Video po zabiciu NPC 267 10

O temacie

Autor Ortega The modder

Zaczęty 4.01.2017 roku

Wyświetleń 267

Odpowiedzi 10

Ortega The modder

Ortega The modder

Użytkownicy
posty175
Propsy59
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Siemka. Miałbym małe pytanko, jak zrobić aby po zabiciu danego NPC odtworzył się film? Tak jak to mamy w G2 po zabiciu Kruka. Z góry dziękuję za pomoc

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1755
Propsy564
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
W ZS_Dead wywołaj funkcję Play_Video [*Czy jakoś tak] przy śmierci Npc.
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza

Ortega The modder

Ortega The modder

Użytkownicy
posty175
Propsy59
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Okej dzięki, sprawdzam już. Gdzie jest ten plik? Bo w katalogu ZS takowego nie ma. Zapomniałem dodać, ze chcę to w G1 zrobić.

Fabiosek

Fabiosek

Z życia złodzieja II
xxx
posty2598
Propsy1429
ProfesjaProducent
  • Z życia złodzieja II
  • xxx
Okej dzięki, sprawdzam już. Gdzie jest ten plik? Bo w katalogu ZS takowego nie ma. Zapomniałem dodać, ze chcę to w G1 zrobić.

Masz GMDK zainstalowane?
 
Gothic II:
Z życia złodzieja II - Zapowiedź
Z życia złodzieja
The Vulcano Quest - Dubbing PL

Gothic I:
Orcades

Simen to taki nilfgard, za proste przestepstwa ucina rece ~ Mac Dun

Ortega The modder

Ortega The modder

Użytkownicy
posty175
Propsy59
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak :D Trochę głupie pytanie.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1755
Propsy564
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
AI\Human\ZS_Human\
Używaj windowsowej 'Szukajki'.
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza

Ortega The modder

Ortega The modder

Użytkownicy
posty175
Propsy59
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
O dobra już mam. A jak wygląda taka funkcja bo nigdy z tego nie korzystałem?

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty58
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
if (Npc_IsDead(instancja))
{
PlayVideo ("NazwaVideo.bik");
};

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1755
Propsy564
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
Lub:
if(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(twojnpc))
{
...
};
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
Czego pragniesz?
posty7370
Propsy4675
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Czego pragniesz?
if (Npc_IsDead(instancja))
{
PlayVideo ("NazwaVideo.bik");
};
Gratuluję, jak wstawisz to do funkcji startującej w ZS_Dead to film będzie się pojawiał za każdym razem jak zginie ktokolwiek ;)
Hint: sprawdzaj kim jest "self".
//edit: mniej więcej to co napisał Siemekk, z tym że jeśli dobrze pamiętam, po prawej nie jest potrzebne Hlp_GetInstanceID. Jako parametru wymaga nie identyfikatora instancji (jego przecież zwraca) tylko referencji do niej. Kompilator jednak bodajże dopuszczał taką pomyłkę i po cichu najpierw zamieniał identyfikator instancji na referencję do niej. Tutaj jednak mamy "masło maślane": Hlp_GetInstanceID(x) === x, więc w tym przypadku zapewne wystarczy Hlp_GetInstanceID(self) == twojnpc.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty195
Propsy182
  • Użytkownicy
if (Npc_IsDead(instancja))
{
PlayVideo ("NazwaVideo.bik");
};
Gratuluję, jak wstawisz to do funkcji startującej w ZS_Dead to film będzie się pojawiał za każdym razem jak zginie ktokolwiek ;)
Hint: sprawdzaj kim jest "self".
//edit: mniej więcej to co napisał Siemekk, z tym że jeśli dobrze pamiętam, po prawej nie jest potrzebne Hlp_GetInstanceID. Jako parametru wymaga nie identyfikatora instancji (jego przecież zwraca) tylko referencji do niej. Kompilator jednak bodajże dopuszczał taką pomyłkę i po cichu najpierw zamieniał identyfikator instancji na referencję do niej. Tutaj jednak mamy "masło maślane": Hlp_GetInstanceID(x) === x, więc w tym przypadku zapewne wystarczy Hlp_GetInstanceID(self) == twojnpc.

When you pass an instance into an int parameter, it decays to an integer, when you pass it into an object variable (e.g. var c_npc npc), it will decay into a reference. So while both will usually work, the semantics are ever so slightly different and one should probably use the latter (unlike PBs).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry