spellfix i skalowanie potworków G2NK 4190 10

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 29.06.2017 roku

Wyświetleń 4190

Odpowiedzi 10

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Heja
Mam problem z długością trwania efektu skrzydeł
Chciałbym by trwał w nieskończoność, dałem emfxlifespan = -1; ale nadal po przywołaniu potwora czy podejsciu na pewną odległość efekt po chwili znika
INSTANCE spellFX_Fear_WINGS (CFx_Base_Proto)
{
visname_S = "MFX_FEAR_WINGS";


emtrjmode_s = "FIXED";
//emtrjeasefunc_s = "linear";
emTrjOriginNode = "BIP01";
emtrjdynupdatedelay = 10000;
emFXCreatedOwnTrj = 0;
emfxlifespan = -1;

//emFXCreate_S =  "FX_Earthquake";

};

Drugie pytanie to czy da się coś zrobić by potwory nie "wisiały w powietrzu" gdy sie jej zeskaluje ?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
1. To nie jest zależne od VFX, tylko PFX. Jest to troszkę skomplikowane, bo niektóre czary pomimo ustawienia czasu trwania, trwają ustaloną ilość czasu (był jeden taki czar, bodajże ogień od smoka - może ich być więcej). Musisz ustawić ppsislooping na 0, a w ppscreateemdelay swoją ilość sekund w milisekundach.

2. Prawdopodobnie nie, ale może jest jakiś sposób Ikarusem.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wywala błąd U:PAR unknow identifier
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty450
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
2. Próbowałeś skalować w programie do edycji 3D? Jeśli dobrze kojarzę to trzeba zeskalować również wszystkie animacje danego stwora oraz napisać dla niego osobny mds.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W srypcie visual scale zmieniłem tylko ale to nie jest jakiś duży problem.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Lobos, przeczytałeś, co napisałem? PFX i VFX to dwie różne rzeczy. Ty zapewne wepchałeś to, co napisałem prosto do VFX, a ja Ci mówiłem, że masz to dać do PFX.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki Bogdan, teraz działa
 

MrSalvatore

MrSalvatore

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemanko wie ktoś może czy da się dać na miecz 2 efekty np SPELLFX_FIRESWORD i spellfx_fireswordblack by razem promieniowały na mieczu? Tutaj moje próby https://pastebin.com/JMasJDAP a jeśli tutaj tego się nie robi to będę wdzięczny za wytłumaczenie :)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musiałbyś złączyć dwa PFXy albo dwa VFXy. Połączenie dwóch PFXów jest lepszym pomysłem, bo nie zawiera dużo kodu i jest nieco lżejsze od podwójnego VFXa. Dasz radę to zrobić przeglądając oryginalne skrypty.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

MrSalvatore

MrSalvatore

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiesz może gdzie na przykład znajdę taki skrypt?

I czy jestem w stanie stworzyć coś takiego w Gothicu 2 nk

Cytuj
   damage[DAM_INDEX_FIRE]   =    50;
   damage[DAM_INDEX_EDGE]   =   250;
   damagetype         =   DAM_FIRE|DAM_EDGE; 

Tylko w innych komendach.
 

FOgidel

FOgidel

Użytkownicy
posty60
Propsy100
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

I czy jestem w stanie stworzyć coś takiego w Gothicu 2 nk

Cytuj
   damage[DAM_INDEX_FIRE]   =    50;
   damage[DAM_INDEX_EDGE]   =   250;
   damagetype         =   DAM_FIRE|DAM_EDGE; 

Tylko w innych komendach.

Na luzie możesz to dać do G2NK
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry