G2NK Bindy 3024 10

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 4.11.2015 roku

Wyświetleń 3024

Odpowiedzi 10

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Witam, gdzie mogę zmienić lub dodać własne bindy do G2NK? Czy będzie mi potrzebny Ikarus?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
chodzi ci o zmienne? czytając co to jest bind na jakimś forum cs'a to wnioskuje że tak więc zależy co chcesz osiągnąć 
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Bind w sensie - przycisk działania (domyślnie ctrl) + przycisk poruszania się do przodu (domyślnie W) lub ppm = animacja.
Chciałbym się dowiedzieć jak mogę dodawać własne, np. rozdzielenie walki na ciosy szybkie i mocne albo ciosy jedynie pod przyciskami myszki.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Aa no to ikarus i lego potrzebne, musiałbyś znać się na ikarusie, niby mam gdzieś skrypt który wywoływał funkcje po przyciśnięciu klawisza "Z" ale używałem ticktocka a jakbyś znał się na ikarusie to mógłbyś użyć zawartej w nim funkcji która ponoć działa jak ticktock ale mniej obciąża pc
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
To chyba odłożę to na dalszy plan :P
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Tak bym proponował, nie wiem o jaki szybkie ciosy ci chodzi, ale bardzo możliwe ze musiałbyś opracować własny system walki, aczkolwiek do tego jest poradnik od czipa także jak posiadasz umiejętności graficzne to dałbyś radę, ale klawisz z ticktokckiem jest do niczego bo ticktock wywołuje się raz na jakiś czas i czasem trzeba po 10 razy wciskać przycisk żeby załapał xD 
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Chciałbym się dowiedzieć jak mogę dodawać własne, np. rozdzielenie walki na ciosy szybkie i mocne albo ciosy jedynie pod przyciskami myszki.
To jest bardziej skomplikowane, niż może ci się wydawać.

Samo zainicjowanie pakietów nie jest złe, zwłaszcza dla przydatnych funkcji, które oferują, a nawet osoba niedoświadczona może je z łatwością wykorzystać. Chociażby już wcześniej wspomnianego wywoływania funkcji po wciśnięciu klawisza. Wywołujesz funkcję co klatkę za pomocą Framefunctions, które oferuje LeGo (najszybszy sposób). Przykład:
func void UseSpeedPotion ()
{
    if (MEM_Keystate(KEY_NUMPAD1) == KEY_PRESSED)
    && (Npc_HasItems (hero, itpo_speed))
    && (C_BodyStateContains (hero,BS_STAND))
    {
    AI_UseItem (hero, itpo_speed);
    };
};
Jak masz zainicjowane LeGo, w funkcji INIT_GLOBAL w startupie dopisujesz:
if (!FF_Active (UseSpeedPotion))
{
FF_Apply (UseSpeedPotion);
};
To nie było skomplikowane, a co można dzięki temu osiągnąć.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czy do zbindowania jednego klawisza pod mikstury leczenia też potrzebny jest ikarus ? Chciałem tylko to dodać do moda nic więcej jeśli o bindowanie chodzi, ma ktoś linka do takiego tutka ?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Potrzebny jest Ikarus i wywołanie funkcji co klatkę. Splash podał gotowca więc wystarczy zrozumieć jak działa.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

FOgidel

FOgidel

Użytkownicy
posty60
Propsy100
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
czy do zbindowania jednego klawisza pod mikstury leczenia też potrzebny jest ikarus ? Chciałem tylko to dodać do moda nic więcej jeśli o bindowanie chodzi, ma ktoś linka do takiego tutka ?

Nie jest. W .ini włączasz i tyle. A jak Ci się nie podoba jak to działa, to zmień po prostu funkcję (jest w mobsis)

edit: klawisze to chyba h - dla życia i p - dla many

twórcy wyłączyli to domyślnie, bo im się nie podobało
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

G2NK Bindy
#10 2017-03-25, 18:20(Ostatnia zmiana: 2017-03-25, 18:39)
o dzięki FOgidel, zobacze

Post połączony: 2017-03-25, 18:39
No już widze czemu tworca sie to nie podobalo. Nie ma animacji picia mikstury.
Dałem tak :
B_UseItem (self, ItPo_HEALTH_02);ale dalej nie pije, ale w dialogu dziala normalnie, probowalem tez z opcją "other" tez nie działało
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry