Prace 3D 745973 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 745973

Odpowiedzi 3194

Sensodene

Sensodene

Użytkownicy
posty4
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Witajcie, mam pytanko dał by ktoś rade zrobić do tego zdjęcia:
Jakieś przedmioty? może być czapka(hełm), jakieś spodnie, buty, miecz, tarcza.. lub zbroja.
Coś w stylu średniowiecznym .



Proszę o odp :
pozdrawiam .
 


Sensodene

Sensodene

Użytkownicy
posty4
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Mój błąd.

Tak chodzi mi o stworzenie i dorysowanie do tego, rysunku.
Mam napisać w 2d tą prośbę? czy tutaj też ktoś mi może pomóc?
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

sculpt z kuli, wip  :)

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Moja pierwsza praca w blenderze, którą podzielę się z wami. Dopiero zaczynam z normal mapami więc postanowiłem zrobić jakiś prosty model. Wszelkie uwagi i konstruktywna krytyka mile widziane.




 
some things are meant to be

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Wygląda jakbyś nie ustawił w ogóle smoothgroup. Poza tym proporcje chyba nie leżą, jest za niska. Normalki ani specularów praktycznie nie widać na tym ujęciu.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Prace 3D
#3126 2014-11-21, 21:13(Ostatnia zmiana: 2014-11-21, 23:08)
Dzięki za odpowiedź. Rzeczywiście zapomniałem dodać smootha. Następnym razem pozostawię trochę cienia i zmienię rodzaj światła, żeby było widać normalkę.

Post połączony: 2014-11-21, 23:08



Kolejny pokaz normalki. Nie mam pojęcia jak zrobić rękojeść w postaci owiniętej skóry, tak jak to zrobił Zimny.
 
some things are meant to be

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Sculler, a wiesz co to ZBrush i jak sie nim poslugiwać ?

Tak btw, nie używaj viewporta w Maxie, czy blendku, bo kaszani te modele strasznie.

Weź marmoseta albo unity czy cokolwiek Realtime. 

Co do samego ksztatłu: podpatrz na refkach jak te rękojęsci wyglądają. Np, jak są zrobione miecze w Skyrimie, albo w Wiedzminie 2'.
Samo trzymanie takiego miecza, to raczej niemożliwe by było na dłuższy dystans: rączka rozszeża się  im bliżej idzie ku ostrzu. Jak taki człowiek ma to złapać, trzymać, i jeszcze walczyć takim czyms.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
@Sculler , wygląda to trochę jak gumowy mietsz przez ten material :C
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Masz rację, trochę jak średniowieczne dildo :)
 
some things are meant to be

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Lotnik, czy ty cały czas wrzucasz screeny tego samego modelu?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
@Fartuess  Akurat wrzucanie cały czas tego samego modelu to twoja domena :P
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
No to wtedy jest to progress z jednego modelu. A lotnik jakby robi dużo modeli, które wyglądają prawie tak samo: łyse głowy i średniowieczne ubrania :F. Chyba, że to są Wipy.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Ćwiczę rzeźbienie twarzy rzeźbiąc twarze :DZrobiłem ich kilkanaście. :) Wg. mnie postęp jest.
Biorę się teraz za hardsurface, jeszcze nie ma czym się chwalić, ale żeby nie było, że ciągle to samo robię:

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
No zgodzę, się że z twarzami widać u Ciebie postęp. A samolocik nawet spoko.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Witam wszystkich serdecznie!
Po długiej absencji (pewno nikt za mną nie tęsknił :P) wrzucam tutaj swój WIP Emmy Watson po spotkaniu z pociągiem (nie odpowiadam za ewentualną ślepotę :P). Jak zawsze proszę o konstruktywną krytykę i takie tam inne. W szczególności chciałbym zapytać czy rzeźba jest choć trochę podobna do aktorki? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam!




 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Prawdę mówiąc to myślałem że to facet :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
moja nowa tapeta.
 
makin' bacon


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry