Vectis 19507 42

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 7.03.2012 roku

Wyświetleń 19507

Odpowiedzi 42

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Tytuł:Vectis

Gatunek: Role-playing game + Elementy:Tower Defense, Real Time Strategy i Game of God

Opis: Vectis, jest grą, którą trudno przydzielić do jednego gatunku. W grze poruszamy się AWSD, możemy stawiać budynki, kupować broń, czarować, ścinać drzewa, wydobywać kamienie, żelazo oraz kryształy a głównym celem gry jest obronić się przed atakującymi nas falami przeciwników.Ustaliliśmy, że demo powinno się ukazać na przestrzeni następnych 2 tygodni. Zaoferuje ono:

-System budowania
-System czarów
-Podstawową walkę mieczem jak ktoś woli siekać.
-Zbierani zasobów
-Interakcja z budynkami
-Przedsmak fabuły
-tzw "Fale wrogów"

Ogólnie wszystkie wymienione "moduły" są już praktycznie ukończone, pozostały kwestie typu: Rysowanie i rozmieszczanie elementów GUI, wymyślenie jakiś kilku dialogów &t.


Autorzy:
Ingenium Studio w składzie:
Programowanie:kt1117
Fabuła: The Gunner (szef team'u)
Grafika: czop, Kuba90(inaczej kubaziom), wojtekjurga33
Muzyka: gotowe
Screeny:
http://dl.dropbox.com/u/25345874/Vectis/album/index.html

demo powinno ukazać się na dniach, screeny które tu są ,są z początków czyli praktycznie cały level dizajn zmieniony ale nie będę tu pokazywał coś innego , bo na dniach powinno być.Do soboty czy coś
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Props bo śledziłem projekt od początku :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Props bo śledziłem projekt od początku :D
a z kąd wiedziałeś ? ,że śledziłeś :D  ? pytam z ciekawośći :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Z twojego tematu z naborem ludzi :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#4 2012-03-07, 19:43(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 19:43)
Z twojego tematu z naborem ludzi :D
Acha no bym prawie o tym zapomniał :P Ale fajnie jak ludzie choć powiedzą ,że ujdzie w tłoku projekt :P
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ogólnie to ja czekam na tą miksturkę wybuchową, jeżeli będzie mniej więcej tak jak to sobie wyobrażam to może być ciekawie.

W sumie to mam też pytanie: Jaka będzie kamera? FPP? Widziałem taką kamerę na jednym z pierwszych screenów i nie wiem czy ją zatrzymaliście czy zrobiliście nową.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Kamera będzie z oczu postaci, i narazie nie planujemy tego zmieniać . I tak całkiem nie na temat widzę w sygnie w spojlerze wierszyk z poruszeniem mojego moda :P
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#7 2012-03-11, 09:22(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 09:58)
Już dziś, za niedługo wsumie ukaże się pierwsze demo/bulid projektu narazie czekamy na zatwierdzenie, pracowaliśmy cięzko nad likwidacją bugów choć i tak pewnie Wasze spostrzegawcze oczy coś wypatrzą znając życie.Pozdrowienia od :

Ingenium Studio

Sory że post pod postem jak można to Admini proszę o połączenie z górnym żeby nie było problemów :P
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Props, czekam z niecierpliwoscią ;)

Jakie beda wymagania dema? A potem i gry?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Props, czekam z niecierpliwoscią ;)

Jakie beda wymagania dema? A potem i gry?
Wymagania hmm to jest pytanie zaraz spróbuję coś ogarnąć :
System Windows xp/7 (wersja exe) Oraz Przeglądarki Opera,Firefox,IE na innych też pujdzie ale nie testowałem.
Version:  Direct3D 9.0c
RAM:     512 MB
Renderer: ATI Radeon HD 2400 Series
I karta dzwiękowa z dx9.
To są spisane dane z output_log-a , najważniejsze jest ilość ramów tylko 512, pobiera z moich 2gb . :D  nie są to profesionalne dane za co przepraszam ale narazie nie mam innych
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Vectis
#11 2012-03-11, 10:13(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 10:13)
Czyli na moim zlomie powinno pojsc?

Procek jednordzeniowy 2.53GHz, 1024MB RAM, Karta Graficzna nVidia GeForce2 MX/MX 400 64MB



Macie strone? Forum? Cokolwiek, gdzie mozna sie dowiedziec wiecej?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#12 2012-03-11, 10:18(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 13:36)
Powiem Ci powinno pójść a jak nie to będzie jeszcze plik exe w którym możesz sobie zmienić grafike na mniej szczegółową ale raczej myślę ,że pójdzie . Forum będzie otwrate jak wyjdzsie demo, narazie publiczne forum jest puste ,jest w tworzeniu




Już poprawiłem . Sry za orty.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No i kiedy to demo?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#14 2012-03-11, 14:46(Ostatnia zmiana: 2012-03-11, 14:50)
Oto oficjalna beta gry:
Vectis Beta  <<Wersja WebPlayer
Vectis Beta  <<Wersja Exe
Instrukcja

Dziękujemy za pobranie ! Wersja posiada prototypowy system budowy, który wymaga poprawy. W najnowszych wersjach bety będą pojawiać się nowe ulepszenia i poprawki. Zalecamy zapoznanie się z instrukcją.

Wszelkie pytania na : FORUM
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Da się włączyć jakieś światło? :D
Nic nie widać po minucie gry.
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Ciemna noc, musisz wyjśc na polane i zbudowąc kuźnie i w niej kupić pochodnie. Inaczej się nie da :D  , to tak miało być kieruj się na ognisko a potem pod łukiem skalnym i na wprost polana tam buduj:)
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
To jakiś minecraft w wersji 10.0?
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Nie ,żaden majnkraft, że tak to napiszę.Ale jak to jest Twoje zdanie to spoko :) .Czekam na dalsze kmenty,prosy i antypropsy :D
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Vectis
Mam takie głupie pytanie co wydarzy się po tych 30 min?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry