Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - FOgidel

Strony: 1 2 [3] 4
41
Skrypty / Dodatkowe zmienne w klasie C_NPC :D
« dnia: 2016-06-08, 17:24 »
No wiem, wiem. Gdzieś coś zrobiłem i wydawało mi się, że działa. I tyle. Ale myślę, że coś wykombinuje (256 ifów na przykład) i dodam (ale raczej na targowisko)

42
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-07, 21:20 »
Żeby zależnie od zmiennej wybrało inny indeks.
Np. właśnie po to, co chce zrobić

43
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-07, 20:27 »
Czyli nie ma szans na to? Wydawało mi się, że gdzie indziej działało. No cóż, dzięki. A czy jest jakikolwiek sposób, żeby użyć zmiennej jako indeksu?

44
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-07, 18:31 »
Dobra, to jest skrypt funkcji:
func int Get_nameID_EQUIPED (var c_npc slf)
{
var c_item Get_NameID;
Get_NameID = Npc_GetEquippedMeleeWeapon(slf);
if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "1")) {return 1;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "2")) {return 2;}
...............
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "40")) {return 40;}

else {return 0;};
};

A to w dialogu:
var int MonologIndeksHelper;
FUNC INT PC_MonologJakiś_Condition()
{
MonologIndeksHelper = Get_nameID_EQUIPED (self);
const int MonologIndeks = MonologIndeksHelper;
if (MONOLOG == TenMONOLOG)&&(MonologIndeks>0)&&(JednaTablica[MonologIndeks] < DrugaTablica[MonologIndeks])
{
return 1;
};
};

45
Pytania i problemy / Skalowanie zaklęć
« dnia: 2016-06-07, 18:05 »
Dodaj do B_Asses_Magic, czy jakoś tak. Musi działać.
Musisz dodać np. B_MagicHurtNPC (różne w różnych częściach)

46
Skrypty / Dodatkowe zmienne w klasie C_NPC :D
« dnia: 2016-06-07, 15:36 »
Może być, gdy doda się podczas funkcji stałą, która równa się zmiennej to działa.

Edit:
Jednak możesz mieć rację, dziwne, bo mi chyba gdzieś działało. Może w G2NK. Teraz robię w G1 i nie może być.

47
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-06, 22:31 »
No działa, myślałem, że jeśli funkcja jest używana wewnątrz funkcji, w której występuje other/self, to można użyć other/self.
Ale jest drugi problem:
Nie działa mi wersja z Equiped. Skrypt funkcji jest identyczny jak podany + Twoje rady (dzięki którym tamten działa), ale zamiast
Get_NameID = Npc_GetReadiedWeapon(oth);jest
Get_NameID =Npc_GetEquippedMeleeWeapon(slf);I używam jej tak:
Zmienna = GetRSINDEXEQUIPED (self);Robię to bezpośrednio w plikach dialogów, więc powinno działać, a też zwraca 0.

EDIT:
Zmienną mam zadeklarowaną osobno (poza funkcjami). Robię stałą (w funkcji dialogu) równą zmiennej i używam jej jako indeksu tablicy i zawsze jest zerowy element.



48
Offtopic / Gothic.. jak to miało być..
« dnia: 2016-06-06, 21:31 »
No, w głównym PB jest chyba tylko Bjorn z twórców 1. Może Mike ma ze sobą więcej.

49
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-06, 21:23 »
Ta funkcja wywołuje się tylko w innych funkcjach, w których jest już używane other i self

50
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-06, 21:10 »
Dodatkowe efekty przy trafieniu, zależne od broni. Dla jednej takiej broni (to był miecz runiczny) działało.
W G2NK to dodałoby się tylko do B_AssessDamage i B_MM_AssessDamage, ale tu zrobiłem to jak w jakimś poradniku co tu był i ten jeden miecz działał.
Czyli dodałem funkcję, która się wywołuje w odpowiednich momentach, a w niej zrobiłem, żeby mi zwracało inta, zależnie od nameID i zawsze zwraca 0.

51
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-06, 19:23 »
No, to miało dawać efekty przy obrażeniach, więc other musi być. Poza tym i tak wtedy zrobiłbym to jako Get_nameID_READIED(other), więc wychodziło na to samo. A gdy używałem identycznej funkcji, ale takiej do dialogów i zmieniałem po prostu Readied na EquippedMelee, other na self, to też zwracało zero.

EDIT
Sprawdziłem, nie działa.

52
Offtopic / Gothic.. jak to miało być..
« dnia: 2016-06-06, 18:45 »
Raczej Star Trek niż Mass Effect.
Osobiście uważam, że powinni się ogarnąć i zrobić dodatek do jedynki i ten drugi do dwójki (zmieniając tylko optymalizację).
I żeby zrobili patcha/dodatek do trójki, żeby była taka jak chcieli.

53
Offtopic / Gothic.. jak to miało być..
« dnia: 2016-06-06, 16:19 »
O tym, żeby odszedł nie słyszałem. Czytałem tylko o tym, że "pracuje w ciszy i spokoju nad nowym projektem" i tym projektem niby jest Spacetime, ale jedyne co o nim wiadomo, to to że jest Sci-Fi.

54
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-06, 16:12 »
No tak, to jest przy obrażeniach (takie jakby miecze runiczne)
I gdy była tylko jedna taka zmienna o dłuższej nazwie, to działało (w sensie coś w stylu mieczy srebrnych i stalowych)

EDIT:
A gdy próbowałem taki sam efekt np. zmienną weight, albo nutrition (też nieużywana, chyba do mikstur miała być) to też zwracało 0

55
Offtopic / Gothic.. jak to miało być..
« dnia: 2016-06-06, 01:43 »
A może to zmyła (bo już robią sf, Elex) i myśli na "rimejkami"?

Tam dam dam!

56
Skrypty / Dodatkowe zmienne w klasie C_NPC :D
« dnia: 2016-06-06, 00:46 »
Wiem, że wątek nie ruszany od dawna, ale wymyśliłem jak zrobić to, co chciał zrobić @Avallach (jak nie zadziała to mnie poprawcie).
Otóż wymyśliłem jak w 100% rozwiązać pierwszy problem. Wystarczy zrobić ileś tablic po 4000. Trzeba tylko zrobić w funkcji, żeby jeśli liczba (ten nasz identyfikator, czyli np. pc_mage.id jest większa niż 4000 to odejmie od niej 4000 (a jak większa niż 8000, to 8000 itd.) i użyje kolejnej tablicy.
Drugi problem (nie wiem, czy go dobrze rozumiem):
Tak, czy siak trzeba zrobić (już po pomniejszeniu liczby) coś takiego (musi być w funkcji):
const int stała = zmienna;Czyli po prostu tworzymy stałą, bo zmienna nie może być indeksem.

I otóż, jeśli dobrze rozumiem, ta tablica musi jednak mieć rozmiar 256, a nie 4096. To po prostu trochę więcej roboty (trzeba zrobić analogicznie). 16 razy więcej.
To tyle.
Bez żadnego Ikarusa, czy innych udziwnień.

Czy uważacie, że to mogłoby działać?

57
MDS i animacje / Render.
« dnia: 2016-06-06, 00:28 »
Napisałem Ci, nie wiem jakim cudem wyświetlają Ci się tekstury w widoku 3D, bo MASZ USTAWIONY WIDOK BEZ TEKSTUR (Solid).
Zmieniasz to w tym przycisku obok przycisku, w którym ustalasz tryb (Object, Edit, Pose itd.).

58
Skrypty / Problem z Hlp_StrCmp i nameID
« dnia: 2016-06-05, 23:44 »
Hej
Więc mam taki problem, że taka oto funkcja mi nie działa:
func int Get_nameID_READIED()
{
var c_item Get_NameID;
Get_NameID = Npc_GetReadiedWeapon(other);
if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "1")) {return 1;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "2")) {return 2;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "3")) {return 3;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "4")) {return 4;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "5")) {return 5;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "6")) {return 6;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "7")) {return 7;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "8")) {return 8;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "9")) {return 9;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "10")) {return 10;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "11")) {return 11;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "12")) {return 12;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "13")) {return 13;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "14")) {return 14;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "15")) {return 15;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "16")) {return 16;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "17")) {return 17;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "18")) {return 18;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "19")) {return 19;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "20")) {return 20;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "21")) {return 21;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "22")) {return 22;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "23")) {return 23;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "24")) {return 24;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "25")) {return 25;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "26")) {return 26;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "27")) {return 27;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "28")) {return 28;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "29")) {return 29;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "30")) {return 30;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "31")) {return 31;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "32")) {return 32;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "33")) {return 33;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "34")) {return 34;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "35")) {return 35;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "36")) {return 36;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "37")) {return 37;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "38")) {return 38;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "39")) {return 39;}
else if(Hlp_StrCmp(Get_NameID.nameID, "40")) {return 40;}

else {return 0;};
};

Miało to po prostu zwracać nameID w postaci inta. W zakresie 1-40.

Problem leży w tym, że zawsze zwraca 0.

Próbowałem też to zrobić poza funkcją (zamiast return, zmienna =), ale też nie działa.

I mam 100% pewność, że problem jest w tym, że zwraca 0.

Edit: Zwykły Gothic, jakby co

59
MDS i animacje / Render.
« dnia: 2016-06-04, 18:34 »
Musisz ustawić, żeby pokazywało tekstury (Tobie pokazuje i tak, co jest bardzo dziwne). Musisz zmienić ten przycisk obok Object/Edit/Pose mode z białego na kolorowy.

60
Skrypty / Niezgodny rozmiar klasy
« dnia: 2016-06-02, 18:32 »
No coś masz zrobione, że klasa C_NPC ma za duży rozmiar (wiem, że masz to napisane i nie jest to żadne odkrycie).

A co do drugiego, to możesz go po prostu wyłączyć (Perc_Disable, czy jakoś tak, gdzieś będzie).

Strony: 1 2 [3] 4
Do góry