Nowe forum 125090 551

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 3.08.2013 roku

Wyświetleń 125090

Odpowiedzi 551

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Nowe forum
#220 2013-08-16, 21:41(Ostatnia zmiana: 2013-08-16, 21:48)
Takie komentarze są tylko stratą czasu. Gdybyś napisał co konkretnie ci się nie podoba i jak można to naprawić, wtedy miałoby to jakiś sens. Wyobraź sobie że komentujesz model 3d jeśli ma ci to pomóc :|

Chętnie też zobaczę jaki skin jest według ciebie dobry.

Oczywiście sidebar do wyrzucenia. W ogóle uważam pomysł "zapychania" wolnego miejsca za zwyczajnie ohydny i absolutnie nie funkcjonalny. Forum wtedy niepotrzebnie trafia na bok ekranu, podczas gdy powinno być na środku, ponieważ to nie kłótnie na shitboxie czy newsy na fejsiku są ważne a forum. Wywaliłbym również ten okropnie powolny skrypt zamieniający pasek(scrolle?). Logowanie dałbym na górze strony - tak jak to było wcześniej i w ogóle od zawsze na każdym forum wszędzie i domyślnie. Wywaliłbym również te głupie imba kodziki ukośniczki i co tam jeszcze nawpychane w logo.
Cała reszta - czyli kilka ikonek i kolorystyka może być.

Osobiście jednak zawsze byłem fanem for w stylu VBulletin 3.x czy IPB 2.x więc prawdopodobnie nie jestem postępowy.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Takie komentarze są tylko stratą czasu. Gdybyś napisał co konkretnie ci się nie podoba i jak można to naprawić, wtedy miałoby to jakiś sens. Wyobraź sobie że komentujesz model 3d jeśli ma ci to pomóc :|

Chętnie też zobaczę jaki skin jest według ciebie dobry.
Po prostu wszystko mi się nie podoba, jakbym miał wymieniać co wg mnie jest nie tak, to chyba byś musiał zaczynać od nowa :lol2:

Sam sidebar uważam za zbędny, a to co jest na środku odrywa siatkówkę.
 

Kazzmir
  • Gość
na środku odrywa siatkówkę.

może av definiuje zjawisko forum na nowo?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Pierdolenie o skinie ten na razie przejdzie, może ktoś pomyślał by nad propsami? Bo tego najbardziej tu na razie brak...
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Bo tego najbardziej tu na razie brak...
Pucharków najbardziej brak :lol2:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Jak już je przywrócicie to dajcie mi w końcu zaległy za broń palną, bo jak tak go nie mam, mam grupę użytkownicy, a nie global mod, żadnego portfolio mojego tu nie widać, nawet avataru, cokolwiek, to to wygląda jakbym nic tu nie robił i pasożytował.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowe forum
#226 2013-08-18, 19:03(Ostatnia zmiana: 2013-08-18, 19:19)
Ustaw sobie avatar, załóż portfolio, rób zamiast pasożytować, wygraj bitwę na broń palną i wszystko będzie grało :D

Aha, co do global moda - musiałbyś albo gwałtownie zwiększyć zapotrzebowanie na moderację, albo wymordować część obecnych moderatorów. A także wszystkich którzy są w kolejce na to stanowisko przed tobą :D

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Dajcie Ogronidkowi permanentny ban na zostanie globalny moderatorem. O takie pozycje nigdy samemu się osobiście nie zgłasza po, chyba że admin ogłosi przetarg.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czytaj między wierszami, Żelazko :lol2:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Daliśmy. Nawet nie wiesz ile razy mi męczył na gg żebym mu dał globala
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Pierdolisz żelazek i chyba nie znasz sytuacji.

Cytuj
Daliśmy. Nawet nie wiesz ile razy mi męczył na gg żebym mu dał globala
Czy którakolwiek z tych propozycji brzmiała choć trochę poważnie? :D

Cytuj
Aha, co do global moda - musiałbyś albo gwałtownie zwiększyć zapotrzebowanie na moderację, albo wymordować część obecnych moderatorów. A także wszystkich którzy są w kolejce na to stanowisko przed tobą :D
Przecież nie ma kolejki przede mną. Już Adanos pisał, że jak zwolni się miejsce, to da mi moda. Z ciekawości, bo chce wiedzieć, o co mi chodzi :D.

Cytuj
Ustaw sobie avatar, załóż portfolio, rób zamiast pasożytować, wygraj bitwę na broń palną i wszystko będzie grało
Ale ja wygrałem zdecydowaną większością głosów xD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A także wszystkich którzy są w kolejce na to stanowisko przed tobą :D
Reasumując, tylko ja bym przeżył.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
czemu ty wiecznie chcesz tego moda? zemsta? XD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zapomniałem o naszej umowie...


OGRODNIK NA MODERATORA!
TO BARDZO DOBRY KANDYDAT!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ale Ogrodnik to idealny kandydat! Może zastąpić nie tylko Azteka i Mea jako moderator, jestem pewien że da sobie idealnie radę na Twoim stanowisku!
Zalecam jeden dzień próby na potwierdzenie moich słów!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
chyba nawet Wowoza trzeba byłoby zlikwidować :lol2:
Ogrodnik:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dzięki.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry