[Otwarty Projekt] Zbroje złożone z elementów. 39617 86

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 28.12.2009 roku

Wyświetleń 39617

Odpowiedzi 86

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

[Otwarty Projekt] Zbroje złożone z elementów.
2009-12-28, 02:21(Ostatnia zmiana: 2010-12-17, 23:54)
Kontunacja tematu, jednak teraz możemy przejść do konkretów bo właśnie skonczyłem, zostala tylko drobna rzecz do poprawy która można zając się później.

W każdym razie, oto potrzebne skrypty:
http://moddersdownload.neostrada.pl/armorparts3_work.rar

Zbroja cienia jest w pełni wykonana i znajduje sie w ekwipunku bohatera.

Potrzebuje ponowne deklaracje ludzi chętnych do pomocy, jak sie okazało modele robi sie znacznie dluzej niz skrypty przedmiotow, ale możliwe ze to bylo spowodowane tym że przy zbrojach "przecierałem szlaki".
 



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Przy parsowaniu są zgłaszane pretensje że użyłeś niezdefiniowanej funkcji C_ItmHasFlag w pliku z itemami. Wszystkie potrzebne pliki skopiowałem i podopisywałem do gothic.src.

Okazuje się że jednak te zbroje są wykonalne, ale niespodziewanie dużym nakładem pracy, nawet jeśli nie wszystkie elementy kodu będzie trzeba powielać dla kolejnych kompletów, i tak jest to dość dużo.
Wydaje mi się że jeśli ktoś będzie chciał tego używać (choćby ja) to raczej w okrojonej formie, ale za to takiej którą da się łatwo kontrolować.

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
 Byłem pewnien ze funkcja znajduje się juz w C_Functions.d, skoro nie trzeba ja tam dodać. Scripts\content\AI\AI_Intern\C_Functions.d nawet na poczatku dodajemy:
Cytuj
func int C_ItmHasFlag(var C_Item itm, var int flg)
{
    if( Hlp_IsValidItem(itm) )
    {
        if( (itm.flags & flg) == flg )
        {
            return TRUE;
           };
    };
    return FALSE;
};

EDIT:
Niespodziewanie duży nakład pracy?
Nie wiem, zawsze myślałem że ja jestem leniwy, no ale w kazdym razie pisanie skryptów do jednej zbroi powinno przy odpowiednim spreżeniu zając 15-25 minut. Dla mnie to zawsze było nie wiele.
Innaczej wyglada sytuacja z bryłami częsci zbroi, tutaj na jedna zbroje myślę ze trzeba przeznaczyć około godizny, ale to nadal naprawde mało.

Tak pozatym przypominam o waszych poprzednich planach na zrobienie tego poprzez łączenie plików .asc zbrói miedzy soba - czas wykonania byłby wtedy napewno liczony w kilkunastu miesiącach :D  .

Okrojona forma? jakby to miało wygladać?

EDIT2:
Acha poprawilem pierwszy post, bo przez niedomknietego taga BBcode ucieło cały tekst po załączniku.



Poprawiona paczka z C_ItmHasFlag

[attachment=306:ARMORPARTS2_work.rar]
 



jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra robota.
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Działa.Wszystko ładnie działa  :D  Dobra robota.

No więc własnie, zapomnialem całkiem wspomniec ze potrzebny jest w worldzie triggerscript który co sekunde bedzie wywoływał sam siebie w triggertraget i jako funkcje onstate mial ArmorParts_Trigger


Pozatym tak jak napisalem w tamtym pliku

Cytuj
func void Init_ArmorParts()
{
   //Przywraca flage załozonego przedmiotu
   //która po loadzie gry powraca do stanu poczatkowego.
   //Skrypt do dodania w INIT_GLOBAL, lub we wszystkich initach w startup.d

Masz jakiegos screena? przydalby się chcialem zrobic, ale na ta chwile skrypt u mnie nie działa :D
 



jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myśląc że to koniec reprasowania to napisałem a to mi dopiero zaczęło reprasacje :D  Sorki za zamieszanie
@@Wywala błąd ;Unknow Identifier:ARMORART_SLOT_BOOTS (line 8)
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Myśląc że to koniec reprasowania to napisałem a to mi dopiero zaczeło :D  Sorki za zamieszanie
Pamiętaj o dodaniu triggera, jak coś spojrz na tutorial Zyska z tick_tockiem, jakby były jeszcze jakies problemy to pisz.

Cytuj
@@Wywala błąd ;Unknow Identifier:ARMORART_SLOT_BOOTS (line 8)

chyba bede musial pogrzebać w gothic.src :D
 



Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
czy ktoś ma  plik HUMANS.MDS? bo ja go gdzieś zapodziałem xD
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Nie mam tam. Niech ktoś poda linka  do tego pliku.

EDIT: Chyba znalazłem. Zara sprawdzę

EDIT2: Nie mogę założyć elementów zbroi.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Haha, Orc to mistrz skryptów do Gothica :D
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okrutny po 1 zreprasuj skrypty(wiem nie działa).Właśnie robie tiggera a orc poprawi skrypty i bedzie dobrze.
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Ja respararuje :D  czyli że trzeba poczekać na efekty pracy orcwarriora i twoje. Nie mogę się doczekać
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Okrojona forma? jakby to miało wygladać?
Być może jakieś osobne buty, rękawice, kołczan. Jednym słowem elementy takie które na pewno nie będą kolidowały z innymi i nie będą wymagały aż takiej ilości pracy. Po prostu mniej elementów, będą raczej opcjonalnym uzupełnieniem niż częścią kompletu zbroi.

Tak się zastanawiam, czy ten tick tock jest potrzebny? Co on właściwie ma robić, odświeżać pfx?

Nie zrobiłem go, ale i tak nie mogę zobaczyć co by się stało, bo po prostu nie da się nic z tych części założć.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
jakby nik niebyl ochotny to tych modeli to moze ja zprubuje  :D   ale tylko jak nikt viencej niebendzie chcial bo ja juz ze svojim modem mam dosc roboty
 


Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
ale niespodziewanie dużym nakładem pracy, nawet jeśli nie wszystkie elementy kodu będzie trzeba powielać dla kolejnych kompletów, i tak jest to dość dużo.

czyli jak cały czas zapłaty
 


orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders





Tym razem wystarczy wrzucic do katalogu gothic i odpalic ze startera z opcja vdfs physical first i reparse scripts oczywiscie.

http://www.speedyshare.com/files/20020591/...PARTS3_work.rar
 



jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zakończono tworzenie podziału na częsci zbroji cienia xD
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
Ja się pobawię w cięcie na podstawie pociętej zbroi cienia, ale jestem dość nowy w 3d, więc nic nie obiecuję.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry