Lotnik - teczka 39391 84

O temacie

Autor Lotnik

Zaczęty 19.12.2015 roku

Wyświetleń 39391

Odpowiedzi 84

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Masz drobny detal na teksturach, który sugerowałby że idziesz  w realizm, ale wear and tear na ostrzu (głębokie rysy) nie wygląda realistycznie. Całość wyszła poprawnie, ale nieco płasko. I to poczucie, mam wrażenie, buduje zarówno bardzo jednolity kolor (base color w odcieniach szarości praktycznie) i brak kontrastu.
Generalnie to jest dobra robota, ale do topu brakuje, więc jest o co walczyć przy następnych modelach!

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Może trochę więcej specular reflection na powierzchni tnącej? Brak detalu i odblasków dają poczucie "plastelinowatości" metalu. Tak czy inaczej, model bardzo fajny i materiał rękojeści wyszedł super :ok:

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Dzięki za feedback! Tak, te rysy myślałem żeby usunąć, ale stwierdziłem ze ostatecznie nie rzucają sie za bardzo w oczy a zawsze to jakiś konkretniejszy detal.
Dokończyłem drugi model, ciekawszy trochę wydaje mi się:
https://skfb.ly/6M6Xu


Spoiler


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mysle, ze tak jak w przypadku poprzedniej krakowskiej maczety znowu polegles delikatnie na teksturowaniu. Masz duzo szumu na normalce metalu przez co ma bardzo kamienny feeling. Jesli chodzi o te pordzewiala czesc, rowniez wyglada bardzo monotonnie. Na twoim miejscu wzialbym pare rodzajow tej tekstury i pomieszal ja za pomoca roznych masek i grunge map, oraz staralbym sie nie pokrywac nia calej powierzchni (z tego co widze to wiekszosc detalu i tak jest na roughness map).
Raczka wydaje sie spoko, ale pobawilbym sie nieco na roughness map. Dobrym przykladem sa stare, zakurzone obudowy laptopow lub innych plastikowych powierzchni (byl kiedys taki tutorial z ostrzem, gdzie gosciu tekstowal je w photoshopie). O ile baze masz fajna to zdecydowanie brakuje tutaj jakis smaczkow, kropeczek, lekkich zarysowan lub odciskow palcow.
Wracajac do ostrza. To co rzucilo mi sie w oczy to srednio pomyslane rysy. Narysowales je tam gdzie raczej nie moga wystapic od regularnego uzywania ostrza.
Tasma wydaje sie bardzo plaska, moze wypadaloby ja wyextrudowac z geometrii i lekko ja zoffsetowac (tak aby w rzucie ortograficznym z frontu byla widoczna).
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze jest, ale po krótkiej przerwie zrobiłem kolejny model treningowy, 3 dni w wolnym czasie, niecałe 1k tris




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry