Video po zabiciu NPC 2235 10

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 4.01.2017 roku

Wyświetleń 2235

Odpowiedzi 10

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Siemka. Miałbym małe pytanko, jak zrobić aby po zabiciu danego NPC odtworzył się film? Tak jak to mamy w G2 po zabiciu Kruka. Z góry dziękuję za pomoc

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
W ZS_Dead wywołaj funkcję Play_Video [*Czy jakoś tak] przy śmierci Npc.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Okej dzięki, sprawdzam już. Gdzie jest ten plik? Bo w katalogu ZS takowego nie ma. Zapomniałem dodać, ze chcę to w G1 zrobić.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Okej dzięki, sprawdzam już. Gdzie jest ten plik? Bo w katalogu ZS takowego nie ma. Zapomniałem dodać, ze chcę to w G1 zrobić.

Masz GMDK zainstalowane?

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Tak :D Trochę głupie pytanie.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
AI\Human\ZS_Human\
Używaj windowsowej 'Szukajki'.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
O dobra już mam. A jak wygląda taka funkcja bo nigdy z tego nie korzystałem?

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
if (Npc_IsDead(instancja))
{
PlayVideo ("NazwaVideo.bik");
};

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Lub:
if(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(twojnpc))
{
...
};
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
if (Npc_IsDead(instancja))
{
PlayVideo ("NazwaVideo.bik");
};
Gratuluję, jak wstawisz to do funkcji startującej w ZS_Dead to film będzie się pojawiał za każdym razem jak zginie ktokolwiek ;)
Hint: sprawdzaj kim jest "self".
//edit: mniej więcej to co napisał Siemekk, z tym że jeśli dobrze pamiętam, po prawej nie jest potrzebne Hlp_GetInstanceID. Jako parametru wymaga nie identyfikatora instancji (jego przecież zwraca) tylko referencji do niej. Kompilator jednak bodajże dopuszczał taką pomyłkę i po cichu najpierw zamieniał identyfikator instancji na referencję do niej. Tutaj jednak mamy "masło maślane": Hlp_GetInstanceID(x) === x, więc w tym przypadku zapewne wystarczy Hlp_GetInstanceID(self) == twojnpc.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
if (Npc_IsDead(instancja))
{
PlayVideo ("NazwaVideo.bik");
};
Gratuluję, jak wstawisz to do funkcji startującej w ZS_Dead to film będzie się pojawiał za każdym razem jak zginie ktokolwiek ;)
Hint: sprawdzaj kim jest "self".
//edit: mniej więcej to co napisał Siemekk, z tym że jeśli dobrze pamiętam, po prawej nie jest potrzebne Hlp_GetInstanceID. Jako parametru wymaga nie identyfikatora instancji (jego przecież zwraca) tylko referencji do niej. Kompilator jednak bodajże dopuszczał taką pomyłkę i po cichu najpierw zamieniał identyfikator instancji na referencję do niej. Tutaj jednak mamy "masło maślane": Hlp_GetInstanceID(x) === x, więc w tym przypadku zapewne wystarczy Hlp_GetInstanceID(self) == twojnpc.

When you pass an instance into an int parameter, it decays to an integer, when you pass it into an object variable (e.g. var c_npc npc), it will decay into a reference. So while both will usually work, the semantics are ever so slightly different and one should probably use the latter (unlike PBs).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry