Genialnie jest na wersji R8.
Ja osobiście robię wielki serwer MMORPG. (NIE MMO)
Ale uprzednio tworzę Universal Engine <- silnik pod gamemody. (miks frameworka z firewallem)
W UE (universal engine) zawarte mają być m.in. funkcje:
[list=1]
- - *obiektowe* tworzenia obiektów (vobów) warunkowych:
Obiekty które zmieniają pozycje lub stan (z aktywnego na nie aktywny), po wykonaniu jakiejś akcji (zdefiniowanej w skrypcie). (przykład: brama otwierana przez wejście na małą parcele i wpisanie "/open" / "/close")
- - Skrypty porównujące lokalizacje gracza z lokalizacją wybranego obiektu przestrzennego.
- - Obiekty typu teleporty.
- - Obiekty wpływające na wykonywanie animacji:
np. Obiekty typu wysoka, wąska przestrzeń która służy za ścianę wspinaczkową. (animacja wchodzenia po drabinie) Tego typu obiekty posiadać będą miały też redukcje odległości tzn. przybliżenie do ściany czy też oddalenie. (tablica operacji)
I wiele.... wiele... więcej ;][/list]