Nowe forum 125976 551

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 3.08.2013 roku

Wyświetleń 125976

Odpowiedzi 551

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dobra inspiracja, ciekawi mnie czy dodasz inne kolory, czy dalej będziesz operował głównie na różnych odcieniach z grubsza jednego koloru.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tła: bardzo ciemny grafit i zwykły grafit, tekst: bardzo jasny szary i biel. Z prawdziwych kolorów na razie zaszalałem tylko z glowem wokół hoverowanych linków (błękit). Próbowałem dawać błękit jako kolor linków w ogóle (i m.in. nicków), ale coś dziwnie to wyglądało. Pomarańcz pasował lepiej, rzuca się w oczy, ale nie przepadam za nim :D

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Na inferno nie wyświetla całego osobistego tytułu tylko połowe, da sie z tym tak zrobić jak na presence czyli naprawic żeby był cały tytuł ?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowe forum
#283 2013-08-26, 23:10(Ostatnia zmiana: 2013-08-26, 23:20)
It's not a bug, it's a feature!
Niektóre bufony poustawiały sobie długaśne dwulinijkowe tytuły. Tytuł ma być krótki. Celowo zmodyfikowałem css tak żeby je obcinało jeśli są dwulinijkowe i wyświetlało tylko pierwszą. Jeśli tytuł jest jednolinijkowy, wyświetli się normalnie.

Dwulinijkowych nicków też nie będę tolerował.

Ale co to jest przymus do skromności to poczujecie dopiero na nowym skinie, już teraz można poczuć przedsmak zerkając na css choćby diva z sygnaturą xD Sygnatura to podpis, nie może odwracać uwagi od postów.
(mam zamiar to jeszcze rozluźnić, bo niektóre obrazy, jak ten Azteka z informacją o odtwarzanych utworach są w sygnaturze ok - to jednak rzadkie wyjątki).

Ja rozumiem że niektórzy jesteście przywiązani do trzymania wielgachnych obrazków w sygnaturach, ale nie do tego one służą i takie ich wykorzystywanie jest szkodliwe dla głównego zastosowania forum - czytania postów. Jeśli chcecie się podzielić jakimś linkiem, wystarczy w formie tekstowej. Obrazkowy wcale nie będzie bardziej zachęcający jeśli dany obserwator i tak nie jest nim zainteresowany.

Dzięki temu że stosuję tutaj nowoczesnego css, a nie siłowe ograniczenia w php, każdy nadal będzie mógł używać dowolnie oczojebnych i wielgachnych sygnatur. Po prostu na moim skinie będą wyświetlane w skromniejszej formie.

Rozważam jeszcze opcję gdzie sygna będzie "zamieniała się" w normalną po najechaniu myszą. A do tego czasu - tylko mały rozmiar tekstu, tylko szary kolor, żadnych obrazków (ewentualnie wyszarzone i zaciemnione), a całość zwinięta do niedużej wysokości.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przymus to złe określenie, zawsze mogą zmienić skin.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Weź Ty się matematyki ucz lepiej, a nie skiny rób, bo ceny poprawek zaczynają wzrastać, na UWr dziesięciokrotnie, Was też pewnie to złapie xD
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ta, z tym że nowe taryfy wchodzą dopiero dla nowego rocznika. Ja jestem ostatnim który do końca studiów będzie miał stare :D

No ale fakt faktem że powodem tego że nie będę miał czasu we wrześniu jest między innymi wakacyjny kurs analizy matematycznej 2.4 :D

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Ale co to jest przymus do skromności to poczujecie dopiero na nowym skinie, już teraz można poczuć przedsmak zerkając na css choćby diva z sygnaturą xD Sygnatura to podpis, nie może odwracać uwagi od postów.
(mam zamiar to jeszcze rozluźnić, bo niektóre obrazy, jak ten Azteka z informacją o odtwarzanych utworach są w sygnaturze ok - to jednak rzadkie wyjątki).
Każdy użytkownik może w swoim profilu wyłączyć wyświetlanie sygnatur i innych rzeczy, jeśli mu to przeszkadza: http://themodders.org/index.php?action=profile;area=theme

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Uważam że sygnatury są jak najbardziej ok. Po prostu powinny być skromne. To działa na tej samej zasadzie co formatowanie tekstu posta. Kolory czy zmiany rozmiarów czcionki są potrzebne, po prostu nie powinny być nadużywane.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
to może ten twój skrypt ograniczania sygnatur też udostępnić jako opcję?
 
makin' bacon


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po prostu usuń wszystkim sygny i ustaw jakiś limit tekstu i wielkości obrazka. I tak nie sadze zeby ktokolwiek tutaj mial sygne warta zostawienia.

Btw, ten spoiler twoj to specjalnie zrobiony by wywalal do raportuj czy to po prostu kolejna spierdolona funkcja tego jakze cudownego skina?
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Nie musisz. Ucz się.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie będę ograniczał sygnatur globalnie, bo nikt tego nie chce. Zresztą to po prostu inne podejście. Ograniczenia co do tego co można wstawiać są niewygodne i możliwe do obejścia. Za to ograniczenia w wyświetlaniu już nie. Do tego skoro dodatkowe ograniczenie będzie kwestią tylko jednego skina, nikt nie powinien zgłaszać o to pretensji.

Co do mojego spoilera to musiałem gdzieś przegapić zamknięcie tagu <a> :D

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowe forum
#295 2013-08-28, 16:47(Ostatnia zmiana: 2013-08-28, 17:39)
Wgrałem skin Pagana także bazowany na Inferno: http://themodders.org/index.php?action=theme;sa=pick;theme=6

A także edytor bbcode wyswig z trybem widoczności kodu (przycisk po prawej). Trzeba będzie zmienić mu css, niestety nie mam na to czasu.

//edit: właśnie obczaiłem tego skina i niestety ciągle sporo mu brakuje :D Ale dobrze że chociaż komuś jeszcze się chce coś robić, nawet jeśli na swoje osobne forum i tylko podrzuca pliki do wgrania.

//edit2: już przeskinowałem ten edytor na ciemny, według stylistyki skina którego tworzę :D

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cześć

Właśnie wróciłem z wakacji i wygląda na to, że będę miał więcej czasu na ten kurwidół. Jeśli kogoś to interesuje to mogę podjąć się zrobienia grafiki pod nowe forum. Mam już nawet pomysł.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
no, dajesz, pokaz co potrafisz. ŻADNEJ MAGII!
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowe forum
#298 2013-08-28, 17:58(Ostatnia zmiana: 2013-08-28, 18:04)
Ja pracuję już jakiś czas, z tym że chyba raczej z konieczności będę pracował sam, bo zdecydowanie nie mam ochoty na kompromisy :D

Na razie mam tyle: http://themodders.org/avallach_skin/ - sidebar, informacje o posterze i przymiarka pod formatowanie tekstu posta. Inspiracji mam kilka, w tym wymienione wcześniej w temacie forum BlenderArtists czy interface galerii SkyDrive. Czarny, grafit, jasnoszary, a do akcentów biel i ewentualnie błękit. Proste formy geometryczne, nacisk na lekką i wyrazistą typografię i proste wektorowe ikony. Całość nowoczesna, przejrzysta i w profesjonalnych klimatach. Mówią coś o tym m.in. kontrolki okienka logowania w lewym górnym rogu (z tym że na razie ustawiłem że automatycznie znikają po paru sekundach od załadowania strony).

Używam dość zaawansowanych funkcji css3, html5 i bibliotek javascriptowych. Tutaj widać m.in. rozpoznawanie external linków, rozmycia tekstu, animacje, czy avatar generowany na podstawie nicku (jeśli dana osoba nie ma ustawionego zwykłego).
Szablon jest dość responsywny, przewijanie poziome pojawia się dopiero przy rozdzielczości poziomej <880px.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
avallach zepsules tego swojego skina
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry