Skin- Pagan&Thoro 68808 361

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 28.08.2013 roku

Wyświetleń 68808

Odpowiedzi 361

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Zmieńcie kolor czcionki (tej pomarańczowej) bo jest za bardzo jaskrawa.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odsyłam do mojego wcześniejszego posta.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Skin- Pagan&Thoro
#62 2013-09-10, 17:38(Ostatnia zmiana: 2013-09-10, 17:44)
Cytuj
 Sygnatury rzeczywiście są nadużywane (i na swoim skinie mam zamiar na to zaradzić na kilka sposobów)
Nie widzę powodu, dla którego nie dałoby się po prostu zrobić ograniczenia typu jedna linijka tekstu max 80/150 słów i/albo jeden obrazek np. 150x100. Jest już miejsce na imba sygnę, a jednocześnie nie zajmuje ci połowę ekranu. Jeżeli ktoś lubi mieć większą sygnę niż treść właśnego posta jest to już wyłącznie jego problem.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja widzę.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dlatego ograniczenia w takim stylu chcę właśnie wprowadzić w swoim skinie. Różnica w stosunku do obecnych jest ta, że obecne są w PHP. Próbują rozpoznać treść sygny na podstawie jej bbcode i ewentualnie jej nie dopuścić. Problem w tym że są kiepskie, mało konfigurowalne, mają małe możliwości i łatwo je wykiwać. Ja chcę zrobić ograniczenia po stronie skina, w css - tam treść sygnatury nie ma znaczenia. Modyfikowany jest tylko sposób jej wyświetlania - przykładowo każdy obrazek oprócz pierwszego jest ukryty, a pierwszy ma ten przykładowy max limit 150 na 100. W CSS3 to możliwe i dość proste. W php w praktyce nierealne / bardzo złożone (np trzeba by przy każdym wyświetlaniu sygny sprawdzać czy user nie podmienił na swoim serwerze obrazka na większy...).

Dochodzi do tego druga sprawa - nie każdemu przeszkadzają sygnatury wielokrotnie przekraczające rozmiar postów danej osoby czy z oczojebnymi obrazkami / animacjami. Dzięki temu że ograniczenie nie będzie globalne, będą mogli oni po prostu wybrać skin który dodatkowych ograniczeń nie przeszkadza.

Do tego w przypadku js+css potrafię dość łatwo dodać opcję wyłączenia tego upraszczania sygnatur. Php znam tylko z grubsza.

Żeby było jasne - takie sygnatury jak Azteka uważam za jak najbardziej ok. Linijka tekstu + nieduży obrazek. Ewentualnie na moim skinie całość będzie wyświetlana czarnobiała, ale to nie jest duża ingerencja.
Mocniej zostaną zmodyfikowane sygnatury takie jak Pagana, czy w mniejszym stopniu Baggia. One zostaną istotnie zmniejszone.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Wysokość sygnatur- ok. Szerokość- ty tak serio?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiesz co oznacza "na przykład"? Zresztą, osobiście w ogóle wyłączyłbym wam te obrazki sygnaturki i inne pierdoły.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zbanowałbym cię :lol2:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dlatego skoro zdania na ten temat są tak podzielone, nie ma sensu nakładać globalnych ograniczeń. Niech każdy ustawia sobie jakie chce sygnatury, po prostu dojdzie możliwość zmiany sposobu ich widzenia.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wiesz co oznacza "na przykład"? Zresztą, osobiście w ogóle wyłączyłbym wam te obrazki sygnaturki i inne pierdoły.
Ej dzieci, dzieci: http://themodders.org/index.php?action=profile;area=theme

Ile razy będę musiał was o tym uświadamiać? :blink:

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Skin- Pagan&Thoro
#70 2013-09-10, 19:05(Ostatnia zmiana: 2013-09-10, 21:44)
No to jest akurat moja ulubiona opcja na forach. XDDD

Sygnatury takie jak ma Aztek są spoko, ale gdyby miałyby wyglądać tak jak chociażby u Adanosa po rozwinięciu(choć widziałem i gorsze) no to moim zdaniem coś takiego powinno z góry być zabronione. Pojedynczy tekst czy obrazek jest ok, ale Biblia pod każdym postem już nie bardzo.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Kłócicie się o ten skin jak o dziecko, jedni chcą aby chodziło na balet a drudzy aby trenowało boks :D
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
tylko mi się wydaje że czcionka w postach jest zwyczajnie za mała?
 
makin' bacon

gothic1210
  • Gość
Nie tylko tobie,
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
tylko mi się wydaje że czcionka w postach jest zwyczajnie za mała?
Gdzie wy tą czcionkę widzicie?  :blink:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
tylko mi się wydaje że czcionka w postach jest zwyczajnie za mała?
Tak. jest zmniejszona do 90%. Można to poprawić w CSSie. Parę postów wcześniej podałem CSS ze swoimi drobnymi modyfikacjami, m.in. właśnie zwiększyłem nieco czcionkę. Możecie go uruchomić za pomocą rozszerzenia "Stylish" - wklejając kod podany wcześniej. Dorzuciłem też podgląd w screenach, widać tam zmianę czcionki. Jeżeli z kolei interesuje was tylko ona, użyjcie tego kodu:

@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);

@-moz-document domain("themodders.org") {

.post, .personalmessage {
    font-size: 100%!important;
}
}
Możecie ofc dowolnie zmieniać wartość.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Skin- Pagan&Thoro
#76 2013-09-10, 23:11(Ostatnia zmiana: 2013-09-10, 23:16)
Co do szerokości forum, moja obecna propozycja:
.wrapper
{
    width: 80%;
    max-width: 1000px;
    margin: 0 auto;   
}

Aztek, większość tego co zapodałeś parę postów temu dałem do CSSa, czekać tylko aż Avallach podmieni.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W sumie to myślę, że nawet już w obecnym stanie można spokojnie ustawić skin na główny, tak swoją drogą :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tlo i czcionka w "Otrzymane propsy" sa biale, nie musze mówic co to oznacza.  
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytat: Aztek
W sumie to myślę, że nawet już w obecnym stanie można spokojnie ustawić skin na główny, tak swoją drogą
Ja bym jednak poczekał aż skończymy robić.
Cytat: Sawik
Tlo i czcionka w "Otrzymane propsy" sa biale, nie musze mówic co to oznacza.  
Ja tło mam ciemne, dziwne.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry