Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 180970 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 180970

Odpowiedzi 391

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Cragann - przeczytaj temat dokładnie od początku, wspominałem już o metodzie exportu, są to oryginalne modele z gier.

btw.
Szacuje, że mod będzie oferować około 70-80 różnych modeli mieczy ( w tym pałki i inne ), tyle samo tarcz, 20-30 toporów, około 30-40 typów hełmów i kilkadziesiąt rodzajów pancerzy. Do tego jakieś 20-30 rodzajów kijów ( staff ) , około 25-30 rodzajów łuków i 20-30 rodzajów kusz.

Musi być na bogato.

Post połączony: 2014-07-14, 14:48
Dwuręczny "Gniew Innosa" ( Gothic 3 )









Nieźle nieźle. Widać, że projekt jeszcze nie padł, a to dobry znak.
Btw. Jeśli będziesz to robił w bardzo szybkim tempie to pobijesz rekord oczekiwania na mod Złote Wrota ^^. (W sensie szybciej). Ciekawi mnie co z tego wyjdzie. To niby mod do Gothica prawda? Ale silnikowo ni jak ma się do starego Gothica? To znaczy ostatecznie to będzie taka jakby nowa gierka do pobrania, czy jak, bo nie rozumiem za bardzo.

Pozdrawiam
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
batu w pierwszym poście jest wyjaśnione. A jeśli chodzi o to to nie będzie to jako nowa gra, tylko jako taki "mod" do Skyrima. Czyli krótko mówiąc, do uruchomienia wymagane będzie posiadanie Skyrima.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dokładnie tak jak wyjaśnił to Fabiosek - do uruchomienia moda będzie trzeba posiadać Skyrim'a
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dobra - oto kolejna notatka z dziennika moddera:

W ciągu ostatniego 1,5 miesiąca moja aktywność na forum była znikoma,
wobec czego część osób mogła pomyśleć, że projekt "upadł".
Nic bardziej mylnego, jednak aby być szczerym muszę przyznać że zmagałem się
 z dużym kryzysem, który jednak wiele mnie nauczył a także dodał siły i
zapału do kontynuowania projektu. Już na samym początku założyłem sobie,
 że tzw. "levelmesh" czyli wszystko co związane z terenem po którym
bohater stąpa będzie wykonany techniką low-poly, z dodatkiem
"Skyrimowego" terenu modelowanego w edytorze Creation Kit. Prosty z
pozoru import terenu z Risen okazał się najtrudniejszym zadaniem na
jakie dotychczas natrafiłem. Pierwsza sprawa polegała na podzieleniu
mapy na 8 względnie równych części, które nie mogą wykraczać poza
kwadrat o wymiarach 22000 pkt, co już było trudne, jeszcze trudniej było
 z wycięciem ich tak aby najpierw, niezależne od siebie później, po
zaimportowaniu stworzyły pasującą do siebie układankę. Przez pierwszy
tydzień żyłem w błogiej nadziei, że wszystko mi się udało, jednak
podczas testów szybko pojawiły się problemy - fragmenty mapy nie
pasowały do siebie, przesuwanie jednej bryły i dopasowanie jej do innej,
 powodowało to, że traciła ona spasowanie z sąsiadującą bryłą nr. 3 ,
nr. 4, nr.6 , nr.7 itp. i tak w kółko. Następnie gdy wydawało mi się że
wszystko mi się udało zacząłem budować drogę z kopalni ( lokacja
startowa ) do lokacji o nazwie "dzikie ziemie", poświęciłem kolejny
tydzień pracy, aby okazało się, że wszystko to w śmieci
- okazało się, że ostatni fragment zupełnie nie pasuje, niezależnie od tego jak
bym próbował i jak bym nim obracał. Manipulowałem nim na różne sposoby,
jednak dopiero po tygodniu walki zdałem sobie sprawę, że ( jednak tak to
 możliwe! ) i był to błąd programu do eksportu, który zje*ał mi model
terenu, może dla laika zabrzmi to dziwnie, ale straciłem tydzień pracy i
 wkur*iłem się na maksaaa...

Jeżeli mam być szczery, to ta sytuacja strasznie mnie zdemotywowała ( jeszcze dobrze nie zacząłem
robić moda, a tu już taki problem! ) , w mojej pustej główce kłębiły się
 myśli coby "może porzucić ten syf ?" jednak nie poddałem się i
spróbowałem jeszcze raz. Okej, jedziemy - import, save, insert - wrzucam
 elementy mapy od nowa, po kolei, starą usuwam, testuje...chwila... CO
KURWA???! Podczas testowania jednego z obszarów okazuje się, że nagle ni
 stąd ni zowąd wywala mnie do pulpitu. Uruchamiam grę ponownie - test,
bum! i znowu to samo!
Hej to niemożliwe! Łaziłem po tym obszarze 30 razy i wszystko działało superstabilnie, co jest grane ???
Sprawdzam listę modów, wchodze w internet, wklepuje w google "Skyrim CTD when
entering area", nic nie piszą... przynajmniej nic co by mi pomogło.
Wstukuje "Skyrim crash log", pobieram jakiś skrypt, który rzekomo ma mi
pomóc, kompiluje, odpalam grę - bum! znowu to samo, ha! tym razem
przynajmniej mam error log. Pacze pacze, sprawdzam - wbrew oczekiwaniom w
 logu nie widzę nic co mogłoby mi pomóc w rozwiązaniu problemu. Chodzę w
 kółko po pokoju, wkur*iam się, myślę, nic... Daje sobie 2 dni przerwy
od Skyrima, myśle "musze się z tym przespać". Wracam, myślę sobie - "
jeśli nie ma konfliktu z innym modem, to co mi zostaje ??? Model
powoduje CTD ? Niemożliwe, przecież wcześniej działał! ". No nic,
pozostaje mi jeszcze uninstal. Usuwam całą grę, czyszcze foldery i
rejestr, instaluje, odpalam, bum!!! znowu to samo wrrr!!! Zostaje mi
tylko jedna możliwość - model terenu jakimś cudem powoduje error w
skrypcie gry. Biorę, wycinam i eksportuje od model terenu początku,
convert, import, insert, test, uwaga uwaga...chwila modlitwy do Boga,
POSZŁO! Nie wierze! Euforia taka, jakbym przed chwilą przeleciał Miss
Universe...

No dobra miski miskami, ale kolejne trzy dni z życiorysu psu w dupe...

Po tych epizodach kontynuowałem wstawianie i testowanie terenu, wszystko
szło pięknie, jak z po sznurku, aż nastąpiła ta długo oczekiwana chwila w
 której stwierdziłem, że teren jest już gotowy na uzupełnianie i
"dopracowywanie". Zacząłem teksturować mapę, oteksturowałem już ponad
jej połowę, wypełniam ubytki, będące rezultatem błędów w programie do
eksportu, wstawiam mosty, jaskinie, wszystko po to aby za kilka dni móc
wreszcie pokazać wam jak wygląda to w praniu. Następny update będzie
video-gameplayem pokazującym drogę z lokacji startowej ( kopalnia )
przez dzikie ziemie aż do lokacji nr.3 czyli terenów okalających fort
Vengaard.

Chcę pokazać wam rozmiar mapy, która będzie składać się na moda, a uwierzcie mi - jest to pokazywać. Oczywiście mierzmy siły
 na zamiary, więc aby przyspieszyć premierę moda, podziele go na
rozdziały, wobec czego lokacje będą dodawane stopniowo.

Zaczynamy od lokacji 0 , czyli startowej kopalnii. Następnie wątek główny będzie
wskazywał nam abyśmy dostarczyli raport do Namiestnika, a droga do
Vengaard'u wiedzie przez Dzikie Ziemie, oczywiście nie musimy od razu
podążać za główną ścieżką fabularną, mod nawet w pierwszym rozdziale
będzie oferował dziesiątki questów pobocznych i miejsc; grobowców,
krypt, siedzib ludzkich, zamków itp. do odwiedzenia.

Nie ukrywam, że już w tym momencie przydałaby mi się pomoc grafika 3d i rysownika, bardzo przyspieszyłoby to pracę nad grą, bo tak chyba należy Project Gothic nazwać.



To moja koncepcja, jednak jeszcze może się zmienić.




Post połączony: 2014-07-21, 17:26
Zdradze wam teraz krótką historię terenów zwanych "Dzikimi Ziemiami" - po wybuchu wojny z orkami Król Rhobar zarządził ekspedycję Paladynów, która miała założyć punkt militarno-wydobywczy na bogatej w magiczną rudę wyspie Gandor. Prosta z pozoru wyprawa zamieniła się w piekło, gdy wojskowe posterunki zaczeły być napadane przez tubylców z plemienia Wakaasha ( czyt. Łakasza ), potocznie nazywanych "dzikusami". Plemie Wakaasha najwyraźniej nie życzyło sobie towarzystwa Paladynów, którzy niszczyli okoliczne lasy w celu pozyskania drewna na budowę posterunków i kopalnii. Walki między stronami okazały się tak krwawe, że Namiestnik nakazał wycofanie wojsk, na południe do Krain Centralnych, gdzie tereny były bardziej bogate w magiczną rudę, ponad to mniej górzyste ukształtowanie terenu pozwalało na wybudowanie fortów chroniących wieśniaków przed napadami Wakashaa.

Jednak Namiestnik nie poddał się całkowicie - nakazał wybudować wojsku klasztor magów na zboczu góry, z klasztoru tego kapłani mieli szerzyć religię Innosa i pokojowo nawracać dzikich Wakaasha, aby zaprzestali oni napaści na królewskich żołnierzy i wieśniaków.
Generalnie - magowie chętnie przystali do tej oferty, ponieważ będąc dalej od centrum wyspy uzyskali więcej autonomii na której im zależało,  a której nie mieliby w przypadku przebywania na terenie fortu Vengaard. Wojsko zbudowało także obóz warowny, a ich zadaniem była ochrona magów przed rajdami Wakaasha. Na terenach Dzikich Ziemii można spotkać nieliczne osady ludzkie, wieśniaków, którzy woleli żyć na własną rękę, niż mieszkać w bezpieczniejszych krainach centralnych, pracować i płacić podatek dla Namiestnika.

Wakaasha byli mało rozwiniętą cywilizacją. Ich strukturę społeczną dałoby się porównać do stada zwierząt, w którym dominowały i przewodziły najsilniejsze osobniki. Większość swego czasu Wakaasha poświęcali polując na zwierzęta w okolicznych lasach, oraz odprawiając magiczne rytułały, które miały zdobyć dla nich łaskę ich Boga - Beliara...

Na szczycie ich drabiny społecznej stoi król plemienia, niżej natomiast kilkunastu czarowników. Noszą lekki pancerz, wykonany ze skór, rogów, czasek zwierząt, jednak niepotwierdzone plotki mówią, że częśc Wakaasha to ludożercy. W gęstych lasach, na terenie Dzikich Ziemii można spotkać grupy myśliwych Wakaasha, które nie zawahają się ruszyć do ataku, gdy spotkają bezimiennego, lub innego intruza.

Ich specjalnością jest walka dystansowa, czyli łuki i magia ( czarownicy ), jednak także w zwarciu potrafią być bardzo groźni, zawsze poruszają się i atakują grupą.

Nie jestem pewien czy pojawi się opcja przyłączenia się do Wakaasha ( raczej nie ), jednak gra będzie oferować kilka questów pobocznych związanych z pomocą wybranym członkom plemienia. Na terenach Dzikich Ziemii nie spotkamy bandytów, ponieważ na obszarach tych nie ma zbyt wielu wędrownych handlarzy i wiosek do napadania, znajduje się tu dużo starych ruin, które być może skrywają wiele skarbów, jednak obecność w lasach rzadkich i potężnych stworzeń oraz Wakaasha, czynią te rejony bardzo niebezpiecznymi dla eksploracji...

Prawdopodobny wygląd Wakashaa:
















Post połączony: 2014-07-21, 17:35
A tu kilka screenów z wczesnej, obecnej wersji moda:

Bezi nie skacz! Zrobimy tego moda:







Takie tam, z wnętrza kopalni





Czemu model widać na czarno ? Ktoś wie ?















Aha, i nie pytajcie mnie "dlaczego bezi ma fioletowe włosy??? " - po prostu nie zdążyłem dodać jeszcze tekstury do modelu włosów.  :trollface:
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Taka mala rada dla Ciebie - uzyj w swoim modzie modów Immersive Armors oraz Immersive Weapons :> Jak je zobaczysz na nexusie to sie dowiesz czemu :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie no te Immersive Weapons bronie zajebiste, przydadzą się do modu : D
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Kolega o nicku mrdragothic zrobił mi przed chwilą bardzo miły prezent ( dał link do wielu modeli fajnych itemów z Arcanii ) , polać mu!         

Edit
Panowie to nie jest taka prosta sprawa, abym mogl uzyc cudzych modeli zbroi w moim modzie, najpierw ich autor musi sie na to zgodzic, poczekamy zobaczymy
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem, że lud Wakaasha opisałeś dość pobieżnie ale czy nie jest lekko naciągane, że paladyni nie mogą sobie dać radę z dzikim ludzkim plemieniem ? Brak pancerzy, centralizacji, struktura plemienna podobna do "stada dzikich zwierząt", władza w rękach najsilniejszych, agresywność. Ciężko uwierzyć, że jako zwykli ludzie potrafili odeprzeć atak magicznych rycerzy... Rozumiem że mogą posiadać magię dzięki beliarowi ale przemyśl jeszcze dokładnie ten wątek albo podaj jakieś konkretne argumenty na korzyść Wakaascha.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wiem, że lud Wakaasha opisałeś dość pobieżnie ale czy nie jest lekko naciągane, że paladyni nie mogą sobie dać radę z dzikim ludzkim plemieniem ? Brak pancerzy, centralizacji, struktura plemienna podobna do "stada dzikich zwierząt", władza w rękach najsilniejszych, agresywność. Ciężko uwierzyć, że jako zwykli ludzie potrafili odeprzeć atak magicznych rycerzy... Rozumiem że mogą posiadać magię dzięki beliarowi ale przemyśl jeszcze dokładnie ten wątek albo podaj jakieś konkretne argumenty na korzyść Wakaascha.

Ilość chłopie  :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Panowie to nie jest taka prosta sprawa, abym mogl uzyc cudzych modeli zbroi w moim modzie, najpierw ich autor musi sie na to zgodzic, poczekamy zobaczymy
:lol2:
Jebłem. Patrząc na to ile już tego zapierdoliłeś - paczka więcej stanowi Ci problem?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

" :lol2:
Jebłem. Patrząc na to ile już tego zapierdoliłeś - paczka więcej stanowi Ci problem?
[/quote] "

Tak, stanowi. Patrząc na to, że nie użyłem bez zgody autora ŻADNEGO modelu poza tymi autorstwa Piranha Bytes. Szanuje cudzą pracę i na pewno zanim czegoś użyje, zawsze najpierw pisze do autora. Reszta modeli, które widzieliście w temacie moda pochodzi z sekcji z modelami do dowolnego, z reguły niekomercyjnego wykorzystania ( z różnych stron, między innymi worldofgothic.de oraz themodders.com )

Tak jak napisał Mac Dun - ilość. Królewska ekspedycja liczyła ok 300 paladynów, natomiast Wakashi było ponad 10 razy więcej, ponadto dysponowali oni równie potężną co Paladyni magią.

W jaki sposób Rosjanie wygrali II Wojnę Światową, pomimo posiadania armii dużo bardziej zacofanej niż niemiecka ? Ilością. Jeden ginął, drugi podnosił jego karabin, i tak w kółko...
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cóż zgodzę się z teorią ilości ale ich sposób walki musiał opierać się na walce partyzanckiej (coś podobnego do działań vietcongu lub talibów).
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Cóż zgodzę się z teorią ilości ale ich sposób walki musiał opierać się na walce partyzanckiej (coś podobnego do działań vietcongu lub talibów).

Nom  :)
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jako, że za równy tydzień będę bronił swego tytułu magisterskiego, to przez następne dwa tygodnie mogę być nieobecny na forum ( przygotowania + "okres wytrzeźwiawczy" ) proszę aby przez ten czas nie pisano w tym temacie żadnych obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich, separatystycznych, pro-mongolskich, ekstremistycznych, nacjonalistycznych, impertynenckich, politycznie i historycznie skrajnych, ogólnie nieprzemyślanych pytań i komentarzy.
Odpowiem na nie po powrocie, wtedy możecie je zadawać. Dziękuje ;-*
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Możecie napić się za zdrowie świeżo - upieczonego magistra, szkoda że nie ma tytułów naukowych skyrimowych inżynierów hehe ;-)
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Psychologii spychologii
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

ProjektPierscien

ProjektPierscien

Użytkownicy
posty59
Propsy116
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 
Zapraszam na swój kanał o nazwie ProjektPierscien !
-Krótkie recenzje modów wraz z prawidłową instalacją
-Zagrajmy w różne mody
-Kanał nastawiony głównie na gothica

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Bardzo mnie zainteresował twój projekt i mam kilka pytań na jego temat.
Pytania:
1.Czy będzie system doświadczenia i poziomów?
2.Czy będą umiejętności typu siła, zręczność itp, i czy bronie będą wymagały odpowiedniej ich liczby np 60 siły itd.
3.Czy Skyrimowe perki zostaną usunięte?
Super pomysłem by było, gdyby za poziom rosło nam życie,a wytrzymałości i many byśmy musieli się od kogoś nauczyć.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Określe to w ten sposób: na marzec-kwiecień przyszłego roku  planowana jest premiera wczesnej bety pierwszego rozdziału, wersja ta nie bedzie posiadała jeszcze wszystkich zapowiedzianych skryptów ale będzie stabilna i jak najbardziej grywalna. Z pewnością w grze będzie system poziomów z automatycznym wzrostem maksymalnej ilości HP przy każdym poziomie, ( co z resztą chyba już w oryginalnym Skyrimie jest ). Będe także pracował nad wprowadzeniem wymagania umiejętności do założenia broni. Nie wiem czy pojawi się podział na siłę i zręczność - chciałbym. Na pewno zlikwiduje podział na lekkie i ciężkie pancerze, będzie możliwość spania w łóżkach z odzyskiwaniem zdrowia. Będzie także trochę innych skryptów ale wszystko to wyjdzie w praniu.

Chodzi o to, że aktualnie wszystko muszę ogarnąć sam, nikt szczególnie nie kwapi się żeby mi pomóc. Będę musiał też nauczyć się pisać skrypty w języku Papyrus, a to może trochę zająć. Chce jak najszybciej wypuścić pierwszą betę aby zainteresować projektem jak nawięcej osób i liczę na to, że wtedy pojawi się ktoś kto zechce mi pomóc.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry