Prace 3D 1151260 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1151260

Odpowiedzi 3194

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Widziałeś kiedyś ogon konia? :D
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Widziałeś kiedyś osła?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
dlaczego jedno kopito ma takie malutkie ? defekt vrodzony ?
... zavsze mi sie przypomina ten oto moment  :lol2:  
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=hHHB00Nu3Ak
[/media]
 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Zacząłem zastąpywać elementy blockouta elementami w high poly.




Zacząłem też pracować nad gąsienicami. Na początku podglądałem w necie jak inni je modelowali i po pewnym czasie utworzyłem coś takiego:




Nawet fajne, tyle że do rosyjskiego T-90 to kompletnie nie pasuje... Znalazłem refki na których było widać spód gąsienic i utworzyłem coś takiego:




Nie wygląda już tak szpanersko, ale jest trochę subtelniejsze i mniej "przesterydowane"
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
No spoko, ale jak ma być hp to nie żałujemy poly :)  ale chociaż chamferem potraktuj te krawędzie
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
No spoko, ale jak ma być hp to nie żałujemy poly :)  ale chociaż chamferem potraktuj te krawędzie

Wszystko chamferuje. Tylko blockout i prototypowane gąsienice nie są zchamferowane, bo zajęłoby to czasi i potem mogło utrudniać pracę.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
To to nie jest osioł?
Powaga, to wygląda bardziej jak zmutowany osioł. Konia to nie przypomina ani trochę.
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Szkoda że nikt nie ocenił mojej pracy na stronie 106 czekałem na jakieś opinie dotyczące moich modeli no ale tylo Faurtess (czy jak tam) powiedział że mu sie nie podoba spust i to tyle ...
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Szkoda że nikt nie ocenił mojej pracy na stronie 106 czekałem na jakieś opinie dotyczące moich modeli no ale tylo Faurtess (czy jak tam) powiedział że mu sie nie podoba spust i to tyle ...

Ja nic o spuście nie mówiłem. Ładne cacko nic do dodania nie mam. Musiałbym pooglądać refki i blueprinty, dopiero wtedy może bym coś znalazł, żeby się doczepić :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#2110 2012-01-15, 16:02(Ostatnia zmiana: 2012-01-15, 16:03)
Cytuj
tylo Faurtess (czy jak tam) powiedział że mu sie nie podoba spust i to tyle ...
Nie Fartuess - ja.
Po przyjrzeniu się refkom i renderowi, wydaje mi się, że model jest ogólnie ciut za szeroki w stosunku do oryginału - dlatego przyczepiłem się do osłony spustu.
Nie mówię że model jest zły (przeciwnie, całkiem niezły!). Chodzi tylko o detale.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
Jak się zjarasz, to inaczej gadasz.
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Efekty mojej pracyw Blenderze 2.61 - SCAR-L. renderowane w Cycles (150 passes). Proszę o komentarze.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Są na nim tekstury? Czy to tylko kolory materiałów oO ??
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Fajny model :ok:

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
To materiały, swoją drogą musze kupić kompa by te Cycles wykorzystać
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
To pół materiały, pół tekstury - "Mix shader", zabarwiona tekstura metalu z cgtextures, jakieś 0,3 tekstury. Ale zamierzam zrobić to potem w low-poly (aktualnie ma coś koło 80k tris przez 2x subsurf modifier) i dorobić normalną texturę.
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?

Zaczynam prace nad salą bazowaną na lotr.
Narazie szkice później biorę się za 3d. W szkicach coś ewentualnie zmienić?
Mam nadzieję, że dobrnę do końca roboty  :cool:
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Efekty mojej pracyw Blenderze 2.61 - SCAR-L. renderowane w Cycles (150 passes). Proszę o komentarze.

A długo się renderowało? :D

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
@woyoooo: Jakieś 2-3 minuty w HD (1980 x 1080) przy 150 samplach. przy 500, lub 1k byłoby to może z 10-20 minut. Grafikę mam GeForce 450 GTS, 8 GB RAM, Core 2 Duo, Win7 64bit. Prostą animację ok 15 minut w HD, ok. 500 sampli renderowało jakieś 6-8h.
@markK: Fajnie to wygląda, pasowałoby do jakichś jaskiń czy coś.
@Komuchpl: Trudno mi stwierdzić cokolwiek na podstawie szkicu, ale wygląda obiecująco.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry