Prace 3D 1142680 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1142680

Odpowiedzi 3194

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?


Teraz tylko tekstury. Jestem ciekaw ile fps będzie z teksturami w toolbagu ;p
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Ostatnio zacząłem modelować t-34/85, to mój pierwsz czołg i wogóle pojazd, ale chyba całkiem nieźle idzie  :wink:  


Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki




Model jest już prawie gotowy. Spróbuję jeszcze zrobić tekstury.
Siatka: https://lh3.googleusercontent.com/-YZlrZPQRawk/TxwbgxhzdCI/AAAAAAAAAas/lnw-LoK_mbA/s1003/rudysiatk2.jpg

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Fajnie, z tym że to ma być początek hp/lp czy w ogóle dopiero baza do robienia właściwej siatki? Obecnie gęstość jest bardzo nierównomierna, w pewnych miejscach jest o wiele za gęsto jak na lp, a w innych za rzadko jak na hp.

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
W sumie to sam nie wiem co to ma być  :D   Robiłem go tylko dla frajdy i poćwiczenia, więc pewnie nic nie będę już zmieniać poza oteksturowaniem  :)

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
niby poszczególne elementy wyglądają dość topornie, to jako całość jest ok. Oteksturowane LP powinno być spoko :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?

Komuchpl

Prace 3D
#2146 2012-01-26, 20:01(Ostatnia zmiana: 2012-01-26, 20:54)


Apdejt prac.

EDIT
@Down
Nie bawie się w gothica. Btw gothic by nie wytrzymał ~150k tri na dość małej przestrzeni.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Prace 3D
#2147 2012-01-26, 20:44(Ostatnia zmiana: 2012-01-27, 15:48)
na taky projekt sproboval bym tej techniky.

Stone sculpting with morph targets
Chyba ze ten ambitny projekt zmarnujesz v gothicu
 


Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?

Komuchpl

Prace 3D
#2148 2012-01-28, 18:24(Ostatnia zmiana: 2012-01-28, 18:25)


Narazie jestem skończyłem na tym. Tak, wiem tkestury w niektórych miejscach są troche rozciągnięte.
Poza tym, jakie znacie progrmy do real-time renderów? Poza marmosetem ofc.

Edit.
Mark, obejrzałem ten tutek. Ale wywnioskowałem z niego, że modele musiały by mieć ~1m poly żeby zrobić co kolwiek. Mogę się mylić
 


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Edit.Mark, obejrzałem ten tutek. Ale wywnioskowałem z niego, że modele musiały by mieć ~1m poly żeby zrobić co kolwiek. Mogę się mylić

nie bo to użyjesz do vypalenia normali a modele będą miely tylko troche wiecej poly ale napewno nie milion
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tekstura kamieni jest obleśna.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Sir Lothrigern

Prace 3D
#2152 2012-02-01, 22:39(Ostatnia zmiana: 2012-02-01, 22:40)
Czołg Predator z Warhammera 40k (takie coś: http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Predator_(Tank)

Robione dosyć dawno temu i przez ten cały czas jakoś nie potrafiłem się zmusić do oteksturowania tego. Siatka trochę pomieszana, nie bardzo wiem jak się zabrać za jej uporządkowanie.







 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ludzie... Przestańcie wrzucać te czołgi... Załapałem aluzję, ale T-90 skończę dopiero po sesji, teraz czasu nie mam...

A tak na serio. Poszedł zasłużony propsik. Model zasługuje na jakieś high poly (niekoniecznie nawet cały w HP, ale niektóre elementy dodatkowe możnaby zrobić w HP i wypalić na normalce :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nowa wersja czołgu. Główna zmiana to dodanie gąsienic. Tak poza tym, to tylko kilka drobnych detali na wieżyczce.



 
Popisuje się ciągle menda jedna...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Różne Detale na wieżyczce

 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Ostatnio zrobiłem starą skrzynkę pocztową. Bazowałem na zdjęciu z cgtextures.com + inne z cgtex + zabawa w GIMP'ie. Diffuse 1024x1024 ; 24 tris. Na renderze samo diff. Robiłem to głównie jako "texturing exercise" - proszę o komentarze/krytykę.

Tekstura ; zmniejszyłem do 50%
 

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Sir Lothrigern

Prace 3D
#2157 2012-02-04, 20:42(Ostatnia zmiana: 2012-02-04, 20:48)
@Fartuess
Te płytki reaktywnego pancerza są chyba trochę zbyt płaskie i ogólnie trochę za małe, no chyba, że to jakas inna wersja.




Ale tak poza tym, to bardzo mi się podoba.

@Althar

Ja na Twoim miejscu poświęciłbym więcej miejsca na teksturze przedniemu panelowi skrzynki, tak gdzie więcej detali. I może jeszcze jakieś wytarcia na krawędzi? Ogólnie wygląda całkiem schludnie.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Prace 3D
#2158 2012-02-04, 22:19(Ostatnia zmiana: 2012-02-04, 22:20)
@Fartuess
Te płytki reaktywnego pancerza są chyba trochę zbyt płaskie i ogólnie trochę za małe, no chyba, że to jakas inna wersja.




Ja już zdążyłem zauważyć, że niektóre elementy wyglądają inaczej na rysunkach, cudzych modelach niż w rzeczywistości. Ale tutaj masz chyba rację. Miałem tak naprawdę tylko jedną czy dwie refki, które w dość sensowny sposób pokazywały detale na wieżyczce. Teraz sobie trochę poszerzyłem zasób, więc powinno nieco lepiej z tym pójść. Dzięki za feedback.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!


Zrobiłem tak sobie dla rozrywki. Zupełnie niezależne od czołgu. Może kiedyś Zbake'uję to na cylinder i będę miał fajną teksturkę...
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry