O tym dlaczego Miranda jest najlepsza 16800 61

O temacie

Autor Faren

Zaczęty 4.06.2013 roku

Wyświetleń 16800

Odpowiedzi 61

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
polecam wtw.im zamiast gdau gadu
 
makin' bacon

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
polecam mirandę zamiast wtw.im
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Polecam AQQ zamiast mirandy :ok:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Polecam AQQ zamiast mirandy :ok:  
spaliłeś, biorąc pod uwagę, że AQQ jest gdzieś koło GG w tym łańcuchu pokarmowym komunikatorów.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To ty teraz spaliłeś. I to do kwadratu!

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

O tym dlaczego Miranda jest najlepsza
#5 2013-06-16, 23:14(Ostatnia zmiana: 2013-07-09, 17:19)
Polecam kadu, pidgina, cokolwiek, wszystko co bez reklam to i tak jeden pies.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
mirinda jest dla ludzi którym chce się pierdolić godzinami z dopasowywaniem sobie wyglądu. Czysta mirinda < czyste AQQ.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Polecam wziąć się za życie, a nie nołlajfienie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mówiąc o czystej mirandzie jak o komunikatorze, mówisz jak o wczesnym płodzie jako w pełni funkcjonalnym człowieku - wyjdź.

Wydzieliłem temat :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Temat wcale nie stronniczy, wcale.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
czy ktoś jeszcze w 2013 roku używa w ogóle komunikatorów internetowych?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
To jest forma komunikacji z osobami których wolisz nie zapraszać do znajomych na facebooku.:lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cóż Thoro, mogę wlepić logi z naszych rozmów na gg w 2013 :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
czy ktoś jeszcze w 2013 roku używa w ogóle komunikatorów internetowych?
Jasne, że tak. Nie znoszę rozmawiać przez durny facebookowy czat i najczęściej go wyłączam. Na aqq mam te kilka osób z którymi rozmawiam na prawdę często i jest jak najbardziej ok.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zawsze mozna czat facebookowy przeniesc na aqq :ok:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
TAK TO JEST ŚWIETNE ROZWIĄZANIE
I oglądaj 100 razy na minutę powiadomienia że jakiś siup jest dostępny (pojawia się chyba za każdym odświeżeniem przez kogoś strony facebooka :S)

Kolejna wada jest taka, że nie da się usunąć pojedynczych osób - zawsze importuje listę wszystkich znajomych. Po trzecie cały czas jest się online - ZGROZA. Jestem tak aspołeczny, że sam fakt, że nie ma w facebooku opcji 'niewidoczny' jest dla mnie nie do przyjęcia.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
wiesz co?





























spierdalaj
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Buła, za to na fb możesz ściśle wybrać którzy znajomi widzą twój status dostępny (i tylko tych widzisz zarazem ty, chyba że z kolei wykluczyli ciebie). Więc tak naprawdę tryb "niewidoczny" byłby szybką zmianą tego ustawienia (nawet nie trzeba przeładowywać strony: opcje -> ust. zaawansowane -> wyłącz czat).
Ja z kolei mam ustawienie "Włącz czat tylko dla niektórych znajomych:". Jest też trzecie: "Włącz czat dla wszystkich znajomych z wyjątkiem".


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry