Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - FOgidel

Strony: 1 [2] 3 4
21
Skrypty / Modyfikacja Menu
« dnia: 2016-07-06, 00:28 »
A gdzieś w ustawieniach/w .ini nie ma skalowania okienek do rozdzielczości?

22
Gry / Co to za gra?
« dnia: 2016-07-01, 16:28 »
To na pewno Beyond Divinty.
Nigdy nie udało mi się wyjść z tych lochów (w dużym stopniu przez lenistwo)

23
Jedyne, co tam jest napisane, to że rozmiar tej tablicy to ma być GILD_MAX, więc trzeba wpisać dokładnie tyle "" ile wynosi GILD_MAX. A GILD_MAX to nic więcej niż 13. I ja Ci jak najbardziej wierzę, że to jest w pełni sprawne, ale w głowie mi się to nie mieści (teraz poczytałem to bardziej i mniej jednak ogarniam).

24
No tak, ja to wszystko rozumiem, ale skąd wie, że to też są nazwy gildii? W sensie, dlaczego nie ma na to wyjebane?
Mogę sobie dać przecież dwadzieścia różnych tablic w Text.d

25
Ale skąd Gothic wie, że ma ją też czytać?

26
Lepiej GIL_EMPTY_D i te wolne zwierzęce (to mi się udawało) i może potem użyje sposobu Toworisha (teraz robiłem to tylko na próbę).
Dzięki wszystkim za pomoc. Temat raczej można zamknąć (choć i tak potem pewnie potem wymyślę nowe problemy)

EDIT:
@Toworish na jakiej zasadzie działa tekst gildii? W sensie to TXT_GUILDS_TWO (czysta ciekawość)

27
@Zucklov 66 jeśli już, teraz już rozumiem, o co chodzi, czyli MAX_GUILDS też nie może być zmienione, tak samo jak rozmiar tablicy w Guilds.d?
Z tego co było w tym tutku co go podałem na początku wynikało, że jedyny problem jest z tą tablicą, ale jak MAX_GUILDS też nie może być zmienione to ok, użyję sposobu Toworisha i dobrze, bo go rozumiem, jest fajny. Myślałem tylko, że da się do zrobić "ładniej", bardziej w porządku i w ogóle. Ale trudno

28
Dzięki, ale wciąż chciałbym wiedzieć:
1. Dlaczego, skoro ruszałem tylko Constants.d i Text.d, to dlaczego jest Acces Violation
2. Czy jeśli powstawiam te Wld_SetGuildAttitude wszystko będzie ok?


I tak, wiem, że jest jedna ludzka wolna i sześć zwierzęcych i już się w nie bawiłem i robiłem z tych zwierzęcych ludzkie

29
Skrypty / Gothic 1 - dobijanie każdą bronią
« dnia: 2016-06-24, 16:20 »
Pozwolę sobie dodać, że warto zrobić przy broniach, które były obuchowe (działały na golemy) zrobić coś takiego:
damagetype (czy jak mu tam) = DAM_EDGE | DAM_BLUNT
Powinno być wszystko ok - można dobijać i działa na golemy

30
@Draks Czy musiałeś coś pokombinować, czy po prostu ustawiłeś na 200?
@Zucklov Tyle to wiem, ale czy w takim stanie powinno wywalać Acces Violaton i czy jak już dodam te wszystkie  Wld_SetGuildAttitude to czy wszystko będzie działało?

31
@Toworish
Czytałem, ten Twój i go rozumiem, powinno być wszystko ok, ale chciałem to zrobić (wybacz) w większym porządku (po kolei i bez bawienia się w nowe funkcje). Poza tym, w Twoim sposobie mogą być problemy z animacjami (albo i nie, chodzi mi o plik Species.d).
@Zucklov gdzieś napisał, że ma działające te gildie do G2

A jeśli chodzi o paska, to może można by coś napisać w mdsie, żeby używał dwóch modeli na raz
A z umiejętnościami wykombinowałem coś takiego, że w statystykach będzie tylko część umiejętności, a reszta na stylizowanej kartce, która wyskakuje zamiast mapy (w G2 dużo łatwiej to zrobić)

32
No więc tak, zrobiłem sobie dziesięć nowych gildii (na razie nijakich, żeby tylko sprawdzić czy się da, z pustymi próbowałem i mi działała). Ludzkich. Czyli wszystkie wartości z Constants.d od GIL_PUBLIC (czy jakoś tak) aż do GIL_MAX zwiększyłem o 10. Wcześniej wpisałem oczywiście te swoje gildie. Dodałem też dziesięć pól przy gildiach w Text.d. Ogólnie kierowałem się tym tutkiem Avallacha: http://themodders.org/index.php?topic=17631
No i wiadomo, że tablica w Guilds.d nie może być zwiększana/zmniejszana, więc jej nie ruszałem.
Miałem tylko póki co w dupie nastawiania gildii, ale to nie powinno być problemem.

A problem jest taki, że jak włączam Gothika z parsowaniem skryptów, a potem nową grę, to mniej więcej w momencie, w którym powinno włączyć się intro jest Acces Violation.

Tak więc pytania mam takie:
1. Dlaczego jest Acces Violation?
2. Czy jak zrobię nastawianie gildii (używając  Wld_SetGuildAttitude), to wszystko będzie cacy?
Wiem, że się da, ktoś miał działającą.

I takie dodatkowe:
3. Czy można zwiększyć MAX_SPELL (wiem, że już jest w chuj wolnych, ale chcę wiedzieć na przyszłość)?
4. Czy można zwiększyć NPC_TALENT_MAX (czyli dodać nową umiejętność, tak, żeby była w oknie statystyk)(tak, wiem, że praktycznie jest 6 wolnych, a jak ich użyć podpatrzyłem już w Returnie (który nie ma Ikarusa i innych udziwnień i z niego ogarnąłem, że paski można robić specjalną czcionką))?
5. Czy można jakoś we flagach czy gdzieś zmienić, żeby zgodnie z logiką można było założyć 10, a nie dwa pierścienie?
6. Czy da się zrobić coś takiego, że jak się założy pas, to będzie on widzialny na modelu (coś jak hełm)?


I oczywiście nie chcę używać Ikarusa, czy innych bzdetów.

33
Spacer / Nie załączający się nowy świat
« dnia: 2016-06-23, 16:40 »
Nie ma NPCów, bo w Startupie masz dodawanie NPCów do NEWORLD.ZEN, a nie do swojego nowego. A po nadpisaniu nic się nie dzieje, bo Spacer miewa problemy. Zapisz jako np. NEWORLD2, wywal stary NEWORLD, a nazwe nowego zmień na NEWORLD

34
Archiwum / Gothic 2 L'hiver UnBalance MOD
« dnia: 2016-06-16, 00:06 »
Dialog u Xardasa to chujowy pomysł, ale jak masz Ikarusa to możesz np. w menu podczas wybierania nowej gry

35
Archiwum / Gothic 2 L'hiver UnBalance MOD
« dnia: 2016-06-15, 19:58 »
Ale poza statystykami potworów zależnych od poziomu trudności (co jest żmudne, ale nie trudne) nie wiem co mogłoby tam być.

36
Poczekaj, długo, czasem się włącza.

Inny sposób;
Ja robię tak, że np. mam włączoną przeglądarkę i skype. Spacer automatycznie pokłóci się ze skype i jak wyłączę skype to on wie, że go nie ma więc się włączy. Ma w dupie to, że jest przeglądarka (jak jest tylko przeglądarka to z nią się kłóci).
Ale nie zawsze działa

37
Ske_Body.mds, albo Ske_Body.mds
Jeszcze mag, Ske_Fly_Body.mds

38
Skrypty / Przebudowany skrypt doświadczenia.
« dnia: 2016-06-09, 23:16 »
Przecież widać, że odejmuje stary następny exp, bo obliczanie nowego jest potem. Więc jak jest np. 560, to odejmie 500, a następny exp będzie obliczony dopiero potem.hero.level = hero.level + 1;
Zwiększa lvl
hero.exp  = hero.exp - hero.exp_next;
Od expa odejmuje STARY exp
hero.exp_next = ((hero.level + 1) * 500);
Oblicza nowy exp

To jest proste

39
Skrypty / Przebudowany skrypt doświadczenia.
« dnia: 2016-06-09, 16:39 »
Właśnie nie będzie na minusie. Będzie właśnie odejmowało exp na poprzedni lvl, bo dopiero po tym oblicza się nowy następny exp.
To co zrobiłem, to tylko usprawnienie jego skryptu. Jeśli jego działa to mój też.

40
Skrypty / Przebudowany skrypt doświadczenia.
« dnia: 2016-06-09, 02:30 »
Wybacz, że to robię, ale można też tak:
hero.level = hero.level + 1;
hero.exp  = hero.exp - hero.exp_next;
hero.exp_next = ((hero.level + 1) * 500);
Właściwie nijak to nie usprawnia, ale nie mogłem się powstrzymać. Wybacz.

A tak na serio:
Fajny tutorial. Właściwie nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby zrobić coś takiego.
Ale przede wszystkim wytłumaczyłeś wszystko co jest w tej funkcji, a to się przyda świeżakom (wiem, że gdzieś był już taki tutorial, ale z tego co pamiętam gorszy)

Strony: 1 [2] 3 4
Do góry