Skin- Pagan&Thoro 110263 361

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 28.08.2013 roku

Wyświetleń 110263

Odpowiedzi 361

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Skin- Pagan&Thoro
#80 2013-09-12, 16:38(Ostatnia zmiana: 2013-09-12, 16:47)
Cytuj
Ja bym jednak poczekał aż skończymy robić.
Daj spokój. Ten skin jest kilkaset bardziej reprezentatywny niż domyślny inferno a'la stare forum, które na stan obecny po prostu odstrasza - i to się nie poprawi. Twój skin nie tylko prezentuje się lepiej, co nawet nie ma bugów.

Cytuj
Ja tło mam ciemne, dziwne.
Być może narzuca mu to przeglądarka. Sawik jest jednym z 4 userów korzystających z Opery.

@down: nie tylko* przepraszam :wstyd:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytat: Aztek
Daj spokój. Ten skin jest kilkaset bardziej reprezentatywny niż domyślny inferno a'la stare forum, które na stan obecny po prostu odstrasza - i to się nie poprawi. Twój skin nie tyle prezentuje się lepiej, co nawet nie ma bugów.
:(
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Być może narzuca mu to przeglądarka. Sawik jest jednym z 4 userów korzystających z Opery.

Potwierdzam, siedze teraz na Chrome, jest normalnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Miałem się przyczepić kolorowania tematów w liście, ale widzę że już to poprawiliście, więc przyczepię się czego innego. Te pomarańczowe paski jak TUTAJ na dole strony czy już we wcześniej wspomnianym "Centrum informacji" na stronie głównej lepiej by wyglądały w kolorze tym samym co te z nazwą kategorii/forum.

No i wracając jeszcze do kolorowania tematów - imo zamknięte tematy są za bardzo wyróżnione. Może zamiast tego dałoby się je ustawić na ciemniejsze od zwykłych + tekst ciemnoszary(i ewentualnie kursywą)? Ten czerwony z kolei pasowałby do przyklejonych tematów.

To, nie licząc niektórych ikonek, jest chyba wszystkim, co najbardziej się rzuca w oczy.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cofam to, niezuwazylem ze mialem inny styl :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
[To tylko moje propozycje]
Cum - poprawiłem paski. Zamknięte tematy będą po prostu ciemniejsze, lecz ujednoliciłem przylepione tematy - zamknięte i otwarte. Uznałem, że ikonka wystarczy.
Dalej proponuję wywalić tę pomarańczową czcionkę - naprawdę, jest zwyczajnie brzydka, ból w zmysłach gorszy niż dostanie brzeszczotem po jajach. Najnowsze zmiany, do porównania z obecnym stanem skina (nie klikajcie na skin, bo będzie skalowało. kliknijcie ppm > pokaż obrazek):
Strona główna:
Obecnie: http://awesomescreenshot.com/01c1q3v30a
Propozycja: http://awesomescreenshot.com/01b1q3vb4f
Dział:
Obecnie: http://awesomescreenshot.com/0231q3vm15
Propozycja: http://awesomescreenshot.com/0261q3vj1e (brak ikonek ze względu na priorytety wczytywania cssa. Po wprowadzeniu zmian do tego właściwego będą widoczne)

Strona tematów wygląda bardzo podobnie - poza tym, że nicki i linki są białe, więc nie będę linkował.

Ktoś się nie zgodzi, że jest zwyczajnie czytelniej i w lepszym guście? :I
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Aztek, nie wiem czy dobrze zgaduję co masz na myśli przez "priorytety wczytywania cssa", ale !important na końcu dowolnej deklaracji powoduje że nadpisuje ona dowolne inne które tego nie mają.

Całkowicie się zgadzam że jest totalnie za dużo tego oczojebnego pomarańczu. Akcenty, ok, ale nie prawie wszystek tekst i belki :|

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Aztek, nie wiem czy dobrze zgaduję co masz na myśli przez "priorytety wczytywania cssa", ale !important na końcu dowolnej deklaracji powoduje że nadpisuje ona dowolne inne które tego nie mają.
Tak, dokładnie o !important mówię. Sam przeglądam forum z pluginem Stylish, pozwalający na wczytanie dodatkowego CSSa (dlatego mam ładniej :lol2:), ale nie zastępuje on obecnego, więc muszę dodawać !imporant, by zmiany były widoczne :D Wprowadzenie zmian do głównego CSSa zlikwiduje potrzebę dodawania priorytetu.

Mój CSS, jeszcze ze znacznikami !important:
body, td, th, tr {
    color: rgb(100, 100, 100)!important;
}   
   
a:link, a:visited {
    color: rgb(255, 255, 255)!important;
}

blockquote.bbc_standard_quote {
    background-color: rgb(20, 20, 20)!important;
    border: 1px solid rgb(0, 0, 0)!important;
}
blockquote.bbc_alternate_quote {
    background-color: rgb(40, 40, 40)!important;
    border: 1px solid rgb(0, 0, 0)!important;
}
.post, .personalmessage {
    font-size: 100%!important;
}
no-repeat scroll 0.1em 0.1em transparent;
border: 1px solid rgb(0, 0, 0)!important;
}

h4.titlebg, h3.titlebg {
    background-color: rgb(14, 19, 23)!important;
    }
   
.middletext {
    font-size: 12px!important;
}

.stickybg {
    background: none repeat scroll 0% 0% rgb(10, 10, 10)!important;
}
.stickybg2 {
    background: none repeat scroll 0% 0% rgb(10, 10, 10)!important;
    }

.lockedbg2 {
    background: none repeat scroll 0% 0% rgb(15, 15, 15)!important;
    }
.lockedbg {
    background: none repeat scroll 0% 0% rgb(15, 15, 15)!important;
}
.shoutbox_warning {
    background: none repeat scroll 0% 0% rgb(14, 19, 23)!important;
    padding-left: 10px;
    }
.table_frame .table_list td.icon, .table_frame .table_list td.info, .table_frame .table_list td.stats {
    border-right: 1px solid rgb(50, 50, 50)!important;
    }
Wystarczy znaleźć odpowiedniki w głównym CSSie (CTRL+F - bez żadnego problemu) i podmienić wartości.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
kiedy dodacie te ikonki i wywalicie ten pomaranczowy w centrum
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To czy i kiedy już zależy od władcy skina - Pagana.

Ew. możesz sobie zainstalować plugin Stylish i wlepić CSS wyżej :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ale chodzi o grafiki. te fajne ikonki thora np. stylisha mam :P
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Skin- Pagan&Thoro
#91 2013-09-17, 20:13(Ostatnia zmiana: 2013-09-17, 20:20)
Cytat: Wowoz
kiedy dodacie te ikonki i wywalicie ten pomaranczowy w centrum
Jak mi się zachce.

Aztek, zaraz zobaczę jak to wygląda w akcji ;)

Edit@Ten biały jest nie mniej oczojebny od pomarańczowego. :F

Avallach@ szybka edycja nie działa, cu żeś narobił?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Edit@Ten biały jest nie mniej oczojebny od pomarańczowego.
Jesteś ślepy albo bez wyczucia - wybierz właściwe :I
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
//edit: to na SMF kiedykolwiek była szybka edycja? 0.o
na tym skinie pagana jest przycisk, ale nie działa teraz i nie działał wcześniej. ogółem do wywalenia raczej.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
mozna przywrocic tego ficzera gdzie pokazane jest kto przeglada temat i kto pisze?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postuluję tak w ogóle na zrobienie duplikatu skina, na rzecz wprowadzenia białej czcionki, skoro Pagan nie chce współpracować :lol2:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Aztek@ Nie działa bo jest coś spierdolone na samym tM, na moim forum działa bezproblemowo.

Wowoz@ Co masz nad belką tematu?

Cytuj
    Postuluję tak w ogóle na zrobienie duplikatu skina, na rzecz wprowadzenia białej czcionki, skoro Pagan nie chce współpracować :lol2:

Odmawiam
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Odmawiam
Postuluję o zbanowanie gimba :lol2:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytat: Aztek
Cytuj
Odmawiam
Postuluję o zbanowanie gimba
...od razu wypierdalając przy okazji całkiem mój skin. Mi tam pasuje :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry