Gothic Magazine 23077 58

O temacie

Autor Elessar Valandar

Zaczęty 13.07.2011 roku

Wyświetleń 23077

Odpowiedzi 58

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic Magazine
#40 2011-09-15, 06:50(Ostatnia zmiana: 2011-09-15, 06:51)
W artykule podpisanym przez Cedrica (za co bezimienny trafił do kolonii) nie ma ani słowa jego autorstwa, to dokładnie skopiowany mój post :lol2: . Moglibyście zastanowić się nad dodaniem etykiety "Znalazł: " ;) (żadnych pretensji nie mam, dopisano że ja to "znalazłem", po prostu zabawnie to wygląda)

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Gothic Magazine
#41 2011-09-15, 20:09(Ostatnia zmiana: 2011-09-15, 20:09)
te kalendarium mnie zniszczyło

Pierwszy punkt
Cytuj
- lato 1996
Ruszają prace nad Gothic.

a 2 punkt zaraz po nim

Cytuj
- 5 lipca
Gothic złota Edycja jako jedna z pełnych wersji w lipcowym wydaniu CD-Action

Ledwo zaczęli prace nad Gothic`em 1 a już wydali Gothic`a 1 i 2 NK w wersji PL <hahaha>

Pisz też rok bo piszesz lato 1996 więc mam rozumieć ze w 2 punkcie chodzi ci o 5 lipca 1996 ?? no właśnie ...

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Wojtexx

Gothic Magazine
#42 2011-09-16, 19:17(Ostatnia zmiana: 2011-09-17, 18:06)
W artykule podpisanym przez Cedrica (za co bezimienny trafił do kolonii) nie ma ani słowa jego autorstwa, to dokładnie skopiowany mój post :lol2: . Moglibyście zastanowić się nad dodaniem etykiety "Znalazł: " ;) (żadnych pretensji nie mam, dopisano że ja to "znalazłem", po prostu zabawnie to wygląda)
Av, a nie jest tam też napisane "Poniżej odkrycie Avallacha z TheModders"? To już świadczy, kto to odkrył, nie?
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przyznam rację Av, skopiowane. Mówiłem o tym szefostwu,ale dopilnować nie mogłem, bo byłem w tym czasie na integralu.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Av, a nie jest tam też napisane "Poniżej odkrycie Avallacha z TheModders"?
Sam zacytowałeś:
żadnych pretensji nie mam, dopisano że ja to "znalazłem"
Przecież piszę wyraźnie że JEST, po prostu zabawne jest to że to nie tyle artykuł napisany na podstawie tego co ja znalazłem, tylko skopiowany :D
Niemniej tak jak napisałem właśnie żadnych pretensji nie mam.

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Muszę przyznać, że 9 numer był dużo ciekawszy. Ten jest taki... przeciętny.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bo coraz mniej jest do opisywania bo siedzimy przy jednym temacie.
No i twojego artu tam nie było
 

Elessar Valandar

Elessar Valandar

Użytkownicy
posty14
Propsy2
  • Użytkownicy
Witam :) .

Oto kolejny numer Gothic Magazine! Zapraszam do czytania.

http://gothicmagazine.xaa.pl/?file_id=10

Ave
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
rozszerzcie tematykę albo ja zmieńcie, bo za dwa numery nie będzie nic ciekawego o jedynej smutnej grze
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
rozszerzcie tematykę albo ja zmieńcie, bo za dwa numery nie będzie nic ciekawego o jedynej smutnej grze
rozszerzcie tematykę albo ja zmieńcie, bo za dwa numery nie będzie nic ciekawego o jedynej smutnej grze
To jest GOTHIC magazine dziwne by było gdyby zaczęli pisać o twoich zabawach w piaskownicy czy dodawać zdjęcia +18. Zresztą były artykuły o innych grach od PB a w tym widzę jest nawet coś o diabełku i wywiad z RealityPump. Tak czy inaczej taka zmiana musi nastąpić stopniowo by czytelnik jej za bardzo nie odczuł wprowadzenie artykułów na inne tematy powinno być dozowane i widzę z każdym numerem jest ich coraz więcej.

Wyżej wspomniany wywiad z RealityPump wydaje mi się trochę dziwnym wypytywanie kogoś pracującego nad TwoWorlds (bądź co bądź rywalem Gothic) w innej firmie o Gothic.

Podobał mi się pomysł przedstawienia historii PB i czekam na część następną.


Nienawidzę tego przyznać ale... Eto ma rację Gothic (jak w najnowszym numerze zostało zauważone) miał swoje początki 15 lat tamu przez te lata temat się po prostu przejadł ludziom i nic na to nie poradzimy.
Prawdę mówiąc to podziwiam was za to że ciągle potraficie znaleźć wystarczająco dużo tematów by napisać kolejne numery.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
To jest GOTHIC magazine dziwne by było
Cytuj
Nienawidzę tego przyznać ale... Eto ma rację

:|

Cytuj
gdyby zaczęli pisać o twoich zabawach w piaskownicy
po co mieliby to robić?

no ale zdjęcia +18 to powinni dawać
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałem dać, ale naczelny mi zabronił :C
 

Elessar Valandar

Elessar Valandar

Użytkownicy
posty14
Propsy2
  • Użytkownicy
Sawik, dziękujemy :) .

Eto, gdybyś przeczytał te kilka zdań na początku podpisane przeze mnie, wiedziałbyś że rozszerzamy tematykę - napisałem iż od teraz w każdym numerze będziemy zamieszczać arty o innych grach, spoza Gothica. Od zdjęć +18 są inne miejsca w internecie :) .

Wciąż zachęcam do czytania nowego numeru.

Ave
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Gothic Magazine
#53 2011-11-18, 18:15(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 18:16)
Cytuj
dziwne by było gdyby zaczęli pisać o twoich zabawach w piaskownicy

To jakaś aluzja do tego, że eto zajmuje się czymś innym niż moddowaniem Gothica?

Wyżej wspomniany wywiad z RealityPump wydaje mi się trochę dziwnym wypytywanie kogoś pracującego nad TwoWorlds (bądź co bądź rywalem Gothic) w innej firmie o Gothic.

Nie mam kurwa na to słów. Jaki rywal? Gothic!? No weźcie nie żartujcie, przecież Srarcania, czy może inne Gotyczki(które są z innego roku niż Two Worlds) co najwyżej mogą buty czyścić Two Worlds II.

Cytuj
Nienawidzę tego przyznać ale... Eto ma rację Gothic (jak w najnowszym numerze zostało zauważone) miał swoje początki 15 lat tamu przez te lata temat się po prostu przejadł ludziom i nic na to nie poradzimy.

Cytuj
To jest GOTHIC magazine dziwne

Aha? Więc jaka jest prawdziwa odpowiedź?

Co do numeru, to jest parę małych szczególików do poprawy. Tak przykładowo - wyczytałem tam, że Boberek udzielił głos postaci Yarpena Zigrin w obu częściach wiedźmina. Tyle, że Yarpen pojawił się w drugiej części. :D
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
dziwne by było gdyby zaczęli pisać o twoich zabawach w piaskownicy

To jakaś aluzja do tego, że eto zajmuje się czymś innym niż moddowaniem Gothica?
Tak SandBox to po angielsku piaskownica stąd to zdanie.
Wyżej wspomniany wywiad z RealityPump wydaje mi się trochę dziwnym wypytywanie kogoś pracującego nad TwoWorlds (bądź co bądź rywalem Gothic) w innej firmie o Gothic.

Nie mam kurwa na to słów. Jaki rywal? Gothic!? No weźcie nie żartujcie, przecież Srarcania, czy może inne Gotyczki(które są z innego roku niż Two Worlds) co najwyżej mogą buty czyścić Two Worlds II.
Być może dla ciebie (czy innych polaków) ale w anglii TW2 jest porównywany z Gothic IV i ogólnie gothic jest klasyfikowany jako groźny konkurent TW2 (tak jak kiedyś było z Gothic2 i Morrowind)
 
Cytuj
Nienawidzę tego przyznać ale... Eto ma rację Gothic (jak w najnowszym numerze zostało zauważone) miał swoje początki 15 lat tamu przez te lata temat się po prostu przejadł ludziom i nic na to nie poradzimy.
Cytuj
To jest GOTHIC magazine dziwne

Aha? Więc jaka jest prawdziwa odpowiedź?
W pierwszym cytacie przyznaję rację dla Eto że tematyka się wyczerpuje (właściwie jak dla mnie już się wyczerpała) i że jeżeli wydawcy nie zmienią/rozszerzą tematu wkrótce nie będą mieli o czym pisać. Drugi cytat dotyczy tego że jeżeli magazyn nazywa się GOTHIC magazine będziesz raczej zaskoczony jeżeli w środku nie znajdziesz nawet wzmianki o Gothic a za to magazyn będzie pełen filozofii czy matematyki. Jeżeli twórcy nadal chcą pisać o gothicku niedługo będą musieli uciekać w mody które też na długo nie starczą no bo ileż to można pisać o problemach Edkasumo z czymś tam w modzie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
Być może dla ciebie (czy innych polaków) ale w anglii TW2 jest porównywany z Gothic IV i ogólnie gothic jest klasyfikowany jako groźny konkurent TW2 (tak jak kiedyś było z Gothic2 i Morrowind)
Arcania w porównaniu do two worldsa 2 to gówno, nie ma co porównywać, ale jakby ktoś chciał o tym pojedynku poczytać to zapraszam na moją stronę, jest gdzieś tam artykuł "Arcania vs TW2" .
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Tak SandBox to po angielsku piaskownica stąd to zdanie.

Tutaj zabrzmiało to IMO jakby to było nic nie warte marnowanie czasu w dziecinny sposób i jakieś mniej godne zajęcie od modowania goticzka.

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Gothic Magazine
#57 2011-11-19, 10:26(Ostatnia zmiana: 2011-11-19, 10:34)
Cytuj
Tak SandBox to po angielsku piaskownica stąd to zdanie.

Tutaj zabrzmiało to IMO jakby to było nic nie warte marnowanie czasu w dziecinny sposób i jakieś mniej godne zajęcie od modowania goticzka.

Props. To właśnie miałem na myśli pytając o aluzje.

BTW:

http://www.metacritic.com/game/pc/arcania-gothic-4

http://www.metacritic.com/game/pc/two-worlds-ii

Porównaj "User Score" obu gier i wtedy mów, czy to jest moje zdanie i "innych polaków", czy też zdanie ludu.
 
Комиссар RBT

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Eto, gdybyś przeczytał te kilka zdań na początku podpisane przeze mnie,
nie czytam waszej gazetki, przerzucam tylko kolejne strony

no ale w takim wypadku za dwa numery będziecie zmuszeni zmienic nazwę, bo o gothicu nie będzie nic do napisania
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry