Dostosowanie gry dla niewidomych 30304 90

O temacie

Autor Gushasad

Zaczęty 25.03.2016 roku

Wyświetleń 30304

Odpowiedzi 90

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Mam prośbę
#40 2016-03-25, 17:27(Ostatnia zmiana: 2016-03-25, 17:33)
Zreszta niech ktos pierwszy rzuci kamien kto sie nigdy nie pomylil nigdy w zyciu. (Dobra, teraz mozecie obrzucac mnie blotem)

po edicie: kamieniami.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

lirin

lirin

Użytkownicy
posty8
Propsy10
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Kiedyś zastanawiałem się nad portowaniem Gothica na inny silnik. Wtedy implementacja mechanizmów wspierających rozgrywkę dla osób z niepełnosprawnościami byłaby jak najbardziej możliwa.
Portowanie nie ma żadnego związku z pracą z assetami takimi jak mapy, modele czy grafiki. To sprawa czysto programistyczna - napisanie nowego kodu, który będzie działał z oryginalnymi zasobami.

Jest to jednak projekt na co najmniej wiele miesięcy nawet dla dobrego zespołu programistów. Koszt poszedłby w setki tysięcy.

Dość proste byłoby przeportowanie Gothica na silnik tekstowy - taki gdzie są tylko i wyłącznie dialogi, a między lokacjami "chodzisz" wybierając je z listy. Taki projekt oceniłbym na kilka tygodni pracy na pełen etat. Do zrobienia w budżecie powiedzmy 10k zł.

Miałem tu po prostu na myśli przepisywanie tego od zera, portowanie to inna sprawa.

Co się tyczy tekstowego projektu? nie niee, jak zagrywałem się w klasyczne MUDy nawet to nie wyobrażam sobie w gothica bez walki realtime, świetnego rodzimego dubbingu i całej tej atmosfery.
 
Administrator, sound designer and voice director
Undead-assault team

Gushasad

Gushasad

Użytkownicy
posty46
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
No to co mamy zrobić? Może Lirinie, projekt na kickstarterze?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dubbing i soundtracki powiązane z lokacjami też mogły by być włączone.
No, ale sportowanie walki realtime byłoby wielkim wyzwaniem, a w grze typu visual-novel w ogóle nie było by na nie miejsca.

Gushasad

Gushasad

Użytkownicy
posty46
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
A jakby zrobić Gothica w formie takiej bijattyi? Szłąby fabuła normalnie byłaby przeplatana walkami
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zależy jak te walki miałyby wyglądać. Jeśli miało by w nich być AI takiej klasy jak w oryginalnej grze, to koszt byłby niestety bardzo duży. To nieporównywalnie trudniejsze kwestie niż przeniesienie samych dialogów, mowy i soundtracku.

Gushasad

Gushasad

Użytkownicy
posty46
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
No tak, ale to przecież trzeba tylko zdefiniować mapkę i klawisze zamapować, dodać bronie ITD.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zależy czy masz na myśli oddanie jedynie wrażeń takich jakie są bez obrazu. Wtedy zapewne dałoby się stworzyć taką prostą imitację. Przeniesienie jej w pełni - z biegającymi wokół przeciwnikami, sekwencjami ciosów i parowań, dostrzeganiem przeciwników z daleka, taktykami potworów związane z ostrzeżeniami, rosnącą agresją, pościgami i tak dalej - to już naprawdę masa pracy.

lirin

lirin

Użytkownicy
posty8
Propsy10
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
I tutaj Avallach ma rację. AI to jednak AI a i tak to nie jest wszystko. Stworzenie takiej mechaniki pochłoneło by sporo czasu. Jest to wszystko oczywiście możliwe ale jednak... pieniądz rządzi  światem i nie ma co liczyć na koderów, którzy chcieliby usiąść nad tym z pasją i sercem.
 
Administrator, sound designer and voice director
Undead-assault team

Gushasad

Gushasad

Użytkownicy
posty46
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
No to właśnie ci mówie, zebyśmy postawili kampanie na Kickstarterze, ludzie z AG napewno pomogą

Post połączony: 2016-03-25, 21:04
Tylko musze  mieć pewność, że znajdą się koderzy na to.
A ty co o tym myślisz, Avallach?
 

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Pozostaje wam jeszcze kwestia praw autorskich do Gothica bo ruscy już próbowali przenieść Gothica na inny silnik i Piranha się na nich za to wkurzyła lekko mówiąc   :lol2:
 

Gushasad

Gushasad

Użytkownicy
posty46
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ruscy to Ruscy. A kiedy chcieli to przenieść? Możeby tak do Pirani napisać?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Pirania ma w dupie fanow od dluzszego czasu i na wszelkie maile nie odpowiadaja.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
A ty co o tym myślisz, Avallach?
Nierealne ze względów prawno-biznesowych.
Port o którym pisałem byłby trochę inną sprawą - chciałem robić go niekomercyjnie, jako "moda". Obecnie nie planuję jednak nic robić z tym projektem.

Gushasad

Gushasad

Użytkownicy
posty46
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Dlacczego? Mod byłby za darmo do pobrania, a kampania poszłaby w całości na koderów
 


Gushasad

Gushasad

Użytkownicy
posty46
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jakie dziady. Jak sami nie chcą czegoś zrobić, to dlaczego zabraniają innym? Zamknijcie ten wątek, i tak nic nie zrobimy ciekawego
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dlaczego? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Tak było jest i będzie, zawsze.

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pozostaje wam jeszcze kwestia praw autorskich do Gothica bo ruscy już próbowali przenieść Gothica na inny silnik i Piranha się na nich za to wkurzyła lekko mówiąc   :lol2:
Lol, można poznać szczegóły? Chciałbym to zobaczyć :P

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=PwyHa7S_Jo0
na przykład cryengine 3. Były też próby tworzenia moda do Skyrima, ale to też nie wypaliło. Na yt mozna znaleźć sporo materiałow.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry