Sprawy związane z Forum 898616 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 898616

Odpowiedzi 2604

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Ej tak przy okazji to na IE tM nie działa. :lol2: Nie skopiowałem komunikatu, ale było coś z plikiem redirecting.php. Ta domena ovh jest oficjalna? Bo ona działa, a org na IE już nie, za to na chrome tak. To jak to jest?
U mnie na IE11 normalnie działa, w tak samo powiększonym stylu jak na Operze.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Wam też shoutbox nie działa ?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wam też shoutbox nie działa ?
Nie, u mnie wszystko w porządku.


Spoiler
A tak naprawdę to nikomu nie działa, coś tam nie do końca przeniesione czy coś takiego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wystarczy zmienić skina.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mi działa na tym skinie, wystarczy wejść na TM potem w jakiś temat i znowu na stronę główną.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wystarczy nie kombinować i wszystko działa.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Niestety mylisz się, nic nie kombinowałem, a domyślny dalej nie działa. Imo, Inferno mi się o wiele bardziej podoba :D Jeśli nie tylko mi pojawiają się problemy, to może dać ten skin póki co jako domyślny?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Popieram. Inferno wygląda dużo lepiej niż skin domyślny :D
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Aliemu nie działa TM. Wyświetla mu sie:

Cytuj
Connection Problems

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Aliemu nie działa TM. Wyświetla mu sie:

Cytuj
Connection Problems

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
Niech wyjebie z tego pliku co wcześniej wklejał, linijkę z adresem ip czy hostem zastępczym tm... coś takiego kiedyś dyktowali xD
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 09:50Aliemu nie działa TM. Wyświetla mu sie:

CytujConnection Problems

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.Niech wyjebie z tego pliku co wcześniej wklejał, linijkę z adresem ip czy hostem zastępczym tm... coś takiego kiedyś dyktowali xD

Cytuj
Ali G:
próbowałem tego wcześniej, ale i tak do dziś dnia strona na domenie .org mi nie działa16:48
teoretycznie na ovh mi działa, ale i tak każdą strone przekierowuje na org wiec jest to nie wygodne
a po 2 nawet nie mogę się zalogować, więc w takim przypadku nawet przeglądanie tm jest dla mnie bez sensu
ale dzięki za chęci ;
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Randomowo wyskakuje mi błąd że nie można połączyć się z DNS'em.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mi pomogło ręcznie przypisanie DNS, wcześniej pobierałem automatycznie, teraz używam googlowskiego i zauważyłem spory boost w otwieraniu stron.
(8,8,8,8) polecam :ok: 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Też używam. Ali też. Z tego co widzę ma coś ostro zjebane w systemie - może to być wirus który podmienia adresy ip w trakcie resolvowania. Chyba że jest jakiś jeszcze mechanizm który może to robić (oprócz pliku hosts, o którym Ali zapiera się że ma ok), a którego ja nie znam. Dns cache czyścił (ipconfig /flushdns).

Odpowiedzi z komendy nslookup są u niego poprawne (wskazują na poprawny serwer):
C:\Users\Michał>nslookup
Serwer domyślny:  google-public-dns-a.google.com
Address:  8.8.8.8

> themodders.org
Serwer:  google-public-dns-a.google.com
Address:  8.8.8.8

Nieautorytatywna odpowied«:
Nazwa:   themodders.org
Address:  91.121.68.151

Ale już próba komunikacji (np ping) idzie pod stary adres:
C:\Users\Michał>ping themodders.org

Badanie themodders.org [195.78.66.218] z 32 bajtami danych:
Odpowied« z 195.78.66.218: bajt˘w=32 czas=14ms TTL=59
Trochę pogooglałem i podrzuciłem mu znalezioną w necie litanię do świętych Netsha i Ipconfiga która według podań cudownie pomogła kilka razy w podobnych sytuacjach:
netsh winsock reset catalog

netsh int ipv4 reset reset.log

netsh int ipv6 reset reset.log

ipconfig /release

ipconfig /flushdns

ipconfig /renew

ipconfig /registerdns
Niestety nie znam jeszcze rezultatów. Jest tu ktoś kto zna się na debugowaniu resolvowania dns pod Windowsem?
Nawet kiedy Ali umieszcza w pliku hosts wpis z naszym NOWYM ip, komunikacja i tak trafia pod stary. To coś co nadpisuje mu adresy nadpisuje nawet te z pliku hosts.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Sprawy związane z Forum
#1435 2015-03-11, 10:32(Ostatnia zmiana: 2015-03-11, 13:10)
Naprawiłem sobie foruma, ale nie powiem jak bo wstyd :D

Dzięki za pomoc zainteresowanie btw :3

@Werewolf


Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Otworzyłem dobry plik w odpowiedniej lokalizacji, wykasowałem stare ip, wkleiłem nowe, które podał mi Aztek, aleeeee... i tu jest wisienka na torcie, której nie zdradzę :D

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zamiast themodders napisałeś mojeanime.pl :P

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Wkleiłem to co Aztek wysłał, więc... :lol:


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry