Nowe forum 125340 551

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 3.08.2013 roku

Wyświetleń 125340

Odpowiedzi 551

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Nie licz Dark na to, że tak zostanie już na stałe. Sam pragnę aby propsy były, zwłaszcza w działach graficznych/modderskich. Zawsze jakaś forma pochwalenia czyjejś pracy, nawet tak głupia, jest przyjemna.
Akurat w tych działach powinny być propsy wyłączone.
Chcesz coś pochwalić, napisz posta, od razu powiesz co Ci się podoba, co można by poprawić, co przykuło Twoją uwagę etc.

Nie zrobi tego 95 % ludzi, łatwiej dać propsa. Właśnie dlatego za nimi jestem.
Te pięć osób wystarczy. Wolę porządną krytykę od Wojtusia, niż tysiąc propsów od nołnejmów "a wejdzie do gothica?"?

Ale nie każdy potrafi coś sensownego powiedzieć, bo nie każdy tutaj jest super grafikiem, więc zamiast spamić temat postami "Super podoba mi sie", "Bardzo ładny model" to da tego propsa, a autor zauważy, że jest jakieś zainteresowanie jego pracą.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Odezwała się propsowa dziwka i gimbus próbujący przedłużyć sobie huja przez internet, propsy są zbędne, nijak spełniają swoją rolę.

Weź po prostu spierdalaj, z tobą nie idzie dyskutować.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Ale z was gimby
Kurwa : D szkoda, że to określenie w ogóle się pojawiło w internecie, wszędzie tylko "gimbus i gimbus" , nieważne gdzie i na jaki portal się zajrzy, wszędzie pada to słowo, spoko. Co do forum, nie jest źle. Skin Inferno jest do przyzwyczajenia, na początku nie podobał mi się, ale już mi tak nie przeszkadza, inne skiny które są do wyboru są nieco chujowe, przypominają przeciętne fora o modzie do goticzka.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Ej co się stało? Nie mogę zamykać swoich wątków? Przywróćcie te opcje. :D

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Gdybyś się z nią kontrolował i nie zamknął tematu od pokazywania mord to bym Aztek dalej nie wiedział co jest grane i byś mógł zamykać swoje wątki. :P
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Gdyby nie było Niemców nie było by holokaustu. Nie no oddajcie mi te opcję! Obiecuję że nie będę zamykał tematów dla zabawy!

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie licz Dark na to, że tak zostanie już na stałe. Sam pragnę aby propsy były, zwłaszcza w działach graficznych/modderskich. Zawsze jakaś forma pochwalenia czyjejś pracy, nawet tak głupia, jest przyjemna.
Akurat w tych działach powinny być propsy wyłączone.
Chcesz coś pochwalić, napisz posta, od razu powiesz co Ci się podoba, co można by poprawić, co przykuło Twoją uwagę etc.

Nie zrobi tego 95 % ludzi, łatwiej dać propsa. Właśnie dlatego za nimi jestem.
Te pięć osób wystarczy. Wolę porządną krytykę od Wojtusia, niż tysiąc propsów od nołnejmów "a wejdzie do gothica?"?

Ale nie każdy potrafi coś sensownego powiedzieć, bo nie każdy tutaj jest super grafikiem, więc zamiast spamić temat postami "Super podoba mi sie", "Bardzo ładny model" to da tego propsa, a autor zauważy, że jest jakieś zainteresowanie jego pracą.
Mówiłem, te pięć procent (wcześniej chodziło mi o procent, przytoczony przez Siusiaka, jebłem się) zdaje lepszy rezultat niż 100 propsów od nołnejmów.

Nie ma co bezsensownie spamić... a i tak jest to robione, widzę sporo odpowiedzi "podoba mi się", "ładne" etc.
Nie ma co pierdolić, propsy SĄ zbędne, ale propsiarskie dziwki tego nie zaakceptują i będą w takiej czy innej formie.  Na pewno nie zgodzę się z stwierdzeniem że props daje autorowi jakiejś tam pracy więcej niż opinie czy krytyka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Ja byłbym za systemem piwnym.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
A to się jakoś różni pomijając, że zamiast kciuka jest kufel ?
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Prawda jest taka, że właściwie każda ze stron ma trochę racji. Propsy mają swoje wady i zalety, więc co będzie to będzie i nie będe płakał za żadnym z rozwiązań. "Prawda leży pośrodku" - to może by tak wprowadzić propsy z limitem 1-3 propsów dziennie i wtedy merytoryka, błyskotliwość w postach również podskoczy, a propsowe dziwki też będą zadowolone. Wtedy łatwiej będzie moszna :) wykryć multikonta i inne propsowe przekręty...
 
Elo

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Wy się lepiej zapytajcie RBT co sądzi o propsach bo to najwyższa siła. Dowodem jest tego jak stłumili moje powstanie rządowe na wybory. 

Spoiler
Co z moim postulatem?  :huh:
Chciałem zamknąć temat bo wychodziłem do roboty, wróciłem to bym otwarł. Proszę otwórzcie drzwi i obdarzcie mnie mocą.  ;o
Taka opcja jest użyteczna z tematami w których ma się problemy np. dział sprzęt oprogramowania i problemy i pytania pod subforem gry.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
odnośnie warnów (właśnie one mnie tu przygnały) chciałem sobie zamarudzić że moglibyście mi już warny pousuwać i... nie mogę ich znaleźć, jak tu sprawdzić poziom warnów? Jest takie coś w ogóle?
Warny zostały zresetowane przy zmianie oprogramowania. Nadal funkcjonują, system pod wieloma względami jest bardzo wygodny (możliwość automatyzowania pewnych akcji kiedy user przekracza dany poziom warna, możliwość warnowania po 5%). Pasek warnów nie jest widoczny przynajmniej na Inferno. Można go jednak dodać / przywrócić - to kwestia skina. Widać go w trakcie warnowania i w profilu (przetestowałem przed chwilą na tobie, nie ma sprawy).

Jak ktoś coś odpierdzieli to przywrócę mu warny z ipb, to parę kliknięć.

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Hehe :D
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Możecie przywrócić "Nierobę" w profesjach? :D


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mogę być z siebie dumny, jako pierwszy w historii Nowego Oprogramowania, zarobiłem 5% warna, dzięki Avallachu!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Musiałeś zrujnować moje poczucie wartości, prawda? = (


Piszesz Avallach skin dalej, czy banda gimboli Cię pozbawiła motywacji? Waiting for the better future here.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Czasu teraz nie ma, dopiero w październiku będzie mógł. Sam propsuję jego skin, na początku po prostu myślałem że ten Shoutbox ma być jako jedyny, nie dodatkowy bo jak wiadomo Av miał już dziwne zapędy w tej kwestii.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowe forum
#279 2013-08-26, 22:35(Ostatnia zmiana: 2013-08-26, 22:44)
Banda gimboli pozbawiła mnie motywacji, ale piszę dalej, chociaż totalnie nie mam czasu (kroczkami tak drobnymi że osoba postronna pewnie ich nie zauważy). Może ruszę w październiku. Obecny stan: http://themodders.org/avallach_skin/

Pod pewnymi względami chcę wzorować się na blenderartists. Prostota, wyraźna struktura, dobrane akcenty kolorystyczne. Chcę jednak żeby było też nieco lżej.

Na razie z grubsza zrobiony jest jedynie sidebar, chociaż wymaga jeszcze poprawek. Header może przejść poważne zmiany, ale tylko jeśli pojawi się lepszy pomysł (ja takiego nie mam). Widok postów jest praktycznie nie ruszony (ten tekst jest tam właśnie po to żebym mógł dopiero nad nim pracować).

Teraz zastanawiam się czy lepiej w roli akcentu kolorystycznego sprawdzi się błękit, czy może zwykła prosta biel :D (która jednak nie odcina się zbyt mocno na tle reszty tekstu).


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry