Bitwa 7a - Kusze i łuki 146502 266

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 30.05.2011 roku

Wyświetleń 146502

Odpowiedzi 266

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Crazybump

łee... Ja myślałem, że ty to wszystko wysculptopwałeś w ZBrushu/Mudboxie :P.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#181 2011-06-14, 01:16(Ostatnia zmiana: 2011-06-14, 01:32)
Już na wstępie mówiłem, że znajdę czas aby wymodelować cokolwiek, ale na pewno nie będę się teraz uczył jakiś zbrushy, toteż tak zrobiłem. Po za tym co to w ogóle za wariacki pomysł aby jakieś ledwo widoczne kwiatuszki godzinami ręcznie żłobić skoro można to samo w pół godziny crazybumpem osiągnąć. Jeśli to ma być gameart to oszczędność czasu chyba też jest bardzo istotna.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Nie zdążę już tekstur zrobić, a sam model też mi trochę chujowo wyszedł :(
Siatka wygląda strasznie, ale jest to tylko 1068 tri.

 
makin' bacon

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
prawda masz rację, ale już ciebie miałem "szacunować" za sculptowanie ;). Kwiatuszki dałoby się zrobić bardzo szybko jeśli się już by opanowało porządnie ZBrusha. Niestety trzeba go najpierw opanować, a to jest pewna inwestycja czasu (i pieniędzy na tablet ;) )
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie jest źle ;d
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ja probowalem zbrusha a powiem ze bez tabletu to samobojstvo
 


Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
KZW w ZBrushu możesz zrobić te kwiatuszki w 5 minut : p odpalasz PS wrzucasz fotke kwiatuszków itp robisz z niej Alphe przerzucasz do ZB i używasz jej jako brush do malowania kwiatów ta dam : p
 

LeePabis

LeePabis

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy

LeePabis

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#187 2011-06-14, 20:46(Ostatnia zmiana: 2011-06-14, 21:09)



1926 poli. Z teksturami się już do jutra nie wyrobie.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Trójkąty? Ja tu widzę siatkę nietriangulowaną.
A sam model mi się podoba.
 
makin' bacon

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
czyli koło 5600 trójkątów chyba
 

LeePabis

LeePabis

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy

LeePabis

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#190 2011-06-14, 21:11(Ostatnia zmiana: 2011-06-14, 21:11)
Trójkąty? Ja tu widzę siatkę nietriangulowaną.
A sam model mi się podoba.

Poprawiłem. Wzorowałem się na łuku który ma Iorweth z Wieśka 2.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#191 2011-06-14, 21:18(Ostatnia zmiana: 2011-06-14, 21:20)
Model ładny, siatka wydaje się ok, ale chyba nieco więcej niż tylko się wzorowałeś :lol:  Powiedziałbym że miejscami nieco przesadziłeś z wygładzaniem, ale pewnie niektórzy zarzuciliby mi że nie wyszedłem jeszcze z epiki goticzka :D

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Bo nie wyszedłeś :lol:
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Nie sądzę żeby przechadzał. Jest to rozsądne low poly, o wiele lepsze niż powiedzmy moja kusza. (no może te śruby są przesadzone)
@LeePabis: mógłbyś dać render, czy screen bez siatki? chciałbym to zobaczyć.
 
makin' bacon

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Jeszcze w fazie roboczej, ale raczej się nie wyrobię:


Btw. cięciwa ma tylko 12 tri  :lol:
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ja probowalem zbrusha a powiem ze bez tabletu to samobojstvo

Doszedłem do tego samego :D . Tablet sobie za kasę stypendyjną we wakacje zamówię. Do scultopwania myszką nadaje się Sculptris jeśli chcesz tylko zrobić organikę LP. Do HP i tak lepiej mieć tablet.

@Komuchpl

UVka wygląda okropnie. Marnotrawstwo totalne :p. Ja być może bym się pokusił o nierównomierne zeskalowanie fragmentów UVKi, żeby powpychać metalowe fragmenty pomiędzy drewniane. Zmieścić się w prostokącie 1:2 i powiększyć nieco wymiary tekstury.

Oczywiście nie mówię, żebyś to teraz robił. Taki tylko feedback na przyszłość :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#196 2011-06-15, 01:16(Ostatnia zmiana: 2011-06-15, 01:19)
Ja być może bym się pokusił o nierównomierne zeskalowanie fragmentów UVKi, żeby powpychać metalowe fragmenty pomiędzy drewniane. Zmieścić się w prostokącie 1:2 i powiększyć nieco wymiary tekstury.
LOL!. Ja bym porozcinał te gałęzie wzdłuż i cylindrycznie sobie rozłożył na prostokątne paski które mogłyby zapełnić po brzegi 2/3 tekstury. Reszta na ten kamyk w środku, a że on wygląda jak dwa trójkąty to akurat można byłoby je rozdzielić i w kwadrat ułożyć. I pytanie jeszcze - 790 x 736 ?

@edit: Aha, I po co marnujesz miejsce na teksturze skoro ten kamyk i tak masz symetrycznie odbity względem poziomej osi?

LeePabis

LeePabis

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy

LeePabis

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#197 2011-06-15, 11:05(Ostatnia zmiana: 2011-06-15, 11:13)
Nie sądzę żeby przechadzał. Jest to rozsądne low poly, o wiele lepsze niż powiedzmy moja kusza. (no może te śruby są przesadzone)
@LeePabis: mógłbyś dać render, czy screen bez siatki? chciałbym to zobaczyć.

Prosze render. Wiem że się nie liczy ale jeszcze render z mentala(nie mogłem się powstrzymać). Za późno załapałem temat i niestety nie zdąże z teksturami na dziś.
http://imageshack.us/photo/my-images/98/ukrender2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/163/ukmental3.jpg/
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Jeszcze w fazie roboczej,

Więc te textury były raczej poglądowe.

@KZW:
Zmniejszyłem trochę (pierwotnie 1024x1024)
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#199 2011-06-15, 15:03(Ostatnia zmiana: 2011-06-15, 15:04)
Zmniejszyłeś? po co?
@LeePabis: no, model bardzo ładny.
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry