Nietworzenie mięsa po smażeniu. 3580 12

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 20.01.2017 roku

Wyświetleń 3580

Odpowiedzi 12

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam,

napisałem skrypt smażenia mięsa i wszystko działa, z jednym małym wyjątkiem. Mianowicie: kiedy NPC wykonuje akcję na patelni do smażenia (czyli pojawia się monolog), to tworzy sobie w ekwipunku smażone mięso.

Czy da się jakoś zrobić, żeby nie tworzył ITFOMUTTON, czy muszę wszędzie wpisywać NPC_RemoveInfItems?
 

FOgidel

FOgidel

Użytkownicy
posty60
Propsy100
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Z tego co wiem, musisz zmienić w spacerze w ustawieniach wszystkich patelni w świecie. Albo możesz ustawić w skrypcie, żeby usuwał jedno smażone mięso. To pierwsze możesz zrobić takim narzędziem do zmieniania wszystkich vobów o jakichś właściwościach.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
No to ja chętnie zmienię ;) tylko pytanie brzmi, która to opcja ?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
No to ja chętnie zmienię ;) tylko pytanie brzmi, która to opcja ?
OnStateFunc
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co wiem, musisz zmienić w spacerze w ustawieniach wszystkich patelni w świecie. Albo możesz ustawić w skrypcie, żeby usuwał jedno smażone mięso. To pierwsze możesz zrobić takim narzędziem do zmieniania wszystkich vobów o jakichś właściwościach.
W spacerze można ustawić jedynie przedmiot wymagany do interakcji z mobem (czyli w tym wypadku surowe mięso) oraz funkcję która uruchomi się ze skryptów. Tam owszem, można ustawić usuwanie mięsa po zamknięciu monologu. Problem w tym, monologi są tylko dla bohatera, npcom się one nie odpalają gdy korzystają z mobów. Zamiast tego trzeba więc zajrzeć do pliku humans.mds i usunąć stamtąd tworzenie przedmiotu mięsa przy wykonywaniu animacji.

// TA_CookForMe (Pfanne über Lagerfeuer)
ani ("t_Pan_Stand_2_S0" 1 "s_Pan_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_CookForMe_M01.asc" F 0 24)
ani ("s_Pan_S0" 1 "s_Pan_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_CookForMe_M01.asc" F 25 25)
aniAlias ("t_Pan_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.2 M. "t_Pan_Stand_2_S0" R)

ani ("t_Pan_S0_2_S1" 1 "s_Pan_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_CookForMe_M01.asc" F 26 34)
{
*eventTag (26 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_RIGHTHAND")
}
ani ("s_Pan_S1" 1 "s_Pan_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_CookForMe_M01.asc" F 35 84)
ani ("t_Pan_S1_2_S0" 1 "s_Pan_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_CookForMe_M01.asc" R 26 34)
{
*eventTag (33 "DEF_EXCHANGE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItFoMutton")
*eventTag (26 "DEF_REMOVE_ITEM")
}

FOgidel

FOgidel

Użytkownicy
posty60
Propsy100
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zwracam honor. W animacjach nie grzebałem, więc nie wiedziałem.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
@bgb : usunąłem to i jeszcze jedno (gdzie też dodawał ItFoMutton), dodałem plik humanS.mds do paczki z modem i ciągle nic :< Konkretnie chodzi mi o mob: PAN_OC.MDS
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
MDS to nieskompilowana wersja. Musisz wgrać do paczki pliki z formatem .msb oraz .MAN. Dla przykładu takie coś:
Humans-t_Pan_S0_2_S1.MAN
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
No! Działa :)

Jeszcze jedno pytanie: do paczki z modem wystarczy, że dodam 'HUMANS.MSB'?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Szczerze nie wiem :F Chyba trzeba też dodać te pliki .MAN .
Spoiler
Ja zawsze wrzucam cały folder _compiled :F ale paczka dostaje boost'a wtedy
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tak, MDS - czy skompilowany MSB, bez różnicy w tym sensie - pokazuje grze, jak mają się zachowywać animacje i skąd je ma brać (pliki asc). Samymi animacjami są pliki MAN.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Wystarczy, no i niby niema znaczenia, ale raczej musi być w paczce skompilowana wersja humans, żeby ci czytało twój humans a nie ten z anims.vdf
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry