Na prośbę Adanosa rozjaśniłem tekst w znacznikach code. Twierdzi że tak jest ok, ale można by jednak jeszcze trochę to wzmocnić i ewentualnie przyciemnić tło, bo np szary tekst dalej się trochę wtapia. Zaproponował żeby zapytać tutaj - co o tym myślicie?
Osoby które nie widzą różnicy muszą wyczyścić cache przeglądarki.
Demko:
unction SetAnimations () //ustawianie wszystkich, jakie są w prefabie
{
if (!this.gameObject.GetComponent("Animation")) { this.gameObject.AddComponent("Animation"); };
// for (anim in GameObject.Find("npc_default").animation) //fixme!
for (anim in C_GAME.npc_animations.animation)
{
this.gameObject.animation.AddClip(anim.clip, anim.clip.name);
};
this.gameObject.animation.clip = this.gameObject.animation["idle"].clip;
this.gameObject.animation.Play(this.gameObject.animation.clip.name);
};
static function Create (name:String, visual_body:String) //tworzenie nowego npc'a
{
if (GameObject.Find(name)) //bugfix: dublowanie to ZUO, powoduje błędy
{
NpcDebug ("Create: NPC already exist!");
return;
};
self = new GameObject ();
self.name = name;
self_npc = self.AddComponent("C_NPC");
self_npc.controller = self.GetComponent(CharacterController);
self_npc.npc_name = self.name;
self.transform.position = self_npc.recent_position; self.transform.rotation = self_npc.recent_rotation; //przywraca ostatnio zapisaną pozycję
self_npc.npc_name = name;
self_npc.SetVisualBody(visual_body);
self_npc.SetAnimations();
NpcDebug ("Create: NPC stworzony: " + self.name);
return self;
};