O temacie
Autor Leinnan
Zaczęty 20.03.2012 roku
Wyświetleń 82573
Odpowiedzi 112
Leinnan Administrator
R4zor
Błąd sprawdzania wersji CaRPG (2:12007)
Fabio The Modders
Za dużo roboty żeby to zmieniać a tak przynajmniej widać że się coś wczytuje. Zasoby nie są wczytywane po typie tylko np wczyta 1 model, potem jego tekstury itp.
Adanos Administrator
Maciej
To może od razu w opcjach czy chcesz żeby wyświetlały się szczegóły wczytywania? Chodzi o to że nie ma wczytywania tekstur/modeli/dźwięków. Tylko że wczytuje np model potem jego tekstury. Potem model potwora, jego tekstury, dźwięki.
+ nowe rodzaje pancerzy (przeszywnica, skóra, zbroja łuskowa, zbroja paskowa), pancerz wysokiej jakości, magiczny pancerz+ nowe umiejętności (długie ostrze, krótkie ostrze, topór, broń obuchowa, średni pancerz)+ nowe atrybuty (inteligencja, mądrość, charyzma)+ perki+ zmieniony ekran tworzenia postaci+ nowe dźwięki/muzyka [Vinur_Gamall]+ bonus łotrzyka do ciosu w plecy działa dla łuku+ lepsza kamera, można obracać wokół postaci+ konwersja projektu z vs2008 do vs2013+ komenda setstat+ ulepszony obsługa upływu czasu questa+ mieszkańcy nie powtarzają się podczas pytania o okoliczne lokalizacje- naprawiona obsługa portu w konfiguracji [dookey]- naprawione obliczanie zręczności (dla lekkiego pancerza sprawdzało ciężki)- naprawione obliczanie szybkości strzelania z łuku (używało umiejętności walki bronią zamiast łuku)- naprawione anulowanie edycji postaci które zmianiało postać- naprawione brakujące aktualizacje questów w MP- kliknięcie na opcji dialogowej nie spowoduje już ataku gdy trzyma się broń [Vinur_Gamall]- naprawiony rzadki crash przy wchodzeniu do miasta/wioski- naprawiony błąd w queście z szaleńcami, po zdobyciu kamienia i zapisaniu nie było postępów- naprawione rzadki crash przy generowaniu dróg w mieście- naprawione generowanie kratek w korytarzach [Minister of Death]- naprawiony crash przy wchodzniu do wioski z wersji < 0.3 [Minister of Death]- naprawiona kompatybilność ze starymi zapisami w których karczma ma inny rozmiar- teraz po założeniu gry w mp nie mamy wybranej postaci z poprzedniej gry- naprawiony crash po wczytaniu gry z questowymi przedmiotami [Medarc]- naprawiony crash gdy skończy się czas na wykonanie zadania z obozem [Medarc]- naprawione złe wartości kredytu/wolnych dni po wczytaniu- naprawione duplikowanie przedmiotów w ekwipunku npc na ostatnim miejscu- naprawione nie czyszczenie opcji dialogowych po wczytaniu- naprawione nie czyszczenie kodów po wczytaniu- naprawione nie znikanie obozu jeśli jest ostatnią lokalizacją jaką się odwiedziło pomimo upływu czasu- [Uratuj porwanego] naprawione błędy gdy porawny zginie przed rozmową- [Uratuj porwanego] porwany znika gdy minie czas na questa- [Uratuj porwanego] naprawiony crash gdy zaakceptuje się questa po wczytaniu- [List gończy] naprawione nie generowanie celu po wczytaniu- [List gończy] naprawiony crash gdy cel jest w drużynie gdy minie czas- [List gończy] naprawiony crash gdy cel opuści lokalizację- [Dostarcz list] naprawiona zła nazwa listu po wczytaniu- [Tartak] naprawiony wyciek pamięci po wygenerowaniu drwali- [Tartak] naprawione nie zapisywanie wyglądu Artura Drwala- [Gorush] naprawiony brak postępu po oczyszczeniu obozu jeśli się wczytało pomiędzy informacją o obozie a zapytaniu gdzie jest- [Gorush] naprawione generowani przywódca orków w zamkniętym pomieszczeniu do którego to on ma klucz- [Golemy na drodze] nie można już pomijać animacji picia- [Golemy na drodze] naprawiony crash gdy nie przyjmie się starego maga do drużyny i opuści lokalizację- [Zło] naprawiony zły dialog po zamknięciu wszystkich portali- naprawione złe oświetlenie krwii w podziemiach- naprawione znikanie npc którzy poszli do karczmy (ale tylko questowo)- naprawione opuszczanie miasta przez npc w miejscu starych bram zamiast dojście do zielonej strefy- naprawiony tearing przy dużym fps przy światłach w podziemiach- naprawiony błąd z teleportowaniem członka drużyny do używalnego obiektu [Minister of Death]- poprawne usuwanie postaci gdy gracz zcrashuje przy wczytywaniu mapy świata
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.4.20 lub starszej+ akademia - można tam rekrutować początkujących bohaterów+ zalążek fabuły+ nowa klasa gracza: kapłan - czar uleczenia+ mana+ szybka podróż (może być użyta przez przywódcę w bezpiecznej lokalizacji by szybko powrócić na mapę świata)+ nowe umiejętności: magia bogów, koncentracja+ nowe atuty: silna aura, harmonia many+ nowe przedmioty: magiczny kryształ, miksturki many, 10 magicznych pierścieni, amulet many+ obniżone wymagania siły dla broni obuchowych/toporów+ wczytywanie klas postaci z pliku+ aktualizacja bibliotek: FMod 1.10.14+ usprawnione sprawdzanie wersji, wykorzystywanie biblioteki libcurl- crash gdy magowie zabiją na arenie przez barierkę jednego z widzów [Ampped]- crash gdy gobliny zabierają stary łuk [Ampped]- zmiana postaci w trybie multiplayer resetowała ekwipunek postaci- jedzenie ziół ma teraz poprawną animację i dźwięki- dźwięk drzwi był bardzo rzadko odtwarzany w mp gdy ktoś inny korzystał z drzwi- crash gdy gracz trafiony czarem piorun w tej samej chwili wyjdzie z gry- crash klienta po wczytaniu gry z efektem pioruna- crash gdy npc podąża za graczem a on wyjdzie z gry- crash gdy npc ucieka do gracza a on wyjedzie z gry- crash po wczytaniu gry gdy npc chciał coś od gracza którego nie ma po wczytaniu- obrażenia od niektórych czarów były źle liczone i nieuwzględniało magicznej siły- porwany nie dołącza do walki na arenie- nie można dawać złota przywołanym jednostkom i tymczasowym członkom drużyny- crash przy oknie dialogowym dawania złota/wyrzucania gdy gracz wyjdzie z gry- poprawiony kąt wchodzenia do lokalizacji- usuwanie członków drużyny w multiplayer nie zmienia kolejności drużyny- klient po wyjściu z gry multiplayer i rozpoczęciu singleplayer nie był przewódcą drużyny- obrót jednostek które stoją w miejscu zmieniał się w trakcie opuszczania lokalizacji- brakująca tekstura czarnego pancerza
Wowoz
Fun fact- CaRPG nadal powstaje, silnik został przepisany na DX11 i nadal ma taką grafikę jaką ma:CytujNowa wersja ;D Z powodu directx 11 zajęło to więcej czasu niż przewidywałem ale w końcu jest.Podziękowania dla BottledByte za implementacje zapamiętywania receptur i dla Zielu za testy multiplayer CaRpg 0.15 (115 MB)Obrazki ZmianyKod: [Zaznacz]! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.1 lub starszej+ przejście z directx 9 na directx 11+ nauka nowych receptur alchemicznych [BottledByte & Tomashu]+ nowe składniki alchemiczne: magiczne ziele, smalec, vitalit, krew trola; nowe receptury: naturalnego leczenia, regeneracji, antymagii, antidotum; książka historyczna+ nowy wróg - szlam+ strach na wróble na polach, wiatrak+ przeniesienie zadania "znajdź artefakt" do skryptów+ nazwa miesiąca zamiast liczby, inna początkowa data+ inne dialogi u wędrownego kupca, trenera+ aktualizacja bibliotek: Curl 7.69.1, FMod 1.10.20, JSON for Modern C++ 3.7.3- losowo generowane podziemia były głównie jednego typu- losowy crash przy wchodzeniu do miasta po tym jak ai poprosił o pancerz [SwagOfficerSuccubus]- crash po wczytaniu zapisu w MP gdy klient rzuca czar [Ampped]- nie można używać komendy 'speed' w jednoosobowej grze- kółko myszki czasami nie ma wpływu na kamerę- crash podczas uruchamiania [AnimeIsWrong]- błędy skryptu podczas rozmowy z alchemikiem, wszyscy mają lepsze ceny- u kupca nie generowało niektórych przedmiotów- crash gdy okno jest zminimalizowane w trybie pełnoekranowym podczas wczytywania [BottledByte, Lemiczek, Mokai]- ai w złej kolejności prosi o przedmioty- błąd kamery gdy rozmawia się z jedną osobą po drugiej- crash po wczytaniu gry multiplayer gdy drzwi są otwierane/zamykane- brak wieści o oczyszczeniu lokalizacji- usprawnione wybieranie celu do leczenia przez kapłana- wyciek pamięci po ponownym wygenerowaniu wrogów w lesie- atuty mobilność/finezja wymagały kondycji a nie zręczności- brak widocznych założonych pierścieni/amuletów u klienta podczas wymiany przedmiotów i grabienia zwłok- losowe preferencje umiejętności bohatera po zdobyciu poziomu- u klienta ożywieni nieumarli nie mają pusty pasek życia- odlegli wrogowie nie reagują na trafienie z łuku- ai niekupowało niektórych amuletów i pierścieni [Zielu]- złe wartości ataku/obrony u klienta podczas wymiany przedmiotów z bohaterem
Nowa wersja ;D Z powodu directx 11 zajęło to więcej czasu niż przewidywałem ale w końcu jest.Podziękowania dla BottledByte za implementacje zapamiętywania receptur i dla Zielu za testy multiplayer CaRpg 0.15 (115 MB)Obrazki ZmianyKod: [Zaznacz]! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.1 lub starszej+ przejście z directx 9 na directx 11+ nauka nowych receptur alchemicznych [BottledByte & Tomashu]+ nowe składniki alchemiczne: magiczne ziele, smalec, vitalit, krew trola; nowe receptury: naturalnego leczenia, regeneracji, antymagii, antidotum; książka historyczna+ nowy wróg - szlam+ strach na wróble na polach, wiatrak+ przeniesienie zadania "znajdź artefakt" do skryptów+ nazwa miesiąca zamiast liczby, inna początkowa data+ inne dialogi u wędrownego kupca, trenera+ aktualizacja bibliotek: Curl 7.69.1, FMod 1.10.20, JSON for Modern C++ 3.7.3- losowo generowane podziemia były głównie jednego typu- losowy crash przy wchodzeniu do miasta po tym jak ai poprosił o pancerz [SwagOfficerSuccubus]- crash po wczytaniu zapisu w MP gdy klient rzuca czar [Ampped]- nie można używać komendy 'speed' w jednoosobowej grze- kółko myszki czasami nie ma wpływu na kamerę- crash podczas uruchamiania [AnimeIsWrong]- błędy skryptu podczas rozmowy z alchemikiem, wszyscy mają lepsze ceny- u kupca nie generowało niektórych przedmiotów- crash gdy okno jest zminimalizowane w trybie pełnoekranowym podczas wczytywania [BottledByte, Lemiczek, Mokai]- ai w złej kolejności prosi o przedmioty- błąd kamery gdy rozmawia się z jedną osobą po drugiej- crash po wczytaniu gry multiplayer gdy drzwi są otwierane/zamykane- brak wieści o oczyszczeniu lokalizacji- usprawnione wybieranie celu do leczenia przez kapłana- wyciek pamięci po ponownym wygenerowaniu wrogów w lesie- atuty mobilność/finezja wymagały kondycji a nie zręczności- brak widocznych założonych pierścieni/amuletów u klienta podczas wymiany przedmiotów i grabienia zwłok- losowe preferencje umiejętności bohatera po zdobyciu poziomu- u klienta ożywieni nieumarli nie mają pusty pasek życia- odlegli wrogowie nie reagują na trafienie z łuku- ai niekupowało niektórych amuletów i pierścieni [Zielu]- złe wartości ataku/obrony u klienta podczas wymiany przedmiotów z bohaterem
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.1 lub starszej+ przejście z directx 9 na directx 11+ nauka nowych receptur alchemicznych [BottledByte & Tomashu]+ nowe składniki alchemiczne: magiczne ziele, smalec, vitalit, krew trola; nowe receptury: naturalnego leczenia, regeneracji, antymagii, antidotum; książka historyczna+ nowy wróg - szlam+ strach na wróble na polach, wiatrak+ przeniesienie zadania "znajdź artefakt" do skryptów+ nazwa miesiąca zamiast liczby, inna początkowa data+ inne dialogi u wędrownego kupca, trenera+ aktualizacja bibliotek: Curl 7.69.1, FMod 1.10.20, JSON for Modern C++ 3.7.3- losowo generowane podziemia były głównie jednego typu- losowy crash przy wchodzeniu do miasta po tym jak ai poprosił o pancerz [SwagOfficerSuccubus]- crash po wczytaniu zapisu w MP gdy klient rzuca czar [Ampped]- nie można używać komendy 'speed' w jednoosobowej grze- kółko myszki czasami nie ma wpływu na kamerę- crash podczas uruchamiania [AnimeIsWrong]- błędy skryptu podczas rozmowy z alchemikiem, wszyscy mają lepsze ceny- u kupca nie generowało niektórych przedmiotów- crash gdy okno jest zminimalizowane w trybie pełnoekranowym podczas wczytywania [BottledByte, Lemiczek, Mokai]- ai w złej kolejności prosi o przedmioty- błąd kamery gdy rozmawia się z jedną osobą po drugiej- crash po wczytaniu gry multiplayer gdy drzwi są otwierane/zamykane- brak wieści o oczyszczeniu lokalizacji- usprawnione wybieranie celu do leczenia przez kapłana- wyciek pamięci po ponownym wygenerowaniu wrogów w lesie- atuty mobilność/finezja wymagały kondycji a nie zręczności- brak widocznych założonych pierścieni/amuletów u klienta podczas wymiany przedmiotów i grabienia zwłok- losowe preferencje umiejętności bohatera po zdobyciu poziomu- u klienta ożywieni nieumarli nie mają pusty pasek życia- odlegli wrogowie nie reagują na trafienie z łuku- ai niekupowało niektórych amuletów i pierścieni [Zielu]- złe wartości ataku/obrony u klienta podczas wymiany przedmiotów z bohaterem
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.2 lub starszej+ nowy wróg: ogr+ nowy ekwipunek: kordelas, miecz najemnika, kolczasta pałka, krasnoludzki topór, tarcza latawcowa, tarcza z kolcami, tarcza śmierci, pałka ogra+ usprawnione model: krótki/długi miecz, toporek, topór bojowy, kryształowy topór, topór giganta, orkowy topór/miecz/młot, żelazna/stalowa/mithrilowa/adamantowa tarcza, tarcza Mur+ nowe imiona/nazwy, usprawnienia dialogów+ koniec gry nie blokuje otwarcia chatu, wczytania gry itp+ losowe dialogi wczytywane z pliku+ konwersja zadania "obóz obok miasta" na skrypty+ obsługa wielu modeli skrzyni, srebrna skrzynia+ obsługa zmiany urządzenia dźwięku+ mniej zahardcodowany wygląd postaci+ niektóre podziemia zaczynają się od drzwi, w wieży magów poziomy są w górę+ walka: używanie zbyt ciężkiej tarczy spowalnia blokowanie i uderzanie tarczą, zużywa więcej wytrzymałości- crash czasami gdy klient daje przedmiot bohaterowi- gdy klient daje amulet/pierścień bohaterowni nie widać go aż do kolejnej wymiany przedmiotów- u klienta po dołączeniu do serwera zawsze wyświetla się że nie ma hasła- crash przy szybkim wczytywaniu gry w multiplayer gdy podmieniło się w tle zapis na niekompatybilny- w skrzyniach mogło wygenerować eliksiry siły/kondycji/zręczności [Zielu]- błąd wczytywania zapisu u klienta gdy ktoś strzelił z łuku- błędna interpolacja jednostek przy użyciu komendy 'speed'- zombie czasami nie atakuje po ogłuszeniu [Zielu]- bycza szarża nie przerywa animacji ataku [Zielu]- naprawiona komenda draw_hitbox i tarcze- brak kamery śmierci u klienta- gorush shaman nie zakłada nowego pancerza [Zielu]- brak tekstury u gorush shaman- losowy crash klienta po walce z golemami [Zielu]- odwrócone klawisze shift/control przy wymianie przedmiotów z sojusznikiem- bohaterowie bez many nie zbierają miksturek many- tylko Jozan przywraca zdrowie podczas podróży- czasami śmieciowy tekst po zrekrutowaniu bohatera w akademii- więcej golemów podczas spotkania na mapie- mapa losowego spotkania była zawsze taka sama- poprawiona synchronizacja pocisków w multiplayer- poprawny zapis/wczytywanie animacji skrzyni- nieprawidłowa waga ekwipunku po alchemii [SwagOfficerSuccubus]- otwieranie widoku alchemii nie zamykało innych widoków- crash po użyciu komendy list_stats na nie bohaterze- nie można używać zrywu/byczej szarży przy przeciążeniu- złe liczenie obrażeń byczej szarży