Nowinki technologiczne 29170 107

O temacie

Autor Cedric

Zaczęty 8.06.2013 roku

Wyświetleń 29170

Odpowiedzi 107

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Nowinki technologiczne
2013-06-08, 20:43(Ostatnia zmiana: 2013-06-08, 20:44)
Nazwa tematu mówi chyba sama za siebie, umieszczamy tu linki do zapowiedzi, recenzji  nowostek na rynku technologicznym, pokroju Glass, MYO etc :)

WiSee jest systemem rozpoznawania gestów, który wymaga tylko WiFi :)
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=VZ7Nz942yAY
[/media]











Jeżeli był podobny temat tutaj to przepraszam.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Google Glasses, w sumie ciekawe się zapowiada, chociaż czekam na rozwinięcie tego.
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=d-y3bEjEVV8
[/media]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Nowinki technologiczne
#2 2013-06-09, 20:49(Ostatnia zmiana: 2013-06-09, 20:52)
Będę to hejtował ile starczy mi sił. Ogólnie nie pojmuję tego - wszystko mamy w telefonach, jak mi trzeba to wyciągam i pykam sobie co chcę i chowam. Nie rozumiem po co zasłaniać sobie świat jakimś gównem :S
I obsługiwać je machając rękami albo krzycząc jak idiota...
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja lubię mieć wolne ręce, a i tak wyglądam jak idiota, w końcu nim jestem, więc rozumiesz... mi to różnicy nie robi :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Będę to hejtował ile starczy mi sił. Ogólnie nie pojmuję tego - wszystko mamy w telefonach, jak mi trzeba to wyciągam i pykam sobie co chcę i chowam. Nie rozumiem po co zasłaniać sobie świat jakimś gównem :S
I obsługiwać je machając rękami albo krzycząc jak idiota...
Tu chodzi właśnie o to że nie trzeba nic wyciągać ani angażować się w żaden wyraźny sposób. Przykładowo zdjęcia można wykonywać mrugnięciami. I co najważniejsze, zarówno one, jak i twoje filmy, będą z perspektywy twoich oczu. Nie zawsze można zresztą robić zdjęcia normalnie, nieraz ma się zajęte ręce. Jedne z pierwszych demonstracji pokazywały nagrania od sportowców. Wprawdzie wcześniej stosowano w podobnej roli kaski z kamerami, ale na co dzień okulary sprawdzałyby się o wiele lepiej niż kask :|

Mikrofon jest bardzo czuły, nie trzeba absolutnie krzyczeć żeby wydawać polecenia. Wymachiwać rękami tym bardziej - wykrywanie gestów także jest bardzo precyzyjne, o ile kojarzę Google w związku z glasses opatentowało takie rzeczy jak wirtualna klawiatura "wyświetlająca" się na jednej ręce, tak że można pisać na niej drugą.

Do tego bynajmniej nie zasłaniasz sobie świata, ekranik jest o ile kojarzę rozmiaru 1/3 znaczka pocztowego i umieszczony w rogu pola widzenia prawego oka.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
I tak mój hejt leci na to
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
No to ja linkuję do Leapa
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=MYgsAMKLu7s
[/media]

Wkrótce będzie w sprzedaży.
Mam dev kita, super sprawa.
 

kazzmir
  • Gość
zajebiste to jest, nawet mam pomysł na aplikację użytkową i to wcale nie trudną do zrobienia, troche prostych modeli 3d
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowinki technologiczne
#8 2013-06-10, 23:28(Ostatnia zmiana: 2013-06-10, 23:29)
Do tego jest kompatybilne z Unity :D
Mi napisali że wyślą dev kita jak będą jakieś mieli, ale na razie nie informowali o wysyłce, więc po prostu czekam gdzieś w kolejce.

kazzmir
  • Gość
mam takiego znajomego który od strony naukowej mógłby pomóc, przy czym pomysł jest banalnie prosty do zrobienia, nawet korzystając z gotowych assetów które można znaleźć na sieci. możliwości zastosowania nawet bez tego urządzenia równie duże
 

kazzmir
  • Gość
operacje składania kości w 3d
http://i2.ytimg.com/vi/i2_Gqv99V0E/maxresdefault.jpg
http://a2.mzstatic.com/us/r1000/086/Purple/v4/95/25/8b/95258bef-cb7d-28da-f843-7960263ed5e4/mzl.jqicfioc.1024x1024-65.jpg

samą ideę składania operacyjnego składania kości można rozwijać w kierunku dowolnych innych operacji
 

kazzmir
  • Gość
jeżeli ktoś byłby zainteresowany, to do zrealizowania potrzebny jest conajmniej jeden chętny grafik 3d (niekoniecznie ze zdolnościami do teksturowania, myślę że shadery itp będą lepsze) i jeden chętny programista. resztę biorę na siebie, łącznie z marketingiem i w 2-3 miesiące taka aplikacja może powstać.
 

kazzmir
  • Gość



ale nawet w środku jest ładny

 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Nowinki technologiczne
#13 2013-06-13, 18:12(Ostatnia zmiana: 2013-06-13, 18:12)
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

jono

Nowinki technologiczne
#14 2013-06-13, 21:22(Ostatnia zmiana: 2013-06-13, 21:26)
Spoiler



ale nawet w środku jest ładny



Zajebista sprawa z podzespołami. Ciekawe jaką cenę jebną, wśród znajomych otrzymał już miano termosu/kosza/podwyższonego nocnika/czarnej wersji R2D2




+ co do iOS7 => http://jonyiveredesi...ngs.tumblr.com/
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 


jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Dziwi mnie, że żaden oficjalny producent wciąż nie wpadł na stworzenie telefonu zawierającego oba systemy zainstalowane w standardzie - może i jak na razie to domena nerdów, ale z odpowiednią reklamą mogłoby bić rekordy sprzedaży.
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dziwi mnie, że żaden oficjalny producent wciąż nie wpadł na stworzenie telefonu zawierającego oba systemy zainstalowane w standardzie - może i jak na razie to domena nerdów, ale z odpowiednią reklamą mogłoby bić rekordy sprzedaży.

Propsuję.
A nawet jeśli nie domyślnie to chociaż mógłby powstać następca HTC HD2.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry