[Dzień Screena] Wolne wnioski/przemyślenia 11352 31

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 31.08.2012 roku

Wyświetleń 11352

Odpowiedzi 31

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie chcę czekać aż ktoś założy temat potem, a raczej jak będzie to omawiane już mnie tu nie będzie więc trochę wyprzedzę lud i zacznę marudzić przed zakończeniem.
Czemu zawsze administracja w postaci Adanosa zakłada odpowiednie tematy?
Wydaje mi się że powinny one być zakładane przez osoby z grup, by można było nagrodzić również i propsem za trud w stworzenie tego czy owego. Co prawda props to nic wielkiego, jednak taki symboliczny "datek" z całą pewnością motywuje do dalszej pracy.

Razi w oczy również brak chętnych, chociaż w tym roku gdyby nie niefortunny bieg wydarzeń byłoby o co najmniej trzy grupy więcej, a sześć grup to już nie jest tragicznie. Tak jak pisałem w zapowiedzi, może warto by rozszerzyć tematykę, o inne sfery? Coraz więcej osób pracuje nad różnymi projektami, starcia takich projektów jak Gloria Victis, Vectis, czy może nawet RPG Projekt by Avallach, z całą pewnością byłyby o wiele ciekawsze niż gothiczkowe wypociny.

Oraz przecząc samemu sobie i poprzedniemu akapitowi, wydaje mi się że Rzeka powinna zostać niedopuszczona do Dnia Screena za rok, o ile takowy się odbędzie, osiągnęli poziom który wcześniej trzymał tylko Czas Zapłaty, a jak dla mnie nawet lepszy, totalna miazga konkurencji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Adanosowi nie chciało tak ustawić się uprawnień żeby można było pisać tematy, nie mogąc ich zarazem czytać. A gdyby bez tego pozwolić z wyprzedzeniem tworzyć tematy członkom grup, to przecież wszyscy (w tym konkurencja) zobaczyliby je przed właściwym DS, co się mija z celem.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
nie chciało
Przez tą przywarę modding upada :(  jednak nie ma co marudzić, bo zdaje się że to sporo roboty (a przecież zaraz by było że jakiś edek by coś źle napisał i chciałby poprawiać).

Z drugiej strony zawsze można przygotować to w swoim tajnym, a potem przenieść do odpowiedniego tematu, to już jest o wiele mniej problematyczne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Wydaje mi się że powinny one być zakładane przez osoby z grup, by można było nagrodzić również i propsem za trud w stworzenie tego czy owego. Co prawda props to nic wielkiego, jednak taki symboliczny "datek" z całą pewnością motywuje do dalszej pracy.
Cytuj
Z drugiej strony zawsze można przygotować to w swoim tajnym, a potem przenieść do odpowiedniego tematu, to już jest o wiele mniej problematyczne.
Jedynie Edeksumo ma tajny dział z uczestników, reszta nie ma z różnych powodów. Resztę Avallach już napisał.

Cytuj
Razi w oczy również brak chętnych, chociaż w tym roku gdyby nie niefortunny bieg wydarzeń byłoby o co najmniej trzy grupy więcej, a sześć grup to już nie jest tragicznie. Tak jak pisałem w zapowiedzi, może warto by rozszerzyć tematykę, o inne sfery? Coraz więcej osób pracuje nad różnymi projektami, starcia takich projektów jak Gloria Victis, Vectis, czy może nawet RPG Projekt by Avallach, z całą pewnością byłyby o wiele ciekawsze niż gothiczkowe wypociny.
O jakie znowu sfery piszesz? Tu poza moddingiem Gothica NIC się nie dzieje. Poza tym inne projekty nie chcą z jakiś powodów pokazywać, to co robią. A jak nie chcą, to nie będę przecież ich zmuszał, aby zechcieli.
Cytuj
Oraz przecząc samemu sobie i poprzedniemu akapitowi, wydaje mi się że Rzeka powinna zostać niedopuszczona do Dnia Screena za rok, o ile takowy się odbędzie, osiągnęli poziom który wcześniej trzymał tylko Czas Zapłaty, a jak dla mnie nawet lepszy, totalna miazga konkurencji.
:ayfkm:

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
jednak taki symboliczny "datek" z całą pewnością motywuje do dalszej pracy.
O tak, te kilka propsów bardzo motywuje do spędzenia kolejnych tygodni przy kompie.

starcia takich projektów jak Gloria Victis, Vectis, czy może nawet RPG Projekt by Avallach, z całą pewnością byłyby o wiele ciekawsze niż gothiczkowe wypociny.
Z pewnością to mnie one akurat nie interesują.

wydaje mi się że Rzeka powinna zostać niedopuszczona do Dnia Screena za rok, o ile takowy się odbędzie, osiągnęli poziom który wcześniej trzymał tylko Czas Zapłaty, a jak dla mnie nawet lepszy, totalna miazga konkurencji.
Przepraszam, nie chciałem.

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Bardzo nieładnie z Twojej strony. Powinieneś się chłostać i na kolanach popierniczać do Santiago de Compostela błagać o wybaczenia.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie rozumiem o co się czepiacie, fakt, jest to "trochę" niesprawiedliwe by kogoś nie dopuścić do udziału tylko dlatego że prace są na zupełnie innym poziomie, jednak poprzez dopuszczenie takiej modyfikacji inne grupy tracą motywację i nadzieję - patrz EdekSumo, sam oficjalnie przyznał że zrobił screeny "byle były" bo wiedział że KZW pozamiata.

Avallach i Adanos, oboje macie uprawnienia administratorów, ustawienie tajnego działu w ACP zajmuje ile? Minutę, dwie?
Skoro nie chce wam się poświęcić tej minuty czy dwóch (a niech będzie nawet dziesięciu) to trzeba się zastanowić czy jest po co kontynuować dzień screena, skoro jest to już robione tylko po to by było. Kiedyś nad organizacją grupa osób siedziała co najmniej kilka dni, teraz jest to robione odnośnie sztywnego schematu który odbiera temu wydarzeniu urok.

O jakie znowu sfery piszesz? Tu poza moddingiem Gothica NIC się nie dzieje. Poza tym inne projekty nie chcą z jakiś powodów pokazywać, to co robią. A jak nie chcą, to nie będę przecież ich zmuszał, aby zechcieli.
Czemu zaczynasz taki ciekawy temat tak późno? :lol2:  
Chętnie bym o tym po marudził jednak obecnie mijałoby to się już z moim celem więc sobie odpuszczę.
Ps. tym powodem może być brak okazji, takich jak np. dzień screena.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
jednak poprzez dopuszczenie takiej modyfikacji inne grupy tracą motywację i nadzieję - patrz EdekSumo, sam oficjalnie przyznał że zrobił screeny "byle były" bo wiedział że KZW pozamiata.
Chwila, ja myślałem, że widok pracy lepszej od własnej motywuje do dalszej roboty. Przez cały czas byłem w błędzie :O
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak powinno być, jednak widać jak jest. Teoria a praktyka zawsze się różniły i nic tego nie zmieni.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeniosłem temat, żeby nie zakopywał dnia screena :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Słaby pomysł, bo w końcu o nim rozmawiamy...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Słaby pomysł, bo w końcu o nim rozmawiamy...
Nie, po prostu się nad nim bezsensownie wyżalasz mówiąc np. o wywaleniu z DS Rzeki, argumentując się tym, że robi za dużą konkurencję.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie wyżalam się, podałem swoją opinię, widocznie sprzeczną z Waszą, przedstawiłem czemu uważam tak a nie inaczej, gdzie tu widzisz "wyżalanie się"?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
DS ma za zadanie wyłonienie najlepiej zapowiadającej się modyfikacji. Skoro z Rzeką inne modyfikacje nie mogą konkurować, to kto jest za to winny?
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
KZW
Za karę ma usunąć wszystkie swoje pracki z Rzeki i ma zapomnieć o modowaniu. Albo w ogóle o kompie ;/
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Nie rozumiem o co się czepiacie, fakt, jest to "trochę" niesprawiedliwe by kogoś nie dopuścić do udziału tylko dlatego że prace są na zupełnie innym poziomie, jednak poprzez dopuszczenie takiej modyfikacji inne grupy tracą motywację i nadzieję - patrz EdekSumo, sam oficjalnie przyznał że zrobił screeny "byle były" bo wiedział że KZW pozamiata.
Sam mi Edek o tym napisał, ale to jego problem. Zresztą każdy miał wystarczająco dużo czasu, aby zrobić ładne screeny, no chyba że nie miał nic innego do pokazania...
Cytuj
Avallach i Adanos, oboje macie uprawnienia administratorów, ustawienie tajnego działu w ACP zajmuje ile? Minutę, dwie?
Skoro nie chce wam się poświęcić tej minuty czy dwóch (a niech będzie nawet dziesięciu) to trzeba się zastanowić czy jest po co kontynuować dzień screena, skoro jest to już robione tylko po to by było. Kiedyś nad organizacją grupa osób siedziała co najmniej kilka dni, teraz jest to robione odnośnie sztywnego schematu który odbiera temu wydarzeniu urok.
Nie bardzo rozumiem... Co do ACP i tajnych działów: jest tajny dział odnośnie Dnia Screena, tam można było przedstawić wszystkie sprawy odnośnie organizacji. Na podstawie dyskusji w tym dziale doszło, że m.in. forma głosowania jest taka sama jak poprzednio. Co do propsów, KZW napisał, że mu nie zależy, reszcie pewnie też nie. O co się tak naprawdę spinasz?  oO

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
O co się tak naprawdę spinasz? oO  
Dla zasady, Adanos. Dla zasady.
 


Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Gdyby to, że najlepsi demotywują słabszych miało być sensownym argumentem to ja bym powiedział, że takie dyskryminowanie najlepszych demotywuje z kolei właśnie ich.

Każdy ma równe szanse i potencjalnie takie same możliwości, więc nie powinno być nierównego traktowania. Jak ktoś pozamiatał konkurencje to ma pełne prawo do cieszenia się z miażdżącej wygranej. Jak ktoś traci motywacje z tego powodu, że inni są dużo lepsi, to już jest jego problem.

Po za tym ja osobiście jestem z siebie zadowolony jeśli wiem, że to co robię trzyma poziom - nawet jeśli inni są dużo lepsi ode mnie. Zawsze się znajdzie jakiś geniusz/talent który bardzo odstaje od reszty i takie jest już życie - nie samymi pierwszymi miejscami człowiek żyje. Z drugiej czy trzeciej pozycji też się warto cieszyć i umieć doceniać to co się osiągnęło. No chyba, że się ma świadomość że się odwala chałę, ale to już inna rzecz :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry