Nowinki ze świata Game-Artu 100255 294

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 1.03.2012 roku

Wyświetleń 100255

Odpowiedzi 294

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Nowinki ze świata Game-Artu
#260 2016-10-11, 20:34(Ostatnia zmiana: 2016-10-11, 20:44)
To jest skierowane do laików nie profesjonalistów w game arcie tego nie wykorzystasz.

why so serious, moja córka oszalała, powiedziała że zostanie modelerem postaci xD
jeden impuls, nic więcej nie potrzeba było, jeden głupi film z paintem 3d, nawet programu nie mam na kompie . jeżeli tego komuś trzeba żeby zdecydować się na takie hobby, być może zawód to paint 3d jest kurwa zajebisty xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
bardzo ciekawe porównanie enginów unity5 i tego drugiego xD
















http://not-lonely.com/blog/making-of/unity-5-vs-ue4-pt-2/
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
fake, tekstura okapu jest upierdolona inna i brakuje kilku wtyczek xD
Tak na serio to bardzo ciekawe porównanie. Różnice są niewielkie, trudno stwierdzić na którym silniku wygląda to lepiej. Wydaje mi się, że na Unity światło rozchodzi się łagodniej na powierzchniach tekstur a w Unreal cienie są bardziej wyraziste.
 
some things are meant to be

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Może ktoś się skusi? Jak wystarczy mi czasu i chęci to przez święta spróbuję powalczyć:
http://polycount.com/discussion/179754/announcing-the-handplane-baker-prop-art-contest
Obiekt do zrobienia dość prosty a czegoś tam się nauczyć można.

Przy okazji świeży recap do obejrzenia:
http://polycount.com/discussion/180788/polycount-recap-november-2016
Pozdro!

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Probowalem tego bakera i niestety pod pewnymi wzgledami xnornal lepszy
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jak przetestuję, to postaram się podzielić wrażeniami. Póki co nic nie obiecuję :P

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
mnie nie przekonał. nie wiem co zrobili z inna wersja handplane do usuwania gradientow, ale tamta byla przydatna. ten baker jest mocno niedopracowany
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
aż się słabo robi xD

Cytuj
Zgadnijcie zarobki z której darmowej gry przebiły właśnie barierę miliarda dolarów?

http://antyapps.pl/zgadnijcie-zarobki-ktorej-darmowej-gry-przebily-wlasnie-bariere-miliarda-dolarow/
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Kazimierz toż to nie game-art
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
pixel art sprzed ćwierć wieku xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
aż się słabo robi xD

Cytuj
Zgadnijcie zarobki z której darmowej gry przebiły właśnie barierę miliarda dolarów?

http://antyapps.pl/zgadnijcie-zarobki-ktorej-darmowej-gry-przebily-wlasnie-bariere-miliarda-dolarow/
Czy pokemon go nie byl platny czasem?
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
https://www.assetstore.unity3d.com/en/?&_ga=2.4606579.1760207937.1495179253-1448424111.1495173088#!/content/59733
Coś czuję że to jest po części przyszłość game artu. Grafik nie ma już do czynienia bezpośrednio z poligonami - zamiast tego edytuje minimalny "projekt" oparty o połączone liniami węzły i proste matematyczne parametry. Osobnym suwakiem wybiera ile trójkątów na mieć docelowy model. W ten sposób może w dowolnym momencie np zmienić ilość wież w zamku, siedzeń w autobusie, zmienić kształt miecza itd. Wszystko bez ręcznych dostosowań modelu poza może teksturą (przy dobrze zaplanowanym uniwersalnym mapowaniu może i bez tego).

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie mogę otworzyć linku ale z tego co napisałeś to mówisz o Houdinim. Strasznie użyteczny program, szczególnie gdy masz mnóstwo modularnych budynków do zrobienia, wszelkiego rodzaju rury itd. Jest zintegrowany z unity i Unrealem
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wydaje mi się że podobne rzeczy można zrobić w Houdinim. Może nawet i więcej.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry