Modyfikowanie skina forum 49520 240

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 9.12.2012 roku

Wyświetleń 49520

Odpowiedzi 240

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Zgadzam się
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Modyfikowanie skina forum
#222 2013-03-20, 20:50(Ostatnia zmiana: 2013-03-20, 20:51)
Dobrze gada, polać mu
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Modyfikowanie skina forum
#223 2013-03-20, 21:11(Ostatnia zmiana: 2013-03-20, 21:11)
Nie zgadzam się z tym, wg mnie propsy to był ok pomysł, że pare osób gimbiarsko to potraktowało to nie moja wina.
Nawet jak ktoś napisze coś bekownego, to normalnie daje mu się propsa, że ładnie pocisnął, a tak co:


"HAHAHAH ŚWIETNIE POCISNAŁEŚ MARIUSZ"

"SUPER ŻART MICHAŁ"

"HEHEHE OPLUŁEM KLAWIATURĘ"


Ja pierdolę, róbcie jak chcecie. Jest tak jak mówiłem, nagle wszyscy chcą wszystko zmieniać, a paru osobom i w tym mi, obecne forum pasuje i jest tutaj dobrze. Ale trudno, tak jak mowiłem, wszystko zmierza do tego, żebym się na nowym nawet nie rejestrował
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Ja pierdolę, róbcie jak chcecie. Jest tak jak mówiłem, nagle wszyscy chcą wszystko zmieniać, a paru osobom i w tym mi, obecne forum pasuje i jest tutaj dobrze. Ale trudno, tak jak mowiłem, wszystko zmierza do tego, żebym się na nowym nawet nie rejestrował
:lol2:

Nie musiałbyś się rejestrować, bo... twoje konto wciąż by istniało :lol:

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Modyfikowanie skina forum
#226 2013-03-20, 22:33(Ostatnia zmiana: 2013-03-20, 22:33)
No nie zgodzę się z Thorem. Osoby leniwe i tak by nie dołączyły do dyskusji, a mogą przynajmniej wyrazić swoje zainteresowanie tematem. Sam sporą część olewam, a czasem tylko chcę być obserwatorem.

Cytuj
Rozwiązaniem problemu "dziwkarstwa" mogłoby być proste usunięcie liczników użytkowników.
Obecnie nie widzę problemu dziwkarstwa. Jak powiedział Buła - było problemem tylko na początku i trochę później ze Zbyszkiem :lol2:
Także w sumie to po krótkim przemyśleniu, jestem jednak za propsami :I

Cytuj
Usuńmy najlepiej to forum, będzie przynajmniej spokój.
Ktoś już tak mówił o usuwaniu forum, ale moja pamięć nie sięga kto - w każdym razie już nie mówi :lol2:
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ktoś już tak mówił o usuwaniu forum, ale moja pamięć nie sięga kto - w każdym razie już nie mówi :lol2:
Ja chyba wiem o kim Pan mówi
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Ja też proponowałem
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale ty tak pierdolisz, że Ciebie już od dawna nikt nie słucha :lol2:
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
M.in. taki jeden Dawid :lol2:
Myślałem że mówisz o Kamilu :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie znasz Kamila  oO  Co jak co, ale to dość znana osobistość...

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Zamieszanie prawie takie jak przy reformie Traffixa  :wink:  
Jak dla mnie wszystko działa dobrze na forum, ale jak komuś się chce wgrywać nowsze oprogramowanie to czemu nie? Byleby to jakoś wyglądało (do tego skina się przyzwyczaiłem)

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czy na tym forum za każdym razem musi być tak że grupa "tradycjonalistów" jest na NIE jakiejkolwiek zmianie?
Dodatkowy skin - be, zmiana skryptu forum na lepszy - też be.

Od dziś niech nikt nie pisze forum, po co zmieniać liczniki postów i propsów?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Modyfikowanie skina forum
#237 2013-04-07, 09:34(Ostatnia zmiana: 2013-04-07, 09:34)
Bo to forum nie jest dynamiczne, bo jest dostateczne i większość przywykła i jest zadowolona a obawy, że ktoś nas "shackuje" są nieuzasadnione. Poważne historycy.org od lat stoi na naprawdę przedpotopowej wersji ipb i jakoś nic się nie stało, ale oczywiście kurwidołek interneta thekuppers.org wiecznie na celowniku groźnych hackerów z gotik srajtu :lol2:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Oczywiście że jesteśmy narażeni na hack. Przecież hejtujemy dzieci moddujące gothica.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Oczywiście że jesteśmy narażeni na hack.
Tu hack nawet nie potrzebny.

To chyba wystarczający powód.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry