Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RychuKapucino

Strony: [1] 2
1
Pytania i problemy / Nowa tekstura pancerza.
« dnia: 2020-02-01, 16:44 »
Można edytować ASC w notatniku normalnie i będzie to działać, zmień tam nazwę starej tekstury na nową i już

2
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Dyskusja ogólna
« dnia: 2019-10-16, 01:21 »
Na początku pochwalę decyzję o zmianie mesha świata. Jest o niebo lepiej niż w starej wersji. Jednak muszę się przyczepić do dwóch elementów które rzuciły mi się w oczy. Po pierwsze, mieszanie vobów. Te drzewa z Jharkendaru źle wyglądają obok tych z newworld. Po prostu stylistyka jest zbyt różna. Lepiej wyjdziecie jak wymienicie je na typowe drzewa z Khorinis, albo jeszcze lepiej, dorzucicie dwa, trzy nowe modele. Nowe modele roślinności są zawsze na plus. Druga sprawa to wygląd miasteczka portowego. Patrząc na screeny mam wrażenie, że całość dzieli się na dwie odrębne części, które stylistycznie ze sobą niezbyt współgrają. Sam port jest żywcem wyjęty z Khorinis jeśli chodzi o stylistykę, a ta górna część miasteczka to typowa wioska. Moją propozycją jest urozmaicenie dachów w całym miasteczku bo to głównie razi w oczy. Wystarczy zmienić na kilku domach w tej części portowej i górnej zadaszenie. Niech w przystani też będą domy ze strzechą, a kilka chat nad przystanią zyska dachówkę jaka dominuje w porcie. Dzięki temu nie będzie widać takiej różnicy między "dzielnicami" i całość zyska bardziej organiczny wygląd. No ale poza tym jest dobrze i trzymam kciuki.

Dzięki za uwagi. Mesh jest w trakcie tworzenia i ciągle go poprawiam. Już wygląda lepiej niż na screenach. Co do vobowania to zgadzam się, trzeba je trochę ujednolicić, ale to również będzie na bieżąco poprawiane. Ogólnie myślę, że z wyglądu świata wszyscy będą zadowoleni i będzie on robił spore wrażenie  :D

3
Graficznie szału nie, nie lubię strasznie gęstego vobowania i to jeszcze jakimiś obiektami z innych gier/l'hivera. Brzydki sweetfx. Obraz jest mało czytelny, za dużo efektów jak dla mnie. Nowe modele od tego grafika też przeciętne.

4
Archiwum / Returning Goetja - Spekulacje
« dnia: 2019-04-11, 12:55 »
Ja właśnie tak się czuje, więc w sumie słabo, że tak po prostu korzystają z nieswoich assetów.

5
Archiwum / Returning Goetja - Spekulacje
« dnia: 2019-04-10, 19:15 »
Wygląda przyzwoicie, ale pewnie większość modeli i tekstur jest z innych gier. Podoba mi się taki "ciemniejszy i brudniejszy" klimat. Vobowanie też całkiem niezłe, ale są niedoskonałości.

6
Zapraszamy do oglądania nowego materiału!  :)

https://www.youtube.com/watch?v=gxqIevNcAd4


7
Gry / ELEX
« dnia: 2017-06-08, 14:09 »
https://www.youtube.com/watch?v=PgLQ9kzmfT8


Ale drewno

8
Gry / ELEX
« dnia: 2017-06-06, 21:08 »
https://www.youtube.com/watch?v=lJPw_BbG70c

9
Gry / ELEX
« dnia: 2017-03-25, 15:00 »
https://www.youtube.com/watch?v=4B0mLpPf5H8



https://www.youtube.com/watch?v=BnINq-skuwE



https://www.youtube.com/watch?v=S5owX-CcFrQ


https://www.youtube.com/watch?v=Hk5OwnJxx8c

10
Gry / ELEX
« dnia: 2017-02-19, 17:47 »
I był na nim bardzo słabo oceniany.

11
Offtopic / Pulpity
« dnia: 2017-01-30, 18:58 »
Mój aktualny pulpit.



12
Pytania i problemy / Gothic na padzie
« dnia: 2017-01-19, 13:23 »
Musisz w linijce "enableJoystick=0" dać 1 zamiast 0. Jak to zrobisz wchodzisz w grze w przypisanie klawiszy i ustawiasz sobie wszystko jak tam chcesz używając pada. Kiedyś przeszedłem tak całkiem sporą część gry, ale później mi się znudziło. Ja jednak skorzystałem z programu, który przypisuje do pada klawisze na klawiaturze oraz przyciski na myszce. O wiele wygodniej gra się mając do prawej gałki przypisane ruchy myszką. Można wygodnie obracać kamerą na wszystkie strony.

13
Pytania i problemy / Wings 3D-rozmiar bitmapy/textury
« dnia: 2016-11-30, 17:05 »
Możesz robiąc kolejne modele korzystać z tej tekstury. Np. gdy zrobisz kolejny miecz zmapuj go obok tamtego i do obu modeli wykorzystaj tą samą teksturę. Dzięki temu możesz taką jedną kwadratową teksturę wykorzystać dla powiedzmy 4-5 mieczy.

14
Wiedźmin 3 Dziki Gon jest grą ogromną i bardzo rozbudowaną. Oczywiste więc jest, że twórcy mieli na nią wiele pomysłów. Niestety nie wszystkie udało im się wcielić w życie. W tym odcinku postaramy się pokazać Wam kilka takich niezrealizowanych pomysłów. Zapraszam do oglądania!

https://www.youtube.com/watch?v=rMoyx87MZO4

15
Wielkie dzięki za tę ciekawostkę :) bardzo ciekawa rzecz, o której muszę przyzać, nie miałem pojęcia :P 

16

W tej serii zajmiemy się poszukiwaniem tajemniczych ciekawostek z sagi Gothic. Ten odcinek poprowadzimy dla Was ja i A R C H I, na którego kanał serdecznie wszystkich zapraszam. Omówimy między innymi niewykorzystane w grze pomysły i animacje. 

Miłego oglądania!

17

W tym odcinku powiemy czemu Gothic stał się legendą. Pogadamy o świetnych pomysłach i rozwiązaniach, ale również i wadach jakie w nim znajdziemy. Towarzyszyć mi będzie Asylum, czyli świetny człowiek z jeszcze lepszym kanałem, na który serdecznie zapraszam.

Twoim zdaniem Gothic również jest legendą? Co w nim kochałeś, a czego nienawidziłeś? Pisz w komentarzach :)

18
Filmy / Zagrajmy w Gothic i Risen
« dnia: 2015-09-26, 11:37 »
Witam. Chciałbym pokazać Wam moją zakończoną serię z Gothic'em i niedawno rozpoczętą z Risen'em. Czekam na krytykę i opinię co jest dobrze, a co trzeba poprawić. Za wszystkie oceny moich filmów z góry dziękuję i zapraszam do oglądania :)

Gothic
Risen

19
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-30, 14:57 »
witam. Mam pewien problem. W misji szpeg mialem drugi raz ze wszystkimi pogadac. Pogadalem ze wszystkimi ale u cavalorna nie moge o tym powiedzec a u wszystkich nie ma juz nic do gadania. Co mam zrobic ?

20
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-24, 13:02 »
Gratulacje  :D Już ściągam  :)

Strony: [1] 2
Do góry