Prace Game-Artowe 564503 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 564503

Odpowiedzi 1152

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Są na osobnych polygroupach :D Ale dynameshu nie używałem.  Tylko że miałem ~300 000 poligonów na deskę, to stosunkowo mało jak na drewno. Ale do wyższych wartości musiałbym mieć z 16-32 gb ramu, wtedy bym szalał :D Zrobię optymalne LP dla małych elementów.

Poza tym tutaj nie potrzebowałem dynamesh'a, bo nie strechowałem geometrii, np. Pinch'em albo Move'em.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Ćwiczę modelowanie postaci :D hi-poly chyba gotowe.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Stopy jakieś spłaszczone i zbyt glutowate. Tak samo ręce, nie wygląda to dobrze. Na kapturze brakuje detalu. Zagięcia na ubraniach nie wszędzie są rozmieszczone w dobry sposób. Jakbyś dał zbliżenie twarzy to też pewnie dostałbyś jakąś radę/krytykę. Jak już osiągniesz znośny rezultat jeśli chodzi o formę zajmij się detalem. Dodaj jakieś szwy, detal na pasku itp.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W czym rzeźbione ?
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
W czym rzeźbione ?

Ubranie w blenderze, twarz w sculptris.

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Pokaż w większej rozdzielczości bo ślepy jestem i nic prawie nie widzę : p
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Chyba trzeba coś pokazać. Robię swoje, własne Flotsam z Wieśka 2-giego. Narazie pierwsza część tekstur ścian, drugą będą cegły, które nałoże za pomocą Vertex Paint'em w UDK. Do tego mam 4-5 tekstur terenu, ale jestem leniwy i nie chciało mi się robić dokumentacji, i nie pokaże zatem  :lol:
Oczywiśćie projekt nieoficjalny  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: Sculpt, powoli się wypala w xNormal'u:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
calkiem spoko, chociaz ciezko rozpoznac z czego to jest zrobione. w jaki sposob robiłeś seamless? bo ~ w zbrushu dziala tylko do jakis obiektow, a gdy chce sie przesunac plaski sculpt to wychodza roznice wysokosci. Warp brush tez jest srednim rozwiazaniem. Wiec?
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#828 2013-09-22, 17:42(Ostatnia zmiana: 2013-09-22, 17:49)
Trochę mechowaty surface zrobiłem. Ale zostae, bake'sy porobione.

~ działa jak najbardziej do tile'u. Ja własnie tak robiłem. O Warp Brush nie słyszałem.

http://eat3d.com/free/zbrush_tile

Próbujesz przesunąć plane za pomocą ~ i zamiast przesuwać się to leci do góry lub w dół? Daj screena, zobaczymy co da się zrobić.

Wowoz sugestie co do surface'u?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
jak robilem ta metoda damian to tam gdzie byly seamy (tak samo jak na offcecie w PS) wychodzili kreski, ktorych nie moglem skutecznie zamaskowac, nawet clone brushem.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
 U mnie jest to samo. Nie mam pojęcia jak zablokować displace tak, aby nie przerzucała tych krawędzi po osi Y.  Narazie zostaje heal Brush w Szopie. Inaczej jak narazie nie da rady. 

Jakieś rady co do surface'u? Większy, surowszy? Robię podobnie do ścian z Wieśka 2-giego, tam raczej aż takiego surface nie ma :D

http://www.gamersglobal.de/sites/gamersglobal.de/files/galerie/The%20Witcher%202_Flotsam06.jpg


Można by ewentualnie spytać na polycouncie, co może zrobię za chwilę, albo na ZBrush Central.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No jesli chcesz feedbacku co do sciany z Wieska i twojej to po pierwsze są kompletnie inne. W Wiesku są to cegły z widoczną pewnego rodzaju zaprawą. U ciebie jest coś metalowo-skałowo podobne i ciężko to rozpoznać i zakwalifikować pod tynk. Osobiscie, zebyl bym displacement w crazybumpie jakiegos tynku, nastepnie tym displacementem przysculptowal plane, nadal mu wczesniej idpowieni ksztalt itp. Pozniej dodal wieksze elementy, jak jakies większe czesci materialu (kamyczki, zgrubienia itp). Kolejna warstwa byly by to pekniecia czy cos w tym rodzaju. Zrobil bym nowego subtoola gdzie naszkicowalbym pare cegiel (z 2 powinny wystarczyc) oczywiscie z kazdej strony. Poukladalbym na przestrzeni 1024x1024. Wlaczyl bym naszego plejna, wlaczyl bym przezroczystosc czesciowa i move toolem chowałbym za cegły te czesci, ktore chcialbym, zeby byly zniszczone. Na koniec pozostalo by wykonczyc krawedzie ubytku, aby byly ostre.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Cegły chce zrobić jako osobną teksturę do Vertex Paintu. Więc to co napisałeś odpada.
Metalowe? Nie taki był cel tego sculptu :D 
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
vertex paintingiem nie zrobisz ladnej roznicy wysokosci :ok:
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wiem, wiem. Jak będzie słabo wyglądać to wtedy zrobię od nowa, kilka wersji tej tekstury, bo Redzi raczej nie zrobili jednej, olbrzymiej wersji tej tekstury i potem odpowiednio zmapowali. 
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A co tam, pokaże. I'm proud of it.


 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wina sculptu, diffuse?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mowilem ci jakbym to zrobil to sluchac nie chciales :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry