CaRPG 82574 112

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 20.03.2012 roku

Wyświetleń 82574

Odpowiedzi 112

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

CaRPG
2012-03-20, 11:17(Ostatnia zmiana: 2015-07-12, 01:08)

CaRpg jest to połączenie gier typu action rpg/hack-n-slash jak Gothic czy TES:Morrowind z grami rougelike SLASH'EM/Dungeon Crawl Stone Soup. W losowo wygenerowanym świecie, zaczynamy w losowo wygenerowanym mieście, rekrutujemy losowych bohaterów i idziemy do losowo wygenerowanych podziemi zabijać losowo wygenerowanych wrogów :3 Nie chodzi o to żeby wszystko było losowe ale także dopasowane do siebie. Jest kilka unikalnych zadań (dokładniej osiem) których wykonanie jest celem w obecnej wersji. Jest dostępny tryb multiplayer dla maksimum 8 osób ale na razie chodzenie w tyle osób do podziemi jest trochę niewygodne bo trzeba się przepychać żeby kogoś zabić więc proponuje grać w 4 osoby. Oczekuj zmian na lepsze!

         
         


Zapraszam do odwiedzenia strony i poczytania więcej o projekcie oraz do udzielania się na forum gry jak i tu.
Poniżej opiszcie relacje z gry, ewentualne zastrzeżenia, uwagi lub rzeczy, które chcielibyście zobaczyć w kolejnej wersji!
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
Przejrzałem screeny i jak dla mnie wygląda to gorzej od Gothica. Jeszcze dużo pracy przed wami żeby osiągnęło to jakiś poziom. Ale nie traćcie chęci tylko idźcie do przodu z projektem. Trzymam za was kciuki :wink:
 


Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Gra całkiem fajna, tylko grafika 2D jakaś taka  :pokerface:  .
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Grafika jest gówniana, wersja do downloadu sprzed czasu kiedy zacząłem ogółem pomagać

Avallach@ Screeny i link dodane.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Chciałem zobaczyć to, lecz gra wymaga Pixel Shader 2.0, a w tej chwili używam zintegrowanej karty, więc nie mam. Zdziwiłem się, że przy takiej grafice Pixel Shader 2 jest wymagane, Gothic nie potrzebuje, a wygląda lepiej :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tyle że przy SM 2.0 będziesz miał w następnej wersji cienie
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Avast nie chce mi pobrać gry, bo twierdzi, że jest szkodliwa :D
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
To daj możliwość wyłączenia cieni, jeżeli się go nie ma. Poza tym moglibyście wprowadzić cienie chyba bez tego, nie? choćby statyczne.
 
makin' bacon

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tyle że z tego co pamiętam wiele rzeczy już gotowych jest zrobionych w oparciu o to a "Kto stoi w miejscu ten się cofa"
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
a na jakim silniku to działa? Jesli to nie unity3d, to nie lepiej sie przesiasc na niego?

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
A nie ma możliwośći wyłączenia tych rzeczy, rybka?
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Silnik jest autorski napisany przez Tomka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

CaRPG
#13 2012-03-20, 20:22(Ostatnia zmiana: 2012-03-20, 20:28)
Cytuj
A nie ma możliwośći wyłączenia tych rzeczy, rybka?
Niestety podejrzewam że po wyłączeniu tych rzeczy większość silnika musiałaby być pisana od nowa, potem wraz z rozwojem gry napisane byłoby to lepiej na SM 2.0/3.0 i wyszłoby że 3 razy robiono to samo.

W skrócie- odpada.
Cytuj
a na jakim silniku to działa? Jesli to nie unity3d, to nie lepiej sie przesiasc na niego?
Darmowy Unity ogranicza, w dodatku zdecydowana większość rzeczy musiałaby zostać napisana w nieznanym dotąd języku- Tomek pracuje w C++.

Screeny modeli do nastepnej wersji
Spoiler










 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Wersja z nowymi teksturami dostępna do downloadu: http://www.sendspace.com/file/7nw5qc
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
teksy łooookropne :D
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Rozumiem że to amatorski projekt, ale me oczy krwawią jak na to patrzę :D
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czy przypadkiem nie ma darmowych silników oferujących lepszą grafę ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
A dlaczego programista ma pieprzyć się z modyfikowaniem czyjejś pracy, zamiast samemu się uczyć? Nie wszyscy chcą się opierdalać i brać się za gotowe.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

CaRPG
#19 2012-03-23, 19:48(Ostatnia zmiana: 2012-03-23, 19:49)
Pewnie, że są, ale zawsze większa frajda napisać coś samemu niż korzystać z gotowych rozwiązań.

@Up
So close....
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry