Nowinki ze świata Game-Artu 100298 294

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 1.03.2012 roku

Wyświetleń 100298

Odpowiedzi 294

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
to co dales fart jest podobne do hard ops z blendera. niestety jesli chcesz wypalac z tego normalke to nadaje sie do rzeczy raczej mniejszych. w przypadku fpsa i jakiejs broni widzianej z bliska, efekt beveli i smoothgrup na normalce bylby widoczny. #potwierdzoneinfo
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
sorki, to @Sawik  :D
po prostu jak zobaczyłem maye to wydawało mi się, że to ty, @Fartuess
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Nowinki ze świata Game-Artu
#244 2016-05-08, 23:45(Ostatnia zmiana: 2016-05-09, 12:36)

Wlasnie skorzystałem z programu Handplane. Bardzo użyteczne jesli niespodziewanie w zjebanej Mayi (pozdro @Fartuess) wyjdą babole, niewidoczne nigdzie indziej :ok:
dla ciekawskich twórcy tego programu tworzą jeszcze  to:
https://www.youtube.com/watch?v=ACkX_t3QDnU

ciekawa alternatywa dla Xnormala. Bede testowal przy nastepnych prackach.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja zazwyczaj nie mam problemów z normalkami w Mayi. Pewnie potknąłeś się o jakąś bzdurę, której jako niedoświadczony użytkownik nie wiedziałeś.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ty masz problemy z normalkami w ddo :F
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
https://www.youtube.com/watch?v=iIyGlkOUpH4

Linkowałem już. To jest ta sama metoda @Jedairusz .
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ty masz problemy z normalkami w ddo :F

Wowoz nie popisuj się ignorancją. Eksperymentowałem z nadpisywaniem normalek wektorów by mieć czystsze bake'i. W związku z tym tangenty i bitnagenty też są customowe. Importer musi je zainmportować poprawnie, żeby przejść do przestrzeni tangentów i osiągnąć efekt bump mappingu. Niektóre importery nie biorą tangentów i bitangentów z FBX'a (bo nie zawsze są one załączane w FBXie) tylko generuje je samemu na podstawie innych danych zawartych w modelu (np wektory normalne + UVki). Ale jak 3Do nie importuje tangentów tylko sam je oblicza i robi to inaczej dla nietypowych case'ów (jak np z nadpisanymi wektorami normalnymi) to może je stworzyć inne tangenty i bitangenty (konkretnie obraca o 180 stopni wokół osi wektora normalnego dla niektórych części modelu) co tworzy inną macierz TBN, inaczej wyglądającą przestrzeń tangentów i w konsekwencji błędnie renderowany bump mapping. 3Do i tak nie jest moim docelowym narzędziem wizualizacyjnym (służy jedynie za preview podczas pracy w dDo), tylko jest nim UE4 któremu można nakazać zaimportowanie tangentów i bitangentów z pliku i który daje poprawne efekty.

Natrafiam na problemy na które ty nie natrafiasz, bo eksperymentuje z metodami na które ty sam nie wpadniesz bo masz za słabą wiedzę techniczną  :trollface:

Edit:
Na pierwszy rzut oka na link od Jediego. To jest dokładnie to z czym eksperymentowałem tworząc mój model jakiś pół roku / rok temu.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jeśli WWZ teraz pisze o zjebanej Mayi to całkiem prawdopodobne, że za 2 lata będzie w niej głównie pracował. Tak chyba było z Blenderem :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zamiast pieprzyć farmazo byście się za robote wzięli :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jeśli WWZ teraz pisze o zjebanej Mayi to całkiem prawdopodobne, że za 2 lata będzie w niej głównie pracował. Tak chyba było z Blenderem :F
Coś w tym jest :F
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
https://www.humblebundle.com/gamemaker-bundle
game maker bardzo tanio, nigdy się nim nie bawiłem, ale w takiej cenie można przynajmniej zobaczyć z czym to się je. To jest wersja studio pro zaczynająca się od 150$ także w sumie fajny deal nawet na odsprzedanie :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Widziałem parę pixelartowych gier zrobionych w nim, marne fps, podobno slaby jest
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ekhm...
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Zalinkuj lepiej jakieś demo pokazujące limity enginu, zamiast jednego gifu, gdzie assety gry wyglądają bardzo bardzo light.
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
W zyciu takiego gowna bym nie kupil. Juz lepiej Unity.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
MICROSOFT PAINT UPDATE: 3D CREATION HAS NEVER BEEN SO EASY

Cytuj
According to the video below, the new version of Microsoft Paint is hiding some quite impressive features.

The company has completely redesigned the app. Now it incorporates new simple 3D design functionality, as well as a number of new cool features. However, the old features are still there.

With a simple stroke, you can instantly start your 3D creation. New and updated art tools deliver a range of stylish and realistic brushes that can be used directly on 3D objects.  The new version of a program has a familiar, easy to use interface that brings together 3D models, 2D images, stickers and community packed full of 3D content.

Looks like 3D creation is now available for everyone!

https://www.youtube.com/watch?v=o6TfhWY6WoI

http://new.bidon-games.com/microsoft-paint-update-3d-creation-has-never-been-so-easy/
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
To jest skierowane do laików nie profesjonalistów w game arcie tego nie wykorzystasz.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry