Gothic Multiplayer Accrescere 93967 177

O temacie

Autor turbocheat

Zaczęty 27.05.2012 roku

Wyświetleń 93967

Odpowiedzi 177

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Przydałoby się dodać coś takiego, że po śmierci nie można było grać przez np. godzinę. Gracze dzięki temu bardziej by uważali na śmierć i byłoby ciekawiej.
Gdzie wy w ogóle coś takiego macie? IMO pomysł kompletnie bez sensu.
 
makin' bacon

FrytaPL

FrytaPL

Użytkownicy
posty28
Propsy2
  • Użytkownicy
Wczoraj została wydana wersja testowa R-7, dostępna do pobrania na forum gmpa.
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Dlaczego strona nie działa ?
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Otwarte testy R-7 z NPC'ami....To poki co najwazniejsze...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Właśnie przetestowałem możliwoście wersji testowej R-7 cóż zadanie mi się bardzo spodobało po pierwsze jest dubbing po drugie zadanie jest wbrew pozorom dosyć łatwe gdyż wystarczy przytrzymać ctrl i naciskać cały czas W i troll nie zdaży zaatakować i bez straty hp można go utłuc.Gdy się zabije tego trolla wypada z niego różne itemki mi wypadła orkowa zguba ,średnia zbroja paladyna i 30 łodyg ziela.Vasilli w nagronę daje najlepszą broń w grze czyli "Duże magiczne ostrze na smoki" ,pancerz magnata który automatycznie jest zakładany i parę innych itemów.Można też zaatakować Vasilja i wtedy pojawi się napisać że nie można go bić i giniemy :)

A to filmik Ravena który prezentuje to zadanie.

https://www.youtube.com/watch?v=CUGuL4lJpxI
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer

majaczek
DreamVader

Gothic Multiplayer Accrescere
#107 2013-02-10, 02:54(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 03:56)
w skryptach lua od GMPA da się wstawić item lub NPC którego pobiera ze skryptów gothica (tych w daedalusie). A da się wywołać funkcję z skryptów gothica? przydałoby się mieć tryb kooperatywny do modów lub zwykłego g2nk (taki że gra się jak w singlu, ale na kilku graczy)
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Moge tylko powiedziec ze juz na serwerach sa potwory i NPC i mozna wbijac level , jest oczywiscie troche inny system levelovania niz w normalnym gothicu ale tez fajny !!
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

retrunbi

retrunbi

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Jeśli chcecie na prawdę ogarnięty serwer, z rozgrywką RP, http://feodaron.pl/ zapraszam. Biorą się za to osoby, które mają o tym pojęcie, czyli Ci którzy teraz mają ls-rp.net, gdyż to jest ich drugi projekt.

http://www.facebook.com/Feodaron - plus możecie lajkować, jesli chcecie wiecej ssyow d.
 

Bezi z Polodnia

Bezi z Polodnia

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Genialnie jest na wersji R8.
Ja osobiście robię wielki serwer MMORPG. (NIE MMO)

Ale uprzednio tworzę Universal Engine <- silnik pod gamemody. (miks frameworka z firewallem)

W UE (universal engine) zawarte mają być m.in. funkcje:
[list=1]
  • - *obiektowe* tworzenia obiektów (vobów) warunkowych:

Obiekty które zmieniają pozycje lub stan (z aktywnego na nie aktywny), po wykonaniu jakiejś akcji (zdefiniowanej w skrypcie). (przykład: brama otwierana przez wejście na małą parcele i wpisanie "/open" / "/close")
  • - Skrypty porównujące lokalizacje gracza z lokalizacją wybranego obiektu przestrzennego.
  • - Obiekty typu teleporty.
  • - Obiekty wpływające na wykonywanie animacji:

np. Obiekty typu wysoka, wąska przestrzeń która służy za ścianę wspinaczkową. (animacja wchodzenia po drabinie) Tego typu obiekty posiadać będą miały też redukcje odległości tzn. przybliżenie do ściany czy też oddalenie. (tablica operacji)
I wiele.... wiele... więcej ;]
[/list]
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
A więc fuzja panowie, GMP połączyło się z GMP:A.Czuję że wyjdzie to im na dobre.
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
czyli to co bylo w gmpa
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
czyli gmpa przejmie popularnosć gmp? super.
 
makin' bacon

Profesores

Profesores

Użytkownicy
posty13
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
czyli to co bylo w gmpa
Póki co, tak. Ma wyjść aktualizacja która wykorzysta najlepsze rzeczy z obydwu modów ;)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zapraszam na Mordan :ok:
O dziwo... gra się fajnie (o.O), o ile nie czytasz czatu gdzie gimbonacjonaliści gadają o polityce i obrzucają się gównem (-.-).

12lvl here.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Gothic Multiplayer Accrescere
#117 2013-06-10, 22:14(Ostatnia zmiana: 2013-06-10, 22:25)
Sam się sobie dziwie, ale chyba przeproszę się z Goticzkiem [hide](patrz ściągnąć z TPB : D) [/hide] i po nolifie :lol2:

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Mordan spoko popieram sawika i także zapraszam :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jaki masz nick? Będę spamił "fri items plz" i prosił o expa : D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry