3ds max - edycja istniejącego świata 3774 10

O temacie

Autor Gzl

Zaczęty 23.12.2009 roku

Wyświetleń 3774

Odpowiedzi 10

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Chciał bym z edytować obecny świat, dodać kilka jaskiń itp. Lecz 3ds nie chce mi otworzyć tego świata, w tym przypadku próbowałem surface.3ds. I jak już go otwieram to wyskakuje błąd "improter file format" (czy jakoś tak) O co chodzi? Jak ten świat otworzyć? :D

ShadowR

ShadowR

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Zainstalowałeś odpowiedni plugin Kerrax'a?!
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
Musisz ściągnąć plugin, który importuje pliki 3ds Gothica do max. Plugin jest na WoGu. Teraz ja mam małe pytanko. Co zrobić, bym po edycji świata nie musiał robić wszystkich vobów i waypointów od nowa? Jest chyba opcja zapisania drzewka vobów, ale nie jestem pewien jak ona działa. I czytałem coś, o tym, że otwiera się plik 3ds, a potem zen ze światem i świat się podmieni, ale wolę się spytać konkretnie o ten problem.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

ShadowR

ShadowR

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Musisz ściągnąć plugin, który importuje pliki 3ds Gothica do max. Plugin jest na WoGu. Teraz ja mam małe pytanko. Co zrobić, bym po edycji świata nie musiał robić wszystkich vobów i waypointów od nowa? Jest chyba opcja zapisania drzewka vobów, ale nie jestem pewien jak ona działa. I czytałem coś, o tym, że otwiera się plik 3ds, a potem zen ze światem i świat się podmieni, ale wolę się spytać konkretnie o ten problem.


Dobre pytanie ; ]
Ktoś doświadczony sie wypowie?


Edit:

łap link do tego plugin-u
http://krximpexp.sourceforge.net/
 

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Ok, plugin ściągnięty i wszystko działa  :D

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
ponawiam pytanie LordSmarkula
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytat: emace link=topic=8136.msg92881#msg92881 date=Apr 21 2010, 12:35 AM\'
ponawiam pytanie LordSmarkula
Nowe pluginy Kerrax pozwalają na import całego pliku ZEN. To powinno rozwiązać wszelkie możliwe problemy.

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
a załuyżmy taką sytuację, mam juz opracowany świat, i zacznę go teksturować. W połowie pracy KIEDY TO JUZ ZOSTAŁ OTEKSTUROWANY świat, przyjdzie mi do głowy dodać, jeszcze jeden klif skalny na wybrzezu - co wtedy z tymi teksturami ?
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
wystarczy podać scieżkę do tekstur w maxie. czemu sami nic nie wypróbujecie, zacznijcie trochę myśleć i kombinować.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
wystarczy podać scieżkę do tekstur w maxie. czemu sami nic nie wypróbujecie, zacznijcie trochę myśleć i kombinować.

chodziło mi o oteksturowywanie w spacerze i co jesli przyjdzie mi do głowy "dorysować" coś w 3dsmaxie - voby powiedzmy że sobie dodam macrosem, ale co z teksturami ?
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Jak masz kerraxa to ci nie zgubi tekstur, nawet jak ich w Maxie nie będzie widać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry