O tym dlaczego Miranda jest najlepsza 16933 61

O temacie

Autor Faren

Zaczęty 4.06.2013 roku

Wyświetleń 16933

Odpowiedzi 61

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Buła :3


Dodam do tego opcje pełnej customizacji powiadomień :3
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
, że sam fakt, że nie ma w facebooku opcji #msgniewidoczny#msg jest dla mnie nie do przyjęcia.

jest ale Avallach napisał już wszystko na ten temat.

Cóż Thoro, mogę wlepić logi z naszych rozmów na gg w 2013 :lol2:

Na gg właściwie od zawsze mam głównie numery ludzi z internetów + parę bliskich znajomych z którymi nie rozmawiam, lub piszę w konieczności. Teraz jeszcze z tego co mi wiadomo to z "normalnych" ludzi mało kto już używa gg na rzecz facebooka, tanich smsów czy innej bardziej dynamicznej formy kontaktu.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Buła :3


Dodam do tego opcje pełnej customizacji powiadomień :3
Nie przekonasz mnie :lol:
Poza tym jak to może działać, skoro facebook ma swoje ścisłe zasady o których mówił avallach?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Miranda jebie zasady, dlatego np. Ogrodnik nie widzi mnie dostępnego na gg, nawet kiedy mam takowy status ustawiony :lol2:
 


Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Poza tym jak to może działać, skoro facebook ma swoje ścisłe zasady o których mówił avallach?

bo ten facebookowy chat to nic innego jak bramka korzystająca z protokołu chyba jabbera.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dokładnie, na którym działa AQQ.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Buła, to co pisałem dotyczy oficjalnego klienta. Mirandzie nic nie stoi na przeszkodzie nie zgłaszać się jako zalogowana do serwerów fb, a mimo to kiedy będzie potrzeba wysłać wiadomość :D
Tylko pytanie czy w takim razie widzisz czy inni są online?
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Korzystałem trochę z AQQ, ale gdy zaczął mi rozłączać serwer gg(z czasem przestał w ogóle się łączyć ;/), przerzuciłem się na Mirande i nie narzekam. Lekka, bez reklam, a możliwość zaawansowanej konfiguracji jest dla mnie jak najbardziej na plus.

mirinda jest dla ludzi którym chce się pierdolić godzinami z dopasowywaniem sobie wyglądu. Czysta mirinda < czyste AQQ.
Gdyby Miranda nie miała na początku wyglądu win 98 to biłoby brzydkie AQQ już na starcie :ok:
Spoiler

Ogarnięcie i doprowadzenie do "stanu używalności" zajęło mi może 30 minut.


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zabawne jak porównujecie komunikatory z pluginami do tych bez.

Aztek, nadal siedzę na Operze, wszystkie Twoje featuresy ma już wbudowane i nie muszę szukać żadnych pluginów :ok:  
Jedyne nad czym ubolewam to brak opcji customizacji speed diala, ale da się żyć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zabawne jak porównujecie komunikatory z pluginami do tych bez.

Aztek, nadal siedzę na Operze, wszystkie Twoje featuresy ma już wbudowane i nie muszę szukać żadnych pluginów :ok:  
Jedyne nad czym ubolewam to brak opcji customizacji speed diala, ale da się żyć.

Tak w ogóle polecam Operę Next jak coś
http://www.opera.com/pl/developer/next
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
GG zmusiło mnie do update, więc ja zmieniam soft, jak szybko dostosować mirindę?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
jak szybko dostosować mirindę?
yyy, nie da się? możesz co najwyżej dorwać się jakiegoś gotowego configa.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
yyy, nie da się? możesz co najwyżej dorwać się jakiegoś gotowego configa.
Mówisz? Ziemia w okół słońca się obraca stosunkowo szybko.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
yyy, nie da się? możesz co najwyżej dorwać się jakiegoś gotowego configa.

I właśnie dlatego korzysta się z AQQ.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Albo wtw.im.
 
makin' bacon

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
I właśnie dlatego korzysta się z AQQ.
Dokładnie. Ma 90% tego co Aztekowa udoskonalana latami miranda już w pierwszym uruchomieniu.
A resztę można dograć :lol:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie masz racji, ale ok - dla prostych umysłów zostaje AQQ :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry