Gothic: Reaktywacja ( mod na lepszą grafikę) 62413 78

O temacie

Autor Apacz

Zaczęty 14.11.2013 roku

Wyświetleń 62413

Odpowiedzi 78

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Niekoniecznie, na oko to faktycznie jest zmienione filtrowanie tekstur. Ale to akurat nie jest aż takie trudne (to nie postprocessing), wystarczy zmienić jeden parametr w rendererze. Wykorzystał to choćby Orcwarrior w Czasie Zapłaty (a można to też wymusić w ustawieniach karty graficznej), dlatego tez nie piszę że w TO nie wierzę. Nie wierzę że zaimplementowałeś ogólnie pojęty postprocessing - czyli hdr i bloom o których pisałeś, czy postprocessing.

W silniku konkretnie z filtrowaniem jest związana funkcja (o ile jej nie pomyliłem z inną, nie jestem pewien czy ta nie tyczy się tylko lightmap)
zCRnd_D3D::SetBilerpFilterEnabled(int)W każdym razie wystarczy wyłączyć filtrowanie bilinearne i efekt powinien być taki jak na twoim screenie.
//edit: dla porównania screen od orcwarriora: http://ifotos.pl/img/AABrakAA_hpapnaw.jpg

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Czyli on nie jest gimbem? ;o ahh sprawy zaczynają nabierać tępa ;D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jest, bo gówno tu widać z tego co on wymienił w pierwszym poście.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Na wszelki wypadek zaznaczę: napisałem że na screenie rzeczywiście wydaje się być zmienione filtrowanie. Ale to nie znaczy że Apacz faktycznie napisał narzędzia wpływające na renderowanie. Tryb filtrowania czy antyaliasing można wymusić w sterowniku karty graficznej (zwrócił na to uwagę Outlander), ale to zupełnie co innego niż on pisze.

Tutaj wyjaśnienie dlaczego to co Apacz twierdzi że osiągnął jest praktycznie niemożliwe bez naprawdę wielkich umiejętności i nakładu pracy:
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/965242-DX7-DX9-mit-der-hilfe-von-G2Ext/page2
Thunderhawk, autor G2EXT (a więc na równi z Sektenspinnerem zdecydowanie najbardziej zaawansowany z modderów zEngina) zdołał zaprezentować sam proof-of-concept, z zaznaczeniem że nie nadaje się to do użytku, bo trzeba by kompletnie przepisać system interface'u i efektów cząsteczkowych.

Także mam wrażenie że Apacz próbuje ratować twarz pokazując cokolwiek, ale nie wierzę są to efekty jego pracy programistycznej.

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież tekstury z tych screenow to zwykly, ujowy freddy textures pack. Wołajcie monka, niech rozwali tego gimba :D

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
No tak, ja stwierdziłem że chyba nie jest gimbem gdyż:
Cytuj
W silniku konkretnie z filtrowaniem jest związana funkcja (o ile jej nie pomyliłem z inną, nie jestem pewien czy ta nie tyczy się tylko lightmap)
Kod: [Zaznacz]zCRnd_D3D::SetBilerpFilterEnabled(int)W każdym razie wystarczy wyłączyć filtrowanie bilinearne i efekt powinien być taki jak na twoim screenie. 
//edit: dla porównania screen od orcwarriora: http://ifotos.pl/img/AABrakAA_hpapnaw.jpg
wydaje mi się że to zbyt wiele na gimba
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Apacz

Apacz

Użytkownicy
posty11
Propsy12
  • Zbanowany
Cytat: Dark
Przecież tekstury z tych screenow to zwykly, ujowy freddy textures pack. Wołajcie monka, niech rozwali tego gimba
Aha przepraszam za wykorzystanie do screenów freedy textures pack chcialłem tylko w kilku screnach pokazać bo na HD packu to lepiej wyglaąda.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wyjdź.

Rada na przyszłość. Pierdol fora, blogi i inne portale społecznościowe. Najpierw coś zrób, zapisz efekty pracy, które możesz pokazać światu na pc w postaci klipów filmowych lub ss (najlepiej jedno i drugie) i dopiero potem wpychaj się gdzie tylko możesz.
Równie dobrze Reverse może wrócić za dwa dni i oznajmić nam, że Varon nie jest idiotą a tytany i latające vivierny latają sobie po jego goticzkowym świecie a pod wpływem przyciśnięcia go do ściany przez wszystkich, narobić wielką kupę i wysłać screena ścierwojada z pryszczem na dziobie, bo vivierna za dużo słońca na screenie mu zabiera... fap kurwa fap  :facepalm:

Amen.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
No tak, ja stwierdziłem że chyba nie jest gimbem gdyż:CytujW silniku konkretnie z filtrowaniem jest związana funkcja (o ile jej nie pomyliłem z inną, nie jestem pewien czy ta nie tyczy się tylko lightmap)
Kod: [Zaznacz]zCRnd_D3D::SetBilerpFilterEnabled(int)W każdym razie wystarczy wyłączyć filtrowanie bilinearne i efekt powinien być taki jak na twoim screenie. 
//edit: dla porównania screen od orcwarriora: http://ifotos.pl/img/AABrakAA_hpapnaw.jpgwydaje mi się że to zbyt wiele na gimba
To trudna metoda, która pozwoliłaby dodać taki efekt do moda. Ale zamiast tego, można po prostu włączyć to tylko na swoim kompie przez ustawienia karty graficznej - a to już potrafi każdy gimbus. Gothic.ini też pozwala na sporo zabawy grafiką (głównie w g2nk).

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Cytat: Avallach
CytujNo tak, ja stwierdziłem że chyba nie jest gimbem gdyż:CytujW silniku konkretnie z filtrowaniem jest związana funkcja (o ile jej nie pomyliłem z inną, nie jestem pewien czy ta nie tyczy się tylko lightmap)
Kod: [Zaznacz]zCRnd_D3D::SetBilerpFilterEnabled(int)W każdym razie wystarczy wyłączyć filtrowanie bilinearne i efekt powinien być taki jak na twoim screenie. 
//edit: dla porównania screen od orcwarriora: http://ifotos.pl/img/AABrakAA_hpapnaw.jpgwydaje mi się że to zbyt wiele na gimbaTo trudna metoda, która pozwoliłaby dodać taki efekt do moda. Ale zamiast tego, można po prostu włączyć to tylko na swoim kompie przez ustawienia karty graficznej - a to już potrafi każdy gimbus. Gothic.ini też pozwala na sporo zabawy grafiką (głównie w g2nk).
Gothic.ini sporo zabawy grafiką ??? jakiej dokładnie
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Między innymi przykłady z pierwszej ramki [ code ] : http://themodders.org/index.php?topic=13223
Ostrzegam jednak że mimo że to siedzi w silniku, to może działać źle, w ogóle, albo tylko na niektórych sprzętach / systemach / sterownikach. Na bank działa np environmental mapping (www.youtube.com/watch?v=wV2DTmIrEVQ - demo moje po pełnej aktywacji, bo sam wpis w .ini to za mało) czy mesh subdivision.

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Cytat: Avallach
Uważam że to nie jest prawdziwy efekt pracy (zresztą nawet gdyby był, to nie zawiera tego o czym pisze w poście), tylko zwykły screen (nędznie) przerobiony postprodukcyjnie w dowolnym edytorze grafiki. To samo można zrobić z filmem. 
Miszczowie MS Paint :F
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Bardzo ładny offtop:
Przestańcie z tymi gimbami, bo czuje się jakiś kurwa głupszy od całej reszty świata xD
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Już myślałem że ktoś jest cudotwórcą ale to tylko hd tekstury i badziewia wymuszane ze sterowników, swoją drogą te tekstury mi bardzo przypominają te z Gothic Reloaded, ale to raczej przypadek na 100% ! Gdzie jest ten HDR i Bloom ? Bloom pewnie jeszcze jakoś da radę zrobić bo to tylko rozjaśnianie tego co ma bardziej być jasne, więc na siłę do każdej gry da się to wprowadzić ale wyglądać bedzie hujowo, ale HDR sobie nie wyobrażam jak to masz zamiar zrobić .... 
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytat: Dark
Przecież tekstury z tych screenow to zwykly, ujowy freddy textures pack. Wołajcie monka, niech rozwali tego gimba
Monk jest największym ekspertem tutaj na forum jeśli chodzi o silnik Gothica. Jednak wystarczą słowa Avallacha, który zajmuje drugie miejsce w znajomości zEngina. Większość osób z tego forum zgodzi się z tym co mówi Avallach.
Cytuj
Thunderhawk, autor G2EXT (a więc na równi z Sektenspinnerem zdecydowanie najbardziej zaawansowany z modderów zEngina) zdołał zaprezentować sam
proof-of-concept, z zaznaczeniem że nie nadaje się to do użytku, bo
trzeba by kompletnie przepisać system interface'u i efektów
cząsteczkowych.
Tak, więc skoro im się nie udało, to tobie tym bardziej się nie uda.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Cytat: Jurigag
Już myślałem że ktoś jest cudotwórcą ale to tylko hd tekstury i badziewia wymuszane ze sterowników, swoją drogą te tekstury mi bardzo przypominają te z Gothic Reloaded, ale to raczej przypadek na 100% ! Gdzie jest ten HDR i Bloom ? Bloom pewnie jeszcze jakoś da radę zrobić bo to tylko rozjaśnianie tego co ma bardziej być jasne, więc na siłę do każdej gry da się to wprowadzić ale wyglądać bedzie hujowo, ale HDR sobie nie wyobrażam jak to masz zamiar zrobić .... 
po co wypowiadasz sie o rzeczach,o ktorych nie masz pojecia?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytat: Wowoz
po co wypowiadasz sie o rzeczach,o ktorych nie masz pojecia?
To proste chce być fajny i zgarnąć propsy :D

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Cytat: Splash
Cytat: DarkPrzecież tekstury z tych screenow to zwykly, ujowy freddy textures pack. Wołajcie monka, niech rozwali tego gimba Monk jest największym ekspertem tutaj na forum jeśli chodzi o silnik Gothica. Jednak wystarczą słowa Avallacha, który zajmuje drugie miejsce w znajomości zEngina. Większość osób z tego forum zgodzi się z tym co mówi Avallach.
CytujThunderhawk, autor G2EXT (a więc na równi z Sektenspinnerem zdecydowanie najbardziej zaawansowany z modderów zEngina) zdołał zaprezentować sam
proof-of-concept, z zaznaczeniem że nie nadaje się to do użytku, bo
trzeba by kompletnie przepisać system interface'u i efektów
cząsteczkowych.Tak, więc skoro im się nie udało, to tobie tym bardziej się nie uda.
skad ta pewnosc ? nie znasz goscia i go oceniasz
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cóż, gdyby nie wiekszość geniuszy ktorzy oparli sie teorii "Inni nie dali rady wiec ty tez nie" to nie byloby dzis polowy rzeczy. Wiec moze... ale niech da dowody i bedzie zero czepiania sie :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
skad ta pewnosc ?
Czytaj co pisał Avallach :
Cytuj
bo trzeba by kompletnie przepisać system interface'u i efektów cząsteczkowych.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry