Nie przeszedłem jeszcze całego moda. Byłem w momencie pojawienia się Beziego po raz drugi. I niestety gra mi się zbugowała. Teraz czekam na wenę by zacząć od save sprzed kilku godzin. W każdym razie już jakąś opinie mam.
*Ogólnie fabuła jest zajebista, ale czasem jest duże nagromadzenie zadań typu PPP, przez co niektóre etapy gry wydają się nudne. W każdym nie jest to taki duży problem. Mimo wszystko fabuła jest świetna.
*Poziom trudności jest za łatwy (może z wyjątkiem samego początku). Np. będąc w starym obozie - sprałem Kruka, chwilę przed tym jak daje mi zlecenie kurierskie. Trochę śmiesznie to wyglądało - podnosi się z podłogi i do mnie z tekstem "Dotarło w końcu do Ciebie, że ze mną nie ma żartów?".
*Jeśli chodzi o respawn potworów to w sumie szkoda, że go nie ma. Aczkolwiek na późniejszy etap gry nowe potwory nie są za bardzo potrzebne (i tak jesteśmy koksami (Podczas misji z podarowaniem Diego zwoju teleportacyjnego - rozwaliłem przy okazji królewskiego trolla. Zajęło mi to jakieś 2 min ), ale to się też odnosi do poziomu trudności).
*Jeśli chodzi o naukę pobocznych talentów (kowalstwo, regeneracja, alchemia, uniki czy duale) - no w moim przekonaniu nie jest to potrzebne. Te talenty nie dają takiego przekonania, że nam się one opłacą (po co kuć miecze, jak sami mamy lepszy, a ruda nie mieści się w kieszeniach (po ucieczce ze SO zorientowałem się, że mam ponad 10k rudy, a duale mają kiepską animację i najlepsze z nich są słabe w porównaniu do tych lepszych mieczy (szybciej zrobimy adad mistrzem 1h niż mistrzem w dualach w dodatku 1h ma większe obrażenia niż dwa miecze duale razem) itd.)
*Faktycznie wątek głębi trochę słabo rozwinięty.
*Niestety jest dużo błędów. Ten, który zbugował mi grę polegał na tym, że chyba gra nie zarejestrowała mojego dialogu z informatorem (tam, gdzie taka kamerka specjalnie lata), przez co nie mogłem pogadać z bezim (no i zapisałem grę) i potem z Ratfordem...
Albo np. często klikając esc dla pominięcia rozmowy pominę tylko napis, a animacja mowy dalej jest lub ominie mnie pół kwestii dialogowej z jakimś gościem...
*Wiele dialogów powinniście poprawić odnośnie rudy (co z tego, że Bukhart chce 1.5k za skórę jak mu zapłacę i zaraz potem go pobiję i odzyskam całą rudę), a wystarczy by ruda leciała do jakiegoś innego gościa, którego nawet nie będzie na mapie.
*Walka jest faktycznie nieźle zbugowana, osoby w grupie nie powinny otrzymywać obrażeń od nas. (Gdy z łowcami szliśmy na trolla to ja zanim go ubiłem - rozwaliłem (przypadkiem) każdego gościa z mojej drużyny. W końcu połowa dała sobie spokój z walką, a druga połowa biła trolla lagą).
Nie mówiąc już o tym, że czasami niektórzy w ogóle nie obrywają (zwykle nie są to ludzie z grupy).
Przydało by się też, by mając miecz w ręku nie nakierowywać na martwych ludzi, itemy czy moby.
*Zastanawiam się czemu w magazynie pod klasztorem zmiennokształtnych są żywe zaklęcia pod ziemią?
*Na koniec jeszcze dodam coś co mnie naprawdę trochę przygnębiło. Czemu po wyjściu z głębi nie mogliśmy sklepać nikogo z tych co nas tam wrzucili. Większość chyba w ogóle zapomniała, że nas tam wpędziła.
To tyle z tego co pamiętałem. Patch bardzo by się przydał tej modyfikacji, lecz mimo wszystko jest to jeden z najlepszych modów w jakie kiedykolwiek grałem.
Sory za wszelkie błędy w pisowni.