Android 176524 592

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 8.09.2011 roku

Wyświetleń 176524

Odpowiedzi 592

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
1. Może się różnić ponieważ producenci do swoich telefonów instalują najczęściej Android z ich własną, oryginalną nakładką. Jednak zazwyczaj są to różnice w wyglądzie, a nie ogólnym działaniu systemu.
2. Programami działającymi w tle możesz zarządzać w Ustawieniach->Aplikacje (o ile się nie mylę)
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

gothic1210
  • Gość
Mam kolejne pytanie. Czy ta wersja Androida, którą posiadam (4.2.2 Żelek) umożliwia instalacje aplikacji na karcie pamięci? 
Z tego co czytałem niektóre telefony mają to właśnie zablokowane. A mój? 

Nie wiem czy ten "domyślny dysk zapisu" dotyczy aplikacji czy pierdół typu fotki z aparatu?
Pochwalę się też rekordem czasu pracy: 

Przy zwyczajnym użytkowaniu (racjonalne korzystanie z internetu) telefon pracuje mi 5-6 dni :D 
Przy okazji: znacie jakiegoś RPG lub h'n's na Androida w 3D (chciałbym przetestować też wydajność tego sprzętu), który by mi się zmieścił na tym telefonie? Bo niektóre te gry mają 1.8GB ( :O ). 
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Android
#442 2015-03-31, 22:03(Ostatnia zmiana: 2015-03-31, 22:10)
Fotki tak czy inaczej powinny trafiać na kartę sd. Ogólnie to gdzie aplikacja zapisuje pliki które wytwarza zależy tylko od niej i jej wewnętrznych ustawień.

To co masz w ustawieniach systemu - domyślny dysk zapisu - dotyczy tego gdzie trafia sama aplikacja (plik apk) i ewentualne jego "wewnętrzne" dane (.obb i takie tam, nie ruszaj).

W kilkuset mb ciężko zmieścić fajną grę, musiałoby to raczej być coś starszego. Pamiętam tytuły takie jak Wild Blood, Ravensword. Z nowszych Republique.

Z zupełnie innej beczki - Limbo. Od dawna chcę w to zagrać, niestety niekompatybilne z moimi urządzeniami.

gothic1210
  • Gość
Czyli jakbym zakupił kartę pamięci powiedzmy 8 GB to mógłbym na niej zainstalować te aplikacje, których teraz nie mogę z powodu braku miejsca na telefonie? 
 


RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Przy okazji: znacie jakiegoś RPG lub h'n's na Androida w 3D (chciałbym przetestować też wydajność tego sprzętu), który by mi się zmieścił na tym telefonie? Bo niektóre te gry mają 1.8GB ( :O ).
Polecam Avabel MMORPG, dosyć ciekawe MMO na telefon. Minecraft Pocket Edition, w sam raz do zabicia nudy jadąc autobusem, siedząc w pracy/szkole. Subway Surfers, prosta zręcznościówka ale dostarcza dużo zabawy :) .
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lepiej pobrać sobie emulator PSP/PSX, czy handheldów, gier od groma.
 

gothic1210
  • Gość
Kolejne pytanie. Czy ten AGPS wymaga danych pakietowych do ustalenia położenia? :( Bo z tego co widzę, wszystko na to wskazuje.
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Tak. Jeśli chodzi o mapy na Androida to polecam Here od Nokii. Wystarczy pobrać mapy na telefon (mapa polski około 500mb) i wszystko bardzo dobrze działa offfline.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja grałem w Kotor 1 i 2 na telefonie, wiele nie trzeba, więc grać da radę. TWD też można, choć jest nieco uproszczone, ale to zależy czy lubisz takie gry :D

gothic1210
  • Gość
Tak. Jeśli chodzi o mapy na Androida to polecam Here od Nokii. Wystarczy pobrać mapy na telefon (mapa polski około 500mb) i wszystko bardzo dobrze działa offfline.
Dzięki.  :ok: Mam już mapy Sygic - Polska około 120 MB. Również je mogę polecić. Bardzo przyjemna i przejrzysta aplikacja.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Poleci ktoś tablet w rozsądnej cenie? Głównie do czytania, ale nie pogardzę obejrzeniem filmu w znośnej jakości. Mile widziane 9/10 cali, ale mniejsze też wchodzą w grę. A no i więcej niż 512 ramu, bo będę też emulował VN'ki. 
Właściwie to najchętniej kupiłbym drugiego Ainola Novo Spark 9, ale fakt że nie ma do niego części zamiennych (powód dla którego szukam nowego tabletu) mnie przeraża, a i zresztą tego co widzę wycofano je z sprzedaży. 
Ma ktoś może coś z allwinnerem? Widzę że takie tableciki są dość tanie, ale chińskie marki biorę tylko z polecenia. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ja ciągle korzystam ze swojego Ainola Flame. Brałbym pewnie coś z tej samej marki, byle popularnego. Teraz nie jestem w temacie, ale kiedyś nieźle zapowiadał się http://www.ainol-novo.com/ainol-novo-10-captain-quad-core-10-1-inch-hd-1920-1200-ips-screen-wifi-bluetooth-gps.html . Mam wrażenie że przez ostatnie lata mocno zwolnili z rozwojem (albo inaczej: to te dwa-trzy lata temu był okres niesamowicie szybkiego rozwoju).

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Android
#453 2015-04-30, 00:50(Ostatnia zmiana: 2015-04-30, 01:04)
Zamówiłem Rabosa  K1, ma przyjść dziś lub jutro, skrobnę jakąś opinię jak się nim pobawię.
Swoją drogą, kto tutaj jakich tabletów używa i jakie macie wrażenia odnośnie nich?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Android
#454 2015-04-30, 01:16(Ostatnia zmiana: 2015-04-30, 02:10)
Cytuj
Swoją drogą, kto tutaj jakich tabletów używa i jakie macie wrażenia odnośnie nich?
Shiru Shogun 10 / Cube U30gt - 10 cali. Kupiłem pod koniec 2012. Teraz sprawny leży nieużywany w półce od ponad roku (dosłownie). Tablet to szybko nudząca się zabawka.
Swoją drogą z chęcią bym go wymienił na jakiś telefon z androidem - ktoś/coś? :v
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Byłem zainteresowany dopóki nie sprawdziłem ceny tego tabletu, za połowę tej ceny kupię sprawdzonego już Ainola, z mocniejszymi bebechami.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dla mnie tablet to absolutnie nie jest szybko nudząca się zabawka - bardzo intensywnie używałem go przez dwa lata, od jakiegoś czasu dużo mniej ze względu na brak czasu i to że mogę już to robić właściwie tylko z podpiętym akumulatorem zewnętrznym.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
U mnie podobnie, a przez ostatnie miesiące bardzo odczuwalny był jego brak.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szukam aplikacji na androida, odtwarzacza muzyki, wymagania mam dwa :odtwarza pliki *. aac i ma sleep timer, problem jest taki że większość aplikacji które teoretycznie odtwarzają owo rozszerzenie, nie są w stanie poradzić z muzyką w tym formacie. Jest VLC, ale jest ciężki w obsłudze i nie działa mi w nim sleep timer. 

Pomóżcie :-) 
 



0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry