NIEZNANE GOTHICOWE CIEKAWOSTKI + Fabularne FAQ Dziejów Khorinis 102680 253

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 24.12.2016 roku

Wyświetleń 102680

Odpowiedzi 253

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czyli ona po prostu by się rozwidlała? Bo dla mnie to jednak troche kawałek jest miedzy dwoma wyjsciami i ciezko mi uwierzyc ze spotykaja sie w jednym miejscu w khorinis

 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
ciezko mi uwierzyc ze spotykaja sie w jednym miejscu w khorinis
Na to wygląda.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ok, teraz widzę. Btw, ta mapa strasznie sie zlewa, avallach powinien pomyslec aby jakos pomalowac drogi i góry zeby sie nie zlewaly tak :)
 

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mnie ciekawi na tej mapie ta mala wysepka GELDUNGUR na poludniowym zachodzie
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A mi wydaje się że wiem gdzie powinno byś oryginalne przejście z GD do khorinis, mianowicie, kawałek dalej od miejsca gdzie w g2 stoi smoczy zębacz z zadania "prychająca bestia" też jest w nienaturalny sposób ucięte jakby przejście (łuk skalny i nienaturalne góry). Chociaż patrząc na mapę avallacha, bliżej tego miejsca znajduje się miejsce gdzie zrzucało się więźniów...
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A mi wydaje się że wiem gdzie powinno byś oryginalne przejście z GD do khorinis, mianowicie, kawałek dalej od miejsca gdzie w g2 stoi smoczy zębacz z zadania "prychająca bestia" też jest w nienaturalny sposób ucięte jakby przejście (łuk skalny i nienaturalne góry). Chociaż patrząc na mapę avallacha, bliżej tego miejsca znajduje się miejsce gdzie zrzucało się więźniów...
Przyrównując 2 mapy obok siebie, z khorinis i gd to wygląda na to że od północy tego przejścia jest morze :F

W l'hiver właśnie przywrócono tą przełecz i kawałek morza zastąpiono lądem, więc przez góry wydaje się chyba najlepszym rozwiązaniem aby ta ściezka byla
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mnie ciekawi na tej mapie ta mala wysepka GELDUNGUR na poludniowym zachodzie


Jaka wyspa?
 

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mnie jeszcze zastanawiało kiedyś to przejście do Jarkendaru, o którym wiedział Dexter, i które chciał wydusić od niego Greg. Z tego co się orientuje w dialogach, miało być w północnowschodnim terenie Khorinis, ale ten mod chyba nie wchodzi w żaden sposób do NK ?
 

Dnc

Dnc

Użytkownicy
posty73
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Stary klasztor z tej mapy to ten gdzie z Gornem spotykamy Trolla?
A cytadela to co to jest w Gothic I?
 

Frizbick
  • Gość
Stary klasztor z tej mapy to ten gdzie z Gornem spotykamy Trolla?
A cytadela to co to jest w Gothic I?
Ur-shaka tam ratujemy, w G2 tam jest smok ognia.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Spróbuję odpowiedzieć na wasze pytania.
Nazwy własne są dodane tylko i wyłącznie w celach dekoracyjnych. Część z nich może zniknąć lub zostać zmieniona. Ja wybierałem spośród prawdziwych nazw geograficznych używanych w językach nordyckich.
Części mapy które trzeba było zrekonstruować od zera (nie mając żadnych danych na ich temat), starałem się narysować po prostu realistycznie. Ponieważ Khorinis było bardzo górzystą wyspą, logicznym wydawało się że będzie miała więcej niż jedną sąsiadującą wysepkę (oficjalnie znamy tylko Irdorath). Jedna z tych nowych wysp była na tyle duża, że nadałem jej nazwę.

A mi wydaje się że wiem gdzie powinno byś oryginalne przejście z GD do khorinis, mianowicie, kawałek dalej od miejsca gdzie w g2 stoi smoczy zębacz z zadania "prychająca bestia" też jest w nienaturalny sposób ucięte jakby przejście (łuk skalny i nienaturalne góry). Chociaż patrząc na mapę avallacha, bliżej tego miejsca znajduje się miejsce gdzie zrzucało się więźniów...
Mam dokładnie to samo wrażenie - że "główna" przełęcz z Gothica II miała prowadzić do Starej Kopalni, a "zawalona mała przełęcz" przy tym smoczym zębaczu miała prowadzić do platformy w górach nad placem wymian. Niestety finalnie zrezygnowano z przełęczy i zrobiono rampę na placu wymian, przez co nie da się tak naprawdę dobrze połączyć tych światów na jednej mapie wyspy. Musiałem nieco "naciągnąć" kwestię drogi na plac wymian.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Spróbuję odpowiedzieć na wasze pytania. W pierwszej kolejności na razie nieoficjalnie udostępnię mapę w wysokiej rozdzielczości, ostrzegam jednak że to wczesna wersja. http://i44.tinypic.com/2myc9qv.jpg
Czyli będziesz robił jednak dalszą wersję? :)  Pomyśl trochę nad tym aby drogi i góry jakoś kolorami zmienić, żeby bardziej rzucały się w oczy, na tle ziemi. :)

Ta mapa będzie jako normalna mapa w grze czy nie?
 


Drex

Drex

Użytkownicy
posty5
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jej części będą mogły zostać użyte w grze. Przede wszystkim została pomyślana jednak dekoracyjnie, jako coś co wyjaśnia geografię całej wyspy.
Dopisz koĺo latarni "ĺatarnia ",bo jak wszystko z " wiekszych lokacji" ma nazwy ,a widzę ,że z dużą dbałością wszystko robicie .No i wypadałoby poprawic "stary klasztor " ,na " stary klasztor zmiennokształtnych " jak ma byc wszystko zgodne z lore.Sam Gorn w g1. o tym wspominał,a podejrzewam ,że będziecie rozwijać ten wątek .
 

bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty53
Propsy5
  • Użytkownicy
Czy w DK pojawią się wzmianki o takich postaciach jak Karrypto, (Podczas wydarzeń G3 ponoć najpotężniejszy mag ognia w całym królestwie myrthany.) Lord Tronter (W czasach panowania Rhobara II był zarządcą wysp południowych.) i ewentualnie Zuben?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Av, a dalo by rade poprawic kontur mapy, zeby nie byl taki "szpiczasty"?
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
@bezi50 z filmu wynika że twórcy moda odcinają się od gothica 3 który zepsuł juz lekko popsute lore gry. Jeżeli była wzmianka w gothic 1 albo 2 to możliwe że użyją tych postaci.(o Zubenie chyba nigdzie nie jest wspomniane)
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ciągle zapominacie, że jest tu dwóch takich geeków od spraw lore - bo poza mną jest jeszcze @inż. Avallach który z podobną obsesją dba i zna każdy detal. Nie ma szans żebyśmy coś pominęli, nie zagniecie nas niczym

Kojarzysz ten dialog z g2 na jednej z farm, gdzie jeden z npc mówi o jakichś innych ziemiach co wskazywało na to, że khorinis nie jest wyspą tylko w zamyśle częścią większego kontynentu?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jej części będą mogły zostać użyte w grze. Przede wszystkim została pomyślana jednak dekoracyjnie, jako coś co wyjaśnia geografię całej wyspy.
Dopisz koĺo latarni "ĺatarnia ",bo jak wszystko z " wiekszych lokacji" ma nazwy ,a widzę ,że z dużą dbałością wszystko robicie.
Ok, to jest do zrobienia.

No i wypadałoby poprawic "stary klasztor " ,na " stary klasztor zmiennokształtnych " jak ma byc wszystko zgodne z lore.
W czasach tworzenia tej mapy mogło tam nie być już żadnych zmiennokształtnych. Właściwie to zakładałbym że to ruina nawet od setek lat. A kartograf mógł nie wiedzieć lub nie uważać za istotne kto w tym klasztorze mieszkał, albo raczej jaką magią się bawił. Nawet gdyby ci mnisi ciągle tam byli, to wciąż po prostu stary klasztor.

Av, a dalo by rade poprawic kontur mapy, zeby nie byl taki "szpiczasty"?
Nie jestem pewien co masz na myśli, ale ciągle mam pełen xcf. Modyfikacje są więc jak najbardziej możliwe.
Obserwując jednak podobnego rodzaju prawdziwe wyspy zauważałem że linia brzegowa rzadko jest prosta i zaokrąglona.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry