Mam pewien problem. Chcę stworzyć teksturę 512x256, natomiast wings pozwala na tworzenie tylko tych kwadratowych (512x512 etc.), a przynajmniej wydaje mi się że tylko takie może. O co chodzi? Mam takie coś
http://bankfotek.pl/image/2040357 i mam tam dużo niepotrzebnego miejsca, połowa tego w poziomie mi wystarczy, z tym że mam opcję zapisania tekstury tylko jako kwadratowej, nie mam opcji przycięcia bitmapy z tła do szerokości 256. Mógłbym teoretycznie rozciągnąć siatke na całą szerokość bitmapy i później zeskalować już gotową teksturę do pożądanego rozmiaru, ale to raczej obejście problemu, i do tego prymitywne, bo nie mam kontroli nad dokładnym rozłożeniem siatki. Zrobienie tekstury na połówce bitmapy, a później odcięcie drugiej, pustej połowy w gimpie/innym programie też nie wchodzi w gre, bo wtedy tekstura zwyczajnie nie będzie pasować. Co mogę z tym zrobić? halp