Sprawy związane z Forum 567143 2598

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 567143

Odpowiedzi 2598

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Otóż nie, oto dowód:

@Kyro, @Sher, @Kazz, @Allah, @Rybek, @Meat, @dziki, @Ali, @Zbyszek, @Vierzba, @Cum, @Ty Debilu, @Azteka, @Aztekowi, @Aztekiem, @Azteku
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Trochę technologii i się prosty chłop spod Zamościa gubi :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
No ja @Avallach dostałem od @Pagan 'a xD Belka i cały inny szit smiga,ale muszę wciskać jakieś BBCODE po prawej :C
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Spoiler

Czy tylko mi tak się robi, jak loguję się?  :hmmm:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tylko na operze?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Chyba tylko na operze, u mnie też się od czasu do czasu takie coś pojawi
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak się dzieje, gdy będąc niezalogowanym sprawdzisz kto spropsował dany post, a potem się zalogujesz. Tak jest na każdej przeglądarce chyba, bo na Firefoxie jest to samo.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A ja się już zastanawiałem co robię w kodzie moddersów xD
Btw, ani razu tak nie miałem na Mozilli.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak się dzieje, gdy będąc niezalogowanym sprawdzisz kto spropsował dany post, a potem się zalogujesz. Tak jest na każdej przeglądarce chyba, bo na Firefoxie jest to samo.

Dobrze wiedzieć  :|

Głównie używam opery, jak coś  :/
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Na chrome też występuje, miałem przed chwilą przy logowaniu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja już nie pamiętam, w którym roku byłem wylogowany :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ebać, to.
Shoutbox ma ogólnodostępne archiwum?
I czemu nie używamy tego?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Ogrodnik

Ogrodnik

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Ogrodnik

Sprawy związane z Forum
#1293 2015-01-02, 03:53(Ostatnia zmiana: 2015-01-02, 04:05)
Serio?

Cytuj
Przepraszamy Gość, zostałeś zbanowany na tym forum!
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tak jak wpisane w przyczynie bana - chodzi o masowe czyszczenie zawartości swoich postów. Naszym celem nie jest uniemożliwienie ci postowania, a jedynie edycji starych postów. Dlatego jeśli chcesz, możesz korzystać z nowego konta (można nawet zmienić nick na Tomek).

Ogrodnik

Ogrodnik

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niby czemu nie mogę edytować swoich starych postów?
 


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Sprawy związane z Forum
#1297 2015-01-02, 13:19(Ostatnia zmiana: 2015-01-02, 13:36)
Cytuj
ale ktoś musiałby potwierdzić że to działa.
Sprawdzałem i działa.


Ogrodnik

Ogrodnik

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale co Was obchodzi co ja robię ze swoimi postami?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry