Byłem pewnien ze funkcja znajduje się juz w C_Functions.d, skoro nie trzeba ja tam dodać. Scripts\content\AI\AI_Intern\C_Functions.d nawet na poczatku dodajemy:
func int C_ItmHasFlag(var C_Item itm, var int flg)
{
if( Hlp_IsValidItem(itm) )
{
if( (itm.flags & flg) == flg )
{
return TRUE;
};
};
return FALSE;
};
EDIT:
Niespodziewanie duży nakład pracy?
Nie wiem, zawsze myślałem że ja jestem leniwy, no ale w kazdym razie pisanie skryptów do jednej zbroi powinno przy odpowiednim spreżeniu zając 15-25 minut. Dla mnie to zawsze było nie wiele.
Innaczej wyglada sytuacja z bryłami częsci zbroi, tutaj na jedna zbroje myślę ze trzeba przeznaczyć około godizny, ale to nadal naprawde mało.
Tak pozatym przypominam o waszych poprzednich planach na zrobienie tego poprzez łączenie plików .asc zbrói miedzy soba - czas wykonania byłby wtedy napewno liczony w kilkunastu miesiącach

.
Okrojona forma? jakby to miało wygladać?
EDIT2:
Acha poprawilem pierwszy post, bo przez niedomknietego taga BBcode ucieło cały tekst po załączniku.
Poprawiona paczka z C_ItmHasFlag
[attachment=306:ARMORPARTS2_work.rar]