Tak sobie tylko śmieszkuję. Wyczuwam potencjalne błędy logiczne w twojej wypowiedzi, ale one niekoniecznie sprawiają, że nie masz tu racji. Tak więc banałem chciałem zwrócić uwagę, że to co w 2014 byłoby dobrym pomysłem na projekt niekoniecznie byłoby dobrym pomysłem w 2008. Trendy na rynku indie zmieniają się dość dynamicznie - to po pierwsze. A po drugie 2008 to było chyba jeszcze przed eksplozją gier Indie (takie Limbo jest z 2010), więc nawet nie wiadomo czy rynek byłby gotowy przyjąć twoją grę. Może by nikt na nią nie zwrócił uwagi, a może popłynęłaby razem z pierwszą falą indyków. Nie jesteśmy w stanie tego stwierdzić, a tym bardziej nie byliśmy w stanie tego stwierdzić w 2008. Sam wtedy byłem szczylem a uważam siebie za osobę powyżej średniej wieku użytkowników dolnego forum.
Tak więc stwierdzenie "8 lat temu byliście głupi" jest pewnie prawdziwe, ale nic nie wnosi i nie może być postawione jako zarzut przeciwko naszej obecnej inteligencji.