Sprawy związane z Forum 895298 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 895298

Odpowiedzi 2604


Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Sprawy związane z Forum
#581 2013-06-30, 15:45(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 15:58)
Cytuj
radziłbym wam dokładnie przeskanować system.
W sumie nie zaszkodzi bo coś ostatnio jakby zaczął zwalniać, myśleć dłużej.
edit: Pełne skanowanie Avastem nic nie wykazało
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Bo Avast mógł zacząć wykrywać tego wirusa, którego zachowanie wcześniej nie było ujęte w jego bazie sygnatur.
Nie trzeba czasem robić do tego jakiejś aktualizacji, czy robi się ona z automatu?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Avast automatycznie uaktualnia bazę wirusów.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jak ktoś ma to ostrzeżenie, jest w miarę ogarnięty i chciałby poznać przyczynę, niech jakimś narzędziem podejrzy ruch sieciowy przy wchodzeniu na stronę przy której pojawia się komunikat i pokaże go. Polecam program Fiddler2.

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Hmmm... Ja tak miałem wczoraj na większości stron. Empik, YT, strona z raportem avasta który był w komunukacie, strona szkoły etc. (nie każda, ale większość). Wykrywało zazwyczaj Malware. Po przeskanowaniu wyskoczył mi jakiś sprocector.dll szybkie usunięcie zadziałało. Jeżeli ktoś ma takie coś polecam jeszcze przeskanowanie w rozruchu. Mi ten trojan(to rozszerzenie aplikacji) zaraziło np. jedną paczkę czego już normalnie nie wykryło. Teraz po pełnym przeskanowaniu kompa i w rozruchu i normalnie nic nie mam, a avast nie świruje. Dodam, że jak go miałem to jeszcze mi większość stron muliła. To tyle z mojej strony
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
tylko dlaczego u tylu osób pojawiło się to jednocześnie?
Dlaczego u reszty nie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Sprawy związane z Forum
#587 2013-07-02, 20:07(Ostatnia zmiana: 2013-07-02, 20:12)
Wypierdoliłem posta, bo już nie chce mi się wdawać w dyskusje z debilem, chociaż pewnie znowu skopiował sobie Internet na dysk i treść posta znajdzie się w tym temacie  :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No, tylko tu jest trochę inna sytuacja...
A huj jebać, mam avasta i mam spokój, znaczy pierdolicie, tyle mnie obchodzi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie żebym coś do niego miał, ale myślę że pora zastanowić się czy EdekSumo nie powinien zostać zastąpiony.
Tak, znam jedyną alternatywę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niedawno została poruszona jego kwestia, acz wygląda na to, że zastępstwo nie jest potrzebne.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Odebrałem mu uprawnienia. Po prostu jak widać kolejny moderator nie był potrzebny, większość chaosu ogarniałem i tak ja z Adanosem, a wspierali nas jeszcze dzielnie Buła, Aztek, Meatrikz i Dark. Nawet bez Edka jest nas dość sporo.

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Dałoby rade przystosować forum do rozdzielczości panoramicznych ekranów? Rozciągnięte posty, te sprawy?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To prawdopodobnie kwestia skina. A to wiąże się z odpowiedzią - dałoby się, ale nikt tego nie zrobi. Zwłaszcza dlatego, że obecny skin JEST przystosowany do panoramicznych rozdzielczości. Szersze posty byłyby nieczytelne.

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Wciąż widzę niezagospodarowane pasy po bokach ekranu.
Niekoniecznie nieczytelne, dłuższe posty zajmowałby mniej miejsca, są fora korzystające z tego rozwiązania.
Mówisz, że nikt się tego nie podejmie. Hah prawda! Nie ma o czym dyskutować.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wciąż widzę niezagospodarowane pasy po bokach ekranu.
Niekoniecznie nieczytelne, dłuższe posty zajmowałby mniej miejsca, są fora korzystające z tego rozwiązania.
Mówisz, że nikt się tego nie podejmie. Hah prawda! Nie ma o czym dyskutować.

Ctrl i + powinny Ci załatwić problem
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Sprawy związane z Forum
#596 2013-07-18, 15:32(Ostatnia zmiana: 2013-07-18, 15:34)
Jak masz Chrome'a albo FF mogę ci napisać rozszerzenie które zmieni dla ciebie tą szerokość na jaką tylko chcesz.

Ewentualnie dla podglądu możesz sobie na razie dodać do zakładek takie coś i popatrzeć jak działa:
javascript:document.getElementById("content").style.width="1400px"; void 0

ammateor

ammateor

Użytkownicy
posty13
Propsy1
  • Użytkownicy

ammateor

Sprawy związane z Forum
#597 2013-07-25, 12:58(Ostatnia zmiana: 2013-07-25, 12:58)
mam pytanie do forum jak poprawia sie post bo jak klikam edytuj to niema tajej opcji
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Sprawy związane z Forum
#598 2013-07-25, 13:12(Ostatnia zmiana: 2013-07-25, 13:26)
Tak to się robi:


Klikasz edytuj, usuwasz orty przy pomocy słownika, mamy, google chrome (czy czegoś innego)




Potem zapisujesz zmiany i nikogo nie wkurwia twój "sposub" pisania.


@down wiedziałem że coś napiszesz :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Sprawy związane z Forum
#599 2013-07-25, 13:17(Ostatnia zmiana: 2013-07-25, 13:17)
Akurat ty Edek, powinieneś być ostatnią osobą, która czepia się ortów xD
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry