Gothic Magazine 22565 58

O temacie

Autor Elessar Valandar

Zaczęty 13.07.2011 roku

Wyświetleń 22565

Odpowiedzi 58

Elessar Valandar

Elessar Valandar

Użytkownicy
posty14
Propsy2
  • Użytkownicy
Witam! :)

Gothic Magazine przedstawiałem już jakiś czas temu. Dziś z dumą chciałbym zaprezentować najnowszy, urodzinowy numer, oznaczony numerem 9. Zapraszam do przeczytania oraz wyrażenia swoich opinii lub uwag.

Wersja do pobrania (serwer GM)

Jeżeli spodoba Wam się nasza praca - zachęcam do polubienia nas na Facebooku ;). http://www.facebook.com/gothicmagazine

Miłej lektury!

Ave

P.S. Miałem spory dylemat przy wyborze forum do założenia tematu... Jeżeli istnieje właściwsze - proszę moderatora o przeniesienie.
 


Elessar Valandar

Elessar Valandar

Użytkownicy
posty14
Propsy2
  • Użytkownicy
Może i trochę, ale rozumiesz, nie każdy zna twórców Mrocznych Tajemnic po nickach, a samą nazwę już zdecydowana większość - więc miało to na celu przykucie uwagi.

Ave
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nawet ładnie tylko mam pytanie kto tworzył ocenę tej modyfikacji?
 

Elessar Valandar

Elessar Valandar

Użytkownicy
posty14
Propsy2
  • Użytkownicy
No przecież na dole jest napisane "Autor: Wojtexx" :) . Notabene człowiek od Was.

Ave
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

hegemonista

hegemonista

Użytkownicy
posty55
Propsy44
  • Użytkownicy
Mi się nie podoba czcionka tekstu. W szczególności te "duże, pierwsze litery". Użyjcie apolonia :ok:
 
Chcę być fajny na tM. Wspomóż mnie i daj mi propsa

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Gazetka cacy, jedynie ten napis "urodziny" na środku okładki strasznie mi się nie podoba. Jeżeli chodzi o samą treść to wszystko ładnie, schludnie i bez błędów (nie przyglądałem się dokładnie pod tym względem, ale również nic nie rzuciło mi się w oczy, a w moich artykułach na pewno nie postawiłem żadnego byka), jedynie poradnik moddingu mi się nie podoba, wszystko jakieś takie chaotyczne i nie wiadomo w sumie do czego to prowadzi.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mi się gazetka podoba ale (zawsze musi być jakieś "ale") znalazłem mały, malusieńki błąd napisaliście RIsen (dwie wielkie litery na początku) na stronie 14. Cała reszta jest ok jak na razie nie widziałem żadnych innych błędów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
kalendarium to jakaś kpina, sporo dziwnych wniosków i głupot

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy

krupam

Gothic Magazine
#10 2011-07-15, 12:12(Ostatnia zmiana: 2011-07-15, 12:13)
Fakt, niektóre rzeczy są z dupy wzięte. Na przykład kolejne wojny z orkami, to, że Kaan zginął w G3(a w ZB jeszcze był); nie pisze jaki demon opętał Rhobara III; Esmeralda nie została skradziona(Hagen ją po prostu oddał, bo i tak szedł do GD); bariera istniała 10 lat, a nie, jak sugerują daty, 9; niemal całkowicie zignorowany został wątek Jarkendaru(a dużo dało się wycisnąć, jako że można było podciągnąć pod to), jedynie mała wzmianka o zabiciu Kruka(a zdarzenie było o tyle kluczowe, że gdyby Kruk nadal żył, poprowadziłby smoki na wyspę i potem na kontynent i jest rozpierdol...) i w ogóle jest ogólnie hujowa.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
rozjebał mnie fragment z tym, że mieszkańcom wyspy nie podoba się fakt otwarcia górniczej doliny. nosz kurde, dzięki temu ruszył handel, a wyspa niesamowicie się wzbogaciła! to jakaś kpina?
niechce mi sie znowu tego oglądać, ale jak wiele lat przypisują tam istnieniu kolonii?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic Magazine
#12 2011-07-15, 16:45(Ostatnia zmiana: 2011-07-15, 16:51)
Może handel trochę ruszył o itemki których żądali więźniowie (ale o ile rozumiem były to głównie kobiety i drogie żarcie oraz broń), ale wyraźnie było powiedziane że z powodu istnienia takiej kolonii karnej (unikatu na skalę kontynentu) cała wyspa cieszyła się bardzo złą sławą. A jak mówi część postaci przez ostatnich kilka(naście) lat przed upadkiem bariery miasto bardzo podupadło (m.in. wspomnienia Diego).
A sama ruda jako źródło dochodu była już od lat wydobywana na całej wyspie. Gdyby jeszcze znano tam sposób przetapiania rudy pewnie byłby to najbogatszy rejon w królestwie.

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
Esmeralda nie została skradziona(Hagen ją po prostu oddał, bo i tak szedł do GD);
Hagen nie oddał Bezimiennemu swojego jedynego statku, nasz bohater dostał od Lee jakiś podrobiony papier i go ukradł. Zapomniałem napisać, że tak było gdy wybraliśmy drogę Łowcy Smoków. Będąc Paladynem i Magiem nie mamy problemu z dostaniem się na statek, mimo to Hagen go nie oddał, bo jak niby miałby potem wrócić na kontynent?
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jak mówi część postaci przez ostatnich kilka(naście) lat przed upadkiem bariery miasto bardzo podupadło (m.in. wspomnienia Diego).

Diego mówi raczej, że miasto teraz zeszło na psy (kiedy padła bariera, a orkowe galery zatopiły prawie całą królewską armadę. Natomiast mówi "powinieneś zobaczyć to miasto kilka lat temu, spodobało by ci się). Czyli nawet za czasów bariery miasto było królewską perełką. A sama kolonia musiała istnieć bardzo długo, skoro postacie w G1 na pytanie co słychac odpowiadały "to samo co 20 lat temu, nic się nie zmieniło od tej pory),

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic Magazine
#15 2011-07-17, 10:46(Ostatnia zmiana: 2011-07-17, 10:53)
Z drugiej strony są więźniowie którzy już nimi byli zanim powstała bariera (a właściwie to jest ich całkiem sporo). Szacując choćby przez porównanie wyglądu Gomeza z momentu tworzenia bariery i kiedy bezimienny go spotkał, nie mogło minąć więcej niż kilkanaście lat. Zakładając że Grimes kiedy trafił do kolonii był już dorosłym mężczyzną (20-30 lat), a w czasach g1 wygląda na około 40-50 lat, także wychodzi że bariera nie mogła być starsza niż jakieś 20 lat.
Zresztą cytat "to samo co 20 lat temu, nic się nie zmieniło od tej pory" mógł dotyczyć także czasów właśnie sprzed bariery, które część górników jeszcze pamięta, a ich sytuacja jest właściwie taka sama - nadal harują całymi dniami w kopalni, tak było przed barierą i będzie nawet po niej.

Diego mówi raczej, że miasto teraz zeszło na psy (kiedy padła bariera, a orkowe galery zatopiły prawie całą królewską armadę. Natomiast mówi "powinieneś zobaczyć to miasto kilka lat temu, spodobało by ci się). Czyli nawet za czasów bariery miasto było królewską perełką.
Coś mi tu nie gra :D
Kilka lat temu Diego niemal na pewno siedział pod barierą, zdecydowanie nie jest tam nowy skoro stał się jedną z najważniejszych szych w starym obozie i ma kontakty w całej kolonii. Właściwie to sądząc po konflikcie z magami, normalnie zaszedłby o wiele dalej, może nawet zostałby magnatem.
Warto też pamiętać o jeszcze jednym źródle, komiksie wprowadzającym do g1 który opisywał losy przyjaciół bezimiennego zanim dostali się do kolonii i przez jakiś czas potem. Wiadomo że zostali zrzuceni razem, a przecież Milten już zdążył zaskarbić sobie uznanie u magów, przejść szkolenie na maga i zostać członkiem kręgu.
Gorn został wpływowym najemnikiem, a przecież mieli w ogóle nie przyjmować osób które nie siedzą w kolonii od wielu lat.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Gothic Magazine
#16 2011-07-17, 12:20(Ostatnia zmiana: 2011-07-17, 12:24)
Cytuj
bariera nie mogła być starsza niż jakieś 20 lat.
bariera była coś koło 10 lat, nei pamiętam dokładnie. jak ktoś ma instrukcję do g3 pod ręką (a górne forum na pewno ma), to można sprawdzić. tam jest kalendarium.

Cytuj
Kilka lat temu Diego niemal na pewno siedział pod barierą, zdecydowanie nie jest tam nowy skoro stał się jedną z najważniejszych szych w starym obozie i ma kontakty w całej kolonii.
Kilka lat to mogło być nawet 9. To dużo czasu.

Cytuj
Właściwie to sądząc po konflikcie z magami, normalnie zaszedłby o wiele dalej, może nawet zostałby magnatem.
Może go to nie kręciło? Robił swoje i miał spokój, gwarantowane życie na stałym poziomie. Przykładem z prawdziwego świata odnośnie takiego zjawiska jest podejście idących do zawodówek, więc potwierdzone realiami prawdziwymi.
Cytuj
Warto też pamiętać o jeszcze jednym źródle, komiksie wprowadzającym do g1 który opisywał losy przyjaciół bezimiennego zanim dostali się do kolonii i przez jakiś czas potem. Wiadomo że zostali zrzuceni razem, a przecież Milten już zdążył zaskarbić sobie uznanie u magów, przejść szkolenie na maga i zostać członkiem kręgu.
Gorn został wpływowym najemnikiem, a przecież mieli w ogóle nie przyjmować osób które nie siedzą w kolonii od wielu lat.
Co to za komiks?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic Magazine
#17 2011-07-17, 12:51(Ostatnia zmiana: 2011-07-17, 12:52)
http://img369.imageshack.us/img369/2897/129ao3.jpg
Opowiada o tym dlaczego Milten został skazany, jak w więzieniu poznał Diego, Gorna i Lestera oraz co robili kiedy trafili za barierę. Na WoGu jest gdzieś tłumaczenie na angielski. Po trochu wizerunek świata możne być podważany jako niekanoniczny, bo chyba był tylko zatwierdzany, a nie tworzony przez pb. Niemniej jednak do g1 w miarę pasował.

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=241969
 :lol:  
W drugim poście jest ten komiks, niestety wersja graficzna to póki co WiP.
Miejscami mało kanoniczne, bo stwierdzają, że Bariera istniała od 20 lat jak ich tam wrzucili, a w oryginale Bariera istniała równą dychę. Diego i Gorn prawdopodobnie byli w kolonii od początku, bo miejsce w obozach już se dobre zagrzali, a z gry wiemy, że Lester wpadł do kolonii dwa lata przed Bezimiennym, więc to, że czwórka kolegów znała się przed uwięzieniem, jest raczej wątpliwe...
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W komiksie wyraźnie jest że zostali wtrąceni jednocześnie. Teoria że byli w kolonii od początku mi nie pasuje, bo wtedy nie było żadnego "wtrącania", tylko zwyczajnie prowadzono więźniów którzy pracowali pod nadzorem straży. Zresztą choćby taki Milten jest raczej za młody. Z drugiej strony fakt że Lester był w kolonii dwa lata też się z tym kłóci...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry