Tytuł:Vectis
Gatunek: Role-playing game + Elementy:Tower Defense, Real Time Strategy i Game of God
Opis: Vectis, jest grą, którą trudno przydzielić do jednego gatunku. W grze poruszamy się AWSD, możemy stawiać budynki, kupować broń, czarować, ścinać drzewa, wydobywać kamienie, żelazo oraz kryształy a głównym celem gry jest obronić się przed atakującymi nas falami przeciwników.Ustaliliśmy, że demo powinno się ukazać na przestrzeni następnych
2 tygodni. Zaoferuje ono:
-System budowania
-System czarów
-Podstawową walkę mieczem jak ktoś woli siekać.
-Zbierani zasobów
-Interakcja z budynkami
-Przedsmak fabuły
-tzw "Fale wrogów"
Ogólnie wszystkie wymienione "moduły" są już praktycznie ukończone, pozostały kwestie typu: Rysowanie i rozmieszczanie elementów GUI, wymyślenie jakiś kilku dialogów &t.
Autorzy:
Ingenium Studio w składzie:
Programowanie:kt1117
Fabuła: The Gunner (szef team'u)
Grafika: czop, Kuba90(inaczej kubaziom), wojtekjurga33
Muzyka: gotowe
Screeny:
http://dl.dropbox.com/u/25345874/Vectis/album/index.htmldemo powinno ukazać się na dniach, screeny które tu są ,są z początków czyli praktycznie cały level dizajn zmieniony ale nie będę tu pokazywał coś innego , bo na dniach powinno być.Do soboty czy coś