko sprawdzić czy się da, z pustymi próbowałem i mi działała). Ludzkich. Czyli wszystkie wartości z Constants.d od GIL_PUBLIC (czy jakoś tak) aż do GIL_MAX zwiększyłem o 10. Wcześniej wpisałem oczywiście te swoje gildie. Dodałem też dziesięć pól przy gildiach w Text.d. Ogólnie kierowałem się tym tutkiem Avallacha: http://themodders.org/index.php?topic=17631
No i wiadomo, że tablica w Guilds.d nie może być zwiększana/zmniejszana, więc jej nie ruszałem.
Miałem tylko póki co w dupie nastawiania gildii, ale to nie powinno być problemem.

A problem jest taki, że jak włączam Gothika z parsowaniem skryptów, a potem nową grę, to mniej więcej w momencie, w którym powinno włączyć się intro jest Acces Violation.

Tak więc pytania mam takie:
1. Dlaczego jest Acces Violation?
2. Czy jak zrobię nastawianie gildii (używając  Wld_SetGuildAttitude), to wszystko będzie cacy?
Wiem, że się da, ktoś miał działającą.

I takie dodatkowe:
3. Czy można zwiększyć MAX_SPELL (wiem, że już jest w chuj wolnych, ale chcę wiedzieć na przyszłość)?
4. Czy można zwiększyć NPC_TALENT_MAX (czyli dodać nową umiejętność, tak, żeby była w oknie statystyk)(tak, wiem, że praktycznie jest 6 wolnych, a jak ich użyć podpatrzyłem już w Returnie (który nie ma Ikarusa i innych udziwnień i z niego ogarnąłem, że paski można robić specjalną czcionką))?
5. Czy można jakoś we flagach czy gdzieś zmienić, żeby zgodnie z logiką można było założyć 10, a nie dwa pierścienie?
6. Czy da się zrobić coś takiego, że jak się założy pas, to będzie on widzialny na modelu (coś jak hełm)?


I oczywiście nie chcę używać Ikarusa, czy innych bzdetów.

4
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-05, 23:44 »
Hej
Więc mam taki problem, że taka oto funkcja mi nie działa:
func int Get_nameID_READIED()
{
var c_item Get_NameID;
Get_NameID = Npc_GetReadiedWeapon(other);
if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "1")) {return 1;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "2")) {return 2;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "3")) {return 3;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "4")) {return 4;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "5")) {return 5;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "6")) {return 6;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "7")) {return 7;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "8")) {return 8;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "9")) {return 9;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "10")) {return 10;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "11")) {return 11;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "12")) {return 12;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "13")) {return 13;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "14")) {return 14;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "15")) {return 15;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "16")) {return 16;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "17")) {return 17;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "18")) {return 18;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "19")) {return 19;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "20")) {return 20;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "21")) {return 21;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "22")) {return 22;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "23")) {return 23;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "24")) {return 24;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "25")) {return 25;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "26")) {return 26;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "27")) {return 27;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "28")) {return 28;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "29")) {return 29;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "30")) {return 30;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "31")) {return 31;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "32")) {return 32;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "33")) {return 33;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "34")) {return 34;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "35")) {return 35;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "36")) {return 36;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "37")) {return 37;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "38")) {return 38;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "39")) {return 39;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "40")) {return 40;}

else {return 0;};
};

Miało to po prostu zwracać nameID w postaci inta. W zakresie 1-40.

Problem leży w tym, że zawsze zwraca 0.

Próbowałem też to zrobić poza funkcją (zamiast return, zmienna =), ale też nie działa.

I mam 100% pewność, że problem jest w tym, że zwraca 0.

Edit: Zwykły Gothic, jakby co

5
Skrypty / Tablice wielowymiarowe
« dnia: 2016-05-22, 04:06 »
Hej!
Czy w Daedalusie działają tablice wielowymiarowe?
Próbowałem, ale parser wywala błędy więc raczej nie, ale może ktoś coś?

Strony: [1]
Do góry