No jesli chcesz feedbacku co do sciany z Wieska i twojej to po pierwsze są kompletnie inne. W Wiesku są to cegły z widoczną pewnego rodzaju zaprawą. U ciebie jest coś metalowo-skałowo podobne i ciężko to rozpoznać i zakwalifikować pod tynk. Osobiscie, zebyl bym displacement w crazybumpie jakiegos tynku, nastepnie tym displacementem przysculptowal plane, nadal mu wczesniej idpowieni ksztalt itp. Pozniej dodal wieksze elementy, jak jakies większe czesci materialu (kamyczki, zgrubienia itp). Kolejna warstwa byly by to pekniecia czy cos w tym rodzaju. Zrobil bym nowego subtoola gdzie naszkicowalbym pare cegiel (z 2 powinny wystarczyc) oczywiscie z kazdej strony. Poukladalbym na przestrzeni 1024x1024. Wlaczyl bym naszego plejna, wlaczyl bym przezroczystosc czesciowa i move toolem chowałbym za cegły te czesci, ktore chcialbym, zeby byly zniszczone. Na koniec pozostalo by wykonczyc krawedzie ubytku, aby byly ostre.