Chciałbym się dowiedzieć jak mogę dodawać własne, np. rozdzielenie walki na ciosy szybkie i mocne albo ciosy jedynie pod przyciskami myszki.
To jest bardziej skomplikowane, niż może ci się wydawać.
Samo zainicjowanie pakietów nie jest złe, zwłaszcza dla przydatnych funkcji, które oferują, a nawet osoba niedoświadczona może je z łatwością wykorzystać. Chociażby już wcześniej wspomnianego wywoływania funkcji po wciśnięciu klawisza. Wywołujesz funkcję co klatkę za pomocą Framefunctions, które oferuje LeGo (najszybszy sposób). Przykład:
func void UseSpeedPotion ()
{
if (MEM_Keystate(KEY_NUMPAD1) == KEY_PRESSED)
&& (Npc_HasItems (hero, itpo_speed))
&& (C_BodyStateContains (hero,BS_STAND))
{
AI_UseItem (hero, itpo_speed);
};
};
Jak masz zainicjowane LeGo, w funkcji INIT_GLOBAL w startupie dopisujesz:
if (!FF_Active (UseSpeedPotion))
{
FF_Apply (UseSpeedPotion);
};
To nie było skomplikowane, a co można dzięki temu osiągnąć.