Dubbing do Złotych Wrót 195003 603

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 24.05.2012 roku

Wyświetleń 195003

Odpowiedzi 603

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Dubbing do Złotych Wrót
#360 2012-12-10, 16:45(Ostatnia zmiana: 2012-12-10, 16:45)
Czekam na szybka odpowiedz, moja propozycja nie jest wieczna...
To wam powinno zależeć, nie mnie :)
 

Chilly

Chilly

Użytkownicy
posty27
Propsy48
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Nie wiem co wam się nie podoba w głosie bezimiennego...

Głos ma idealny jak w oryginale a jakość tego głosu w modzie wynika z niewłaściwej obróbki

Wsłuchajcie się dobrze...ten głos jest naprawdę dobry


mi się bardzo podoba mimo skopanej jakości...
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Dubbing do Złotych Wrót
#362 2012-12-10, 16:58(Ostatnia zmiana: 2012-12-10, 17:00)
Nie wiem co wam się nie podoba w głosie bezimiennego...

Głos ma idealny jak w oryginale


 


Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
No, mikrofon ma chyba zwalony. A w ogóle poczytajcie sobie komentarze pod filmikiem. Praktycznie każdy pisze że głos bezimiennego jest zwalony. Nie chodzi mi już o sam głos, ale o jakosć. No, mam nadzieje że to będzie poprawione, a jak nie to trudno i tak dubbing stoi na wysokim poziomie .
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Smutna historia orka Theo - Tak powinien brzmieć GabryZ w ZW pogadajcie z nim na ten temat filmu. Czemu w tej parodii ma zaje... głos a tu taki stlumiony. Dubbingerzy tez nie maja lekko bo takie kilkadziesiat tys linijek to udreka prawdziwa.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dubbing w porządku, choć głosy plotkujących obywateli były głośniejsze od Waszego dubbingu. ;d
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Czekam na szybka odpowiedz, moja propozycja nie jest wieczna...
To wam powinno zależeć, nie mnie :)
Myślę, że jednak lepiej jakbyś przysłał jakieś próbki, bo w ciemno raczej żadnej postaci ci nie przydzielimy.

Co do głosu Beziego to jeszcze będziemy pracować nad poprawą jakości, być może przesadziłem trochę z redukcją szumów :D

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Cytuj
być może przesadziłem trochę z redukcją szumów :D

Znam ten ból...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
być może przesadziłem trochę z redukcją szumów :D

Znam ten ból...

Jak go kiedyś próbowaliśmy odszumic, to całe kwestie nam program wpierdalal :D
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co do głosu Beziego to jeszcze będziemy pracować nad poprawą jakości, być może przesadziłem trochę z redukcją szumów :D
Już wspominałem wcześniej o RXie. Naprawdę jest dobry, ale lepiej jest stosować 2 razy, np. za pierwszym -12dB, a za drugim -8dB(za każdym razem robiąc TRAIN) niż jeden raz -20dB. Smooth może być zawsze na 5. Do mniejszych szumów wystarczy raz -10dB/-8dB. Aha, no i zaznaczając jak najdłuższy fragment do trainowania(nauki szumu) zaznaczamy tylko sam szum, bez wokalu, kliknięcia, czy oddechu...
 
Elo

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy

DarthWojt

Dubbing do Złotych Wrót
#373 2012-12-11, 02:10(Ostatnia zmiana: 2012-12-11, 02:15)
No, niestety ja się musze z tym zgodzić. Absolutnie nie pasuje ten głos do roli Bezimiennego, ale może to wina mikrofonu... Dużo kwestji jest nie wyraźnych.Nie mówie że znalazłbym lepszą osobę, ale . Eh, kwestia gustu...

Jak najbardziej to kwestia mikrofonu.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Bezi ma idealny glos, wiadomo, drugi Mikolajczyk to nie bedzie, aczkolwiek niezbyt odstaje od oryginalu, i trzymajcie sie Gabryza. Reszta dubbingu ok, jest progress.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Dubbing do Złotych Wrót
#375 2012-12-11, 13:50(Ostatnia zmiana: 2012-12-11, 13:52)
Czekam na szybka odpowiedz, moja propozycja nie jest wieczna...
To wam powinno zależeć, nie mnie :)
Myślę, że jednak lepiej jakbyś przysłał jakieś próbki, bo w ciemno raczej żadnej postaci ci nie przydzielimy.

Co do głosu Beziego to jeszcze będziemy pracować nad poprawą jakości, być może przesadziłem trochę z redukcją szumów :D

Tak latwo niestety nie ma. Nie bede wynajmowal studia 2 razy tylko po to, zeby za pierwszym razem zmarnowac czas kumpla by nagrać próbki :| Moge cie zapewnic, ze potrafie dubbingowac :D  próbek ci nie podesle bo nie bede nagryal ich na domowym sprzecie. Albo ryzykujecie i mi coś dajecie, albo daje sobie z tym spokoj :D  nie mam tyle czasu, zeby robic cos 2 razy... skoro nie chcecie jakości studyjnej to ja sie narzucal nie bede xD
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie mam tyle czasu, zeby robic cos 2 razy... skoro nie chcecie jakości studyjnej to ja sie narzucal nie bede xD
A nie możesz po prostu nagrywając jakiś kawałek przy okazji nagrać kilka próbek? Ja kwestie ludzi i wcześniej próbki też przesłałem w jakości studyjnej tak przy okazji nagrywania kawałka u ziomka, a sprzęt mamy naprawdę kozacki, więc da się... Teraz do orków potrzeba więcej czasu, trochę to trwa, więc nagrywam u siebie na złomie, ale sam obrabiam nagrania, żeby chłopaki mieli mniej roboty.
 
Elo

Chilly

Chilly

Użytkownicy
posty27
Propsy48
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Nie wiem co wam się nie podoba w głosie bezimiennego...

Głos ma idealny jak w oryginale




 ;d  

no dobra przesadziłem ale jego głos jest naprawdę dobry...to jaki wyszedł w modzie jest wyłącznie winą złej obróbki...jego barwa i intonacja jest bardzo podobna do oryginalnego bezia...
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Dubbing do Złotych Wrót
#378 2012-12-11, 16:13(Ostatnia zmiana: 2012-12-11, 17:06)
Smoli nie  Mogę bo raz ze nie planuje nagrywać żadnego kawałka, a dwa ze właściciel studia jak i ja sam mamy ograniczony czas.
Edit: takze licze na pozytywna wspolprace, czyli: dostarczenie mi dialogow i screeny postaci ; p
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Spoko, tylko jeszcze się zorientuje jakie dokładnie postacie są do dogrania/poprawienia i ci przyślę, a ile chcesz tych postaci?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry